HaterDiskus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bergen, ja. Et flott stykke arbeid for å si det sånn, men veit ikke om jeg reiser så langt for å få det jeg vil ha. Har da fått nok av anbefalinger om gode alternativer i denne tråden, som er mye nærmere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Glint er jo trønder, så han har jo reist et stykke han og. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Reista han ene og alene pga. dette? Isåfall fortjener det stor respekt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Ja, såvidt jeg vet, gjorde han Endret 20. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det var jo vél verdt det, då. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det var faktisk en liten tankevekker. Etter alle gode ord om Sunset (og Max også forsåvidt) her inne, så føler jeg jo at jeg er i trygge hender om jeg bare tar turen inn til Oslo. Men helt til Bergen? Fra der oppe? Stort. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Glint er jo trønder I helvete heller. Tresfjord, born and bred. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tresfjord? Da snakker vi jo fortsatt 6-7 timer hver vei da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Han er innflytta trønder da ffs. Edit: VAR. Jeg vet du bodde i trønderland før, you sneaky... Endret 20. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dødningskaller, sparess, "lucky 7", flammer, sjørøverkart, skute, roser, pinups og enda mer dødningskaller. Masse å velge i. Spør kanskje litt dumt nå, men hva vil "lucky 7" si? Trenger også flere tips til en "påfyll" og en bakgrunn på en overarm-sleeve Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Mulig jeg er helt på jordet... Men "7" er vel det man prøver å få når man spiller det terningspillet med to terninger? 6/36 er sannsynligheten, og man er derfor "lucky" om man klarer det edit: "Craps" el. innbiller jeg meg at det heter.. Endret 20. september 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Korrekt. Eller man kan ta snake-eyes, som er to enere og betyr automatisk tap. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lycky 7 er et tradisjonelt gambling motiv , bruke inneholde terninger kort ol Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Tresfjord? Da snakker vi jo fortsatt 6-7 timer hver vei da? Hva er en halv dags reise når du skal ha noe for resten av livet? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tenkte jeg skulle poste bilde av mine kjære små : Er det forresten noen som har noen idè om hvorfor det studioet jeg har tatt piercingene mine til nå, har 18år på bridge ? Mens alle andre har 16 ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Korrekt. Eller man kan ta snake-eyes, som er to enere og betyr automatisk tap. Lycky 7 er et tradisjonelt gambling motiv , bruke inneholde terninger kort ol Betydningen av 7 stikker langt dypere i historien enn som så.. Sjekk bibelen, torahen, andre religiøse og historiske bøker. 7 har blitt tillagt stor betydning siden lenge før terninger og kort ble oppfunnet. Forøvrig vil det jo være ganske meningsløst å tatovere 7 eller snake-eyes basert på craps, når man antagelig aldri har spilt det(ikke et vanlig spill i norge). 7-tall som symbol på generell flaks derimot kan man trygt bruke mtp historien. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er klar over det . 7 er tradisjonelt brukt mye i folke historier og sånt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Holy crap, du hadde langt smykke i tunga. Var den nesten fersk på bildet? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var dagen etterpå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen studio har atten år på alle surfacepiercinger, og bridge regnes vel som det. Vet om andre studioer som har atten år på bridge, men ingen der jeg kommer til å hulle meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå