Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Altså, når bilder som dette kommer ut på websiden (som pleier å være forbeholdt kremen av kremen), så ville ikke jeg tatt imot gratis tatoveringer fra dem. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Oida, hvor er dette hen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Sunset studio dått enno. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg håper dypt og inderlig kunden ba spesifikt om at blodet skulle se semi-abstrakt ut. O_o Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg håper dypt og inderlig kunden ba spesifikt om at blodet skulle se semi-abstrakt ut. O_o Tror jeg kunne gjort blodet bedre med en rød kulepenn Endret 22. september 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er ikke noe lærlingskit da? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Phu....... Nå har jeg lest gjennom alle sekshunderogørtitre sidene. Jeg driver å leter etter en et studio som skal få tatovere meg. Jeg bor i trøndelag, og vil i utgangspunktet ikke reise så langt for å tatovere meg. Nærmeste studioet er "Tattoo World" og "Purple Pain". (Hvem er førstemann til å foreslå Harald eller Jo? Det er i allefall uaktuelt.) Jeg leter rundt på studione sine sider, men må si at jeg ikke alltid er like fornøyd med linjene til tatovøren. Se foreksempel denne fra Purple Pain: jernkors Jeg synes linjene er ujevne, dette gjelder spesielt på jernkorset. Er det fordi tatoveringen er fersk? Er det fordi jeg er for kresen?. Har flere eksempel fra samme studio: Portrett Hund (se feks på linjen øverst på hatten) Jeg har for eksempel sett på sidene til yourmeatismine. Jeg synes de har noen vanvittig råe linjer. Er det urettferdig å sammenligne disse sidene? Forlanger jeg for mye? Endret 22. september 2008 av jaymz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Lese gjennom nesten 700 sider med krangling og ymse, det står det respekt av. Den eneste jeg kjenner til i Trøndelag, er "Roger Rock" som holder på i Stjørdal. Han var en av de bedre tatovørene i Bergen før han flyttet for 4-5 år siden, og han har vel ikke blitt dårligere siden den gang. Du kan stikke innom http://www.myspace.com/tattoosbyrogerrock" target="_blank">myspace-siden hans og se på bildene, fant ingen hjemmeside. Og, nei, jeg syns ikke du forlanger mye om du vil ha rette streker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) http://www.sunsetstudio.no/images/7151181_5_7_p.jpg Ew. Litt dumt at de ikke har delt inn i hvilken tatovør som har gjort hva. De har to lærlinger som også har gjort noe av det. Alikevel - de har mye annet i galleriet som er veldig pent og godt utført. Lite heldig den du plukket ut, så jeg ser poenget ditt. Til en annen ting: En kompis forhørte seg litt med hvor mye et studio skulle ha for å tatovere 3 små bønner på håndleddet. Type, tatovering som tar max 10 min. En venn avb han skulle ha noe annet i lignende størrelse Studioet skulle ha 1000 kroner per tatovering. Jajajaja, kvalitet over pris, men alikevel. Jeg ble litt overrasket over at de skulle ha så mye per pers? Endret 22. september 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Kan garantere omtrent at det ikke er han, det bildet er ihvertfall ikke i mappen hans der som jeg har sett en god del i nå=) JV på sunset går jeg god for..ingen andre der. Og hjemme¨-siden er så og si aldri oppdatert siden han ikke kan data og blabla. Og når det er sagt så syns jeg det er totalt idiotisk og finne fram ET bilde av de som er der for det er flere som er gode. Og at du ikke ville tatt imot gratis der er ditt tap=) Det er ikke noe lærlingskit da? jo, sjekk backpiecen han har bilde av på siden der.Er litt annen kvalitet på. Endret 22. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kjapt spørsmål, hatt piercinger i tunga i 3 uker i morgen. Er det klart for å skifte til kortere barbeller da? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 3-4 uker så bør vel være klar for skifting da ja Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hm. Man skulle nesten tro at det var noe felles aldersgrenser. Jeg skal til london snart (par uker), så har jeg leket meg med tanken på å ta bridge der, og da samtidig gi piercingen en symbolsk verdi bak det. Er det meget lite lurt ? Forretsten, så er tunga mi ganske mørk gul, lengre bak i munnen. Etter noe googling kan det se ut som om det kanskje er en soppinfeksjon på tunga mi.. Bør jeg uroe meg ang. piercingen ? o; Shameless bump :l Hvor lenge bruker en piercing egentlig å veske ? >_> Siste spm, lover! Noen som kan anbefale ett studio i mosjøen ? For piercing that is. Strike two. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Takk for link psilocybe. Han så dyktig ut. Kan i alle fall få til en rett strek. (Se på bildet av han som har tatovert piler i alle retninger psilocybe Today, 17:24 Lese gjennom nesten 700 sider med krangling og ymse, det står det respekt av. Må innrømme at det innimellom var langt mellom gullkornene. Nå skal det sies at jeg skumleste en god del av diskusjonene. Men når det er sagt så har jeg lært masse av å lese gjennom denne tråden. Mitt krav til en god tatovering har steget betraktelig. Var i bassenget i helgen, og myste litt ekstra på alle tatoveringene. Jeg så ikke en eneste god tatovering. Og det var mange... Har også sett flere tusen bilder av tattoveringer, og det er langt mellom godbitene. Skjønner hvorfor det gang på gang blir frarådet å ta tatovering i syden, og før man er 18. Må bare slenge meg på denne oppfordringen jeg også. (selv har jeg passert 20 med 13 år) Jeg vet om et par som har tatovert seg til Tattooharald, som er meget fornøyde. Da får jeg lyst til å sitere Frank Zappa: "Most people wouldn\´t know good music if it came up and bit them in the ass." Denne kan selvfølgelig overføres til all kunst. Hadde egentilg ikke noen flere spm (så langt). Vil bare si hei, og takke for en fin tråd. Edit: Først fant jeg ikke bilder av tatoveringene han hadde gjort Endret 22. september 2008 av jaymz Lenke til kommentar
Right Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Noen som kan anbefale ett studio i mosjøen ? For piercing that is. Strike two. Nei. Men du overlever det. Og det finnes vel bare ett der? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hva er galt... Hoho, jeg var hjemme i Kr i en ferie den gang way back når jeg hadde nipplepiercing. Det var FULLT av folk i studioet, og det var ikke en sjel der som ikke hadde sett min piercing da jeg gikk ut derfra igjen. Man sitter ikke akkurat skjermet, selv om han snudde stolen. Var jo speil på veggen der :!: Nei, dit dro jeg aldri igjen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Størrelsen på et lokalet spiller ikke den største rollen når man skal ta piercing/tattoo, så siste stikk bør ikke bli straffet for det liksom Jeg hadde heller snudd i døra, enn å vist fram nippelsen til fremmede folk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Lokalet er mye større enn studioet jeg brukte i Stavanger, men der hadde de et avlukke hvor man fikk litt privatliv De kunne f.eks hatt et gardinforheng. Det var ikke akkurat slik at jeg var LIVREDD for at noen skulle se meg eller noe, så der og da gikk det jo greit. Litt ubehagelig å gå forbi den gloende folkemassen på vei ut bare EDIT: Jeg skulle ikke TA piercing. Skulle bare skifte smykke Endret 22. september 2008 av L_C Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sånn siden jeg ikke har tid til å løpe innom hvert eneste studio i stavanger, og ikke har helt mulighet til å handle over nett for tiden, er ikke noen som vet om ett studio i stavanger som selger åpne ringer? Var innom leading light og kjøpte meg en barbell for litt siden (de hadde tydeligvis ikke åpne ringer), men den ble jeg gående og (ufrivillig) bite i. Ring går ikke, jeg trenger noe jeg lett kan ta ut og inn pga jobb. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå