lolvik Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hm. Man skulle nesten tro at det var noe felles aldersgrenser. Jeg skal til london snart (par uker), så har jeg leket meg med tanken på å ta bridge der, og da samtidig gi piercingen en symbolsk verdi bak det. Er det meget lite lurt ? Forretsten, så er tunga mi ganske mørk gul, lengre bak i munnen. Etter noe googling kan det se ut som om det kanskje er en soppinfeksjon på tunga mi.. Bør jeg uroe meg ang. piercingen ? o; Endret 21. september 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva er en halv dags reise når du skal ha noe for resten av livet? Er jo enig i det. Det var heller ikke poenget mitt at det ikke var verdt det. Poenget var at han reiste så langt for én spesiell tatovør når det sikkert var mange like kvalifiserte som var nærmere. Sier ikke at det var dumt; sier at det var stort. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vet dere om noen norske piercere som piercer uvula (drøvelen)? Det er en klar fordel om vedkommende holder til på østlandet, dog ikke et krav. Endret 21. september 2008 av Ninfur Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Poenget var at han reiste så langt for én spesiell tatovør når det sikkert var mange like kvalifiserte som var nærmere. Niks, er ikke noen andre her til lands som er god nok på de tingene jeg vil ha tatovert. Vi er så på bølgelengde at jeg bare trenger å nevne i forbifarta hvordan jeg vil ha det, og så lager hun det nøyaktig slik jeg hadde forestilt meg i utgangspunktet. Dessuten er jeg jo favorittkunden hennes. Hadde tatt seg ut å være utro. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vet dere om noen norske piercere som piercer uvula (drøvelen)? Det er en klar fordel om vedkommende holder til på østlandet, dog ikke et krav. Christiane på Pinpoint er vel den eneste flinke pierceren som bedriver slike eksperimentielle ting, men om hun er villig til det, det aner jeg ikke. Du får sende en mail å spørre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det må være ekstremt ubehagelig å ta i drøvelen..? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har tenkt å ta piercing på midta av underleppa(Labret) og lurte på om man må gå med en ring i 4 uker før man kan skifte til et annet smykke.. Går det ant å gå med en slik "halv" ring, slik som han som hadde snakebites posta i RPP osv..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Du tar piercingen med det smykket du vil ende opp med. Man skal helst ikke bytte mellom ring og labretstud i leppen, da de forskjellige smykkene plasseres og vinkles annerledes. Ringer plasseres høyere oppe, og gjerne skrått opp, og en labretstud plasseres perpendikulært gjennom leppen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tenkte å ha en labretstud og ikke ring.. Ring så buttugly ut for å si det mildt.. Takk for hjelpa! Forresten.. Har tenkt å ta piercing i polen (Ikke hets eller noe nåda) og har hørt at de er mye mer hygeniske der enn her i byen (Siste Stikk - Elias Solberg)... Jeg tar ikke piercing der visst jeg ser det er noe galt eller skittent.. Noen som har tatt piercing der nede og har noen anbefalinger eller lignende? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vet dere om noen norske piercere som piercer uvula (drøvelen)? Det er en klar fordel om vedkommende holder til på østlandet, dog ikke et krav. Christiane på Pinpoint er vel den eneste flinke pierceren som bedriver slike eksperimentielle ting, men om hun er villig til det, det aner jeg ikke. Du får sende en mail å spørre. Takk for tipset! Jeg sendte dem nettopp en mail, så vi får se om dem er interesserte. Kommer med oppdatering, så fort jeg har fått svar. Det må være ekstremt ubehagelig å ta i drøvelen..? Er mye som gjør vondt, Zaroos. Vi får bare satse på at det er verdt det! Endret 21. september 2008 av Ninfur Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tenkte å ha en labretstud og ikke ring.. Ring så buttugly ut for å si det mildt.. Takk for hjelpa! Forresten.. Har tenkt å ta piercing i polen (Ikke hets eller noe nåda) og har hørt at de er mye mer hygeniske der enn her i byen (Siste Stikk - Elias Solberg)... Jeg tar ikke piercing der visst jeg ser det er noe galt eller skittent.. Noen som har tatt piercing der nede og har noen anbefalinger eller lignende? Hva er galt hos Siste Stikk da? Og hvordan vet du at det i polen er så mye bedre... Fordi noen du kjenner har vært der? Jeg har mange venner som har tatt tattoo i syden, og har vært stoor fornøyd -men om det er bra er lurt er noe annet Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Elias er frekk, sur, humørsyk og ikke noen flink tatovør. Han har heller ikke noen problemer med å tatovere mindreårige. Blir mer og mer slepphendt med hygienen også. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Haha, sist gang jeg skulle kjøpe piercingsmykke til han, så jeg at han tattoverte en 12-åring..wtf liksom!? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hm. Man skulle nesten tro at det var noe felles aldersgrenser. Jeg skal til london snart (par uker), så har jeg leket meg med tanken på å ta bridge der, og da samtidig gi piercingen en symbolsk verdi bak det. Er det meget lite lurt ? Forretsten, så er tunga mi ganske mørk gul, lengre bak i munnen. Etter noe googling kan det se ut som om det kanskje er en soppinfeksjon på tunga mi.. Bør jeg uroe meg ang. piercingen ? o; Shameless bump :l Hvor lenge bruker en piercing egentlig å veske ? >_> Siste spm, lover! Noen som kan anbefale ett studio i mosjøen ? For piercing that is. Endret 22. september 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nå har jeg for fult begynt å planlegge en full sleeve, så får jeg heller feige ut seinere hvis jeg finner ut at det ikke er riktig. Jeg skal da, som sagt, følge en norrøn theme. Hittil skal dette med: 1. Et vers fra håvamål som betyr veldig mye for meg, og som er rekonstruert utifra gamle håndskrifter. 2. "Mimir" skrevet i runer da dette er en skikkelse i mytologien som, i likhet med dette verset, har gjort stort inntrykk på meg. 3. Midgardsormen. 4. Fenrisulven. 5. Hugin og Munin. 6. Odin. 7. Yggdrasil. 8. Det frister også litt å ta med Loke, men dette er jeg ikke helt sikker på. Eplefe nevnte jo at det hadde vært kult å dele opp armen i tre forskjellige deler (Åsgard, Midgard og Utgard), men jeg heller etter mye tenking mer mot å dele den inn som en "god" del, og en "ond". Det er der Loke kommer inn i bildet, som bindeledd mellom disse to. Et greit utgangspunkt? Har gravd frem en del bilder av disse elementene som jeg liker godt. Med tanke på at dette skal være en full sleeve, og at det kun skal inneholde norrøne elementer, vil Sunset fortsatt være et studio å satse på? Hadde vel egentlig bestemt meg, men er det noen andre som har utmerket seg på denne type ting, eller vil ikke Sunset har noen problemer med å fikse dette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Srsly, jeg kommer ikke over hvor fett det er at det var Steve Haworth som heiste meg opp i lotus på bursdagen min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du fortjente det=) Og du kommer til å huske den dagen resten av livet ditt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sånn teoretisk sett så synes jeg vel at ingen fortjener å dingle fra kjøttkroker som slakt i en halvtime. Men men, det er vel bare meg xD Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Nå har jeg for fult begynt å planlegge en full sleeve *snip* Jannicke Wiese-Hansen, Let's Buzz! i Bergen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kanskje jeg blir nødt til å vurdere henne. Er jo viktig å ikke ende opp med noe skit, så alt må jo tenkes nøye gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå