Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da begynner det å bli noen måneder siden jeg tok hull i leppa :)

Har tenkt mye i det siste på å ta en ny en, ettersom jeg har en piercing tilgode..

 

Historien om hvorfor jeg har en piercing tilgode:

Hun som skulle ta hullet i leppa mi hadde tydeligvis ALDRI tatt i lepper før, så derfor gikk hullet rett igjennom selve leppa :ph34r: Baksiden så stakk piercingen rett opp mot ganen :p Og da tok jeg den pånytt av han som eier kjappe. Og for å gjøre det godt igjen så fikk jeg en piercing eller liten tatoo tilgode :love:

 

 

Men tilbake til hullet (-ene) jeg har tenkt meg.

Jeg er SINNSYKT lyst på sånn 'pil' mellom øra :D Altså, det blir 2 hull viss jeg ikke husker feil.

Noen som vet hva det heter ? Og kanskje ett bilde eller to å slenge opp ?

 

piercingvn0.jpg

Lenke til kommentar
Ikke overraskende at folk sier "holy sh*t, I didn't even see that". Et ambigram er å gjøre et ord like uleselig uansett hvordan du vrir og vender på det.

Bullcrap.

Ambigram er uhyre avansert design for å gjøre noe leselig i flere retninger. Enten samme ordet, eller to ett ord ene veien og et annet andre veien, med samme tegnene.

Når du sier uleselig, må du lese posten bildet hørte til. "I do NOT want the name to jump out".

 

Er dette

logo.jpg

veldig uleselig?

 

Og denne er jo fantastisk:

eafw02.jpg

 

Ambigrammer kan faktisk være utrolig fascinerende når de er dyktig utført.

Les mer fra en proff: http://www.johnlangdon.net/typesofambigrams.html

 

veldig uleselig begge.

 

Den nederste er litt kinkig første gangen, men med en gang man ser bokstavtypen er det no prob.

 

Den øverste er fullstendig rett frem i mine øyne, men det kan nok ha noe med evnen til å se figurer, farger og slikt. Alá de IQ-oppgavene med "finn neste figur i rekken", for noen går det helt naturlig, andre har ikke sjans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...