Mikkel™ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da har jeg nettop kommet hjem etter å ha starta med outlinen på dragen min Blir fyll osv om 2 uker Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da begynner det å bli noen måneder siden jeg tok hull i leppa Har tenkt mye i det siste på å ta en ny en, ettersom jeg har en piercing tilgode.. Historien om hvorfor jeg har en piercing tilgode: Hun som skulle ta hullet i leppa mi hadde tydeligvis ALDRI tatt i lepper før, så derfor gikk hullet rett igjennom selve leppa Baksiden så stakk piercingen rett opp mot ganen Og da tok jeg den pånytt av han som eier kjappe. Og for å gjøre det godt igjen så fikk jeg en piercing eller liten tatoo tilgode Men tilbake til hullet (-ene) jeg har tenkt meg. Jeg er SINNSYKT lyst på sånn 'pil' mellom øra Altså, det blir 2 hull viss jeg ikke husker feil. Noen som vet hva det heter ? Og kanskje ett bilde eller to å slenge opp ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Barbeller gjennom to eller flere hull heter industrial, det du tenker på er mest sannsynlig en helix-til-helix-industrial, som er den "vanlige" industrialen. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Barbeller gjennom to eller flere hull heter industrial, det du tenker på er mest sannsynlig en helix-til-helix-industrial, som er den "vanlige" industrialen. Industrial het det vist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jippi! Pain Solution skal ha oppvisning i samanheng med Southern Discomfort, og eg skal jobbe på klubben der dei skal opptre. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva tar seg best ut på underarm av svart/kvit tattoovering eller med farge, og hvorfor? Tenker da på dette motivet: Endret 18. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Med det motivet der? Ingen av delene. 8D Nei, men spøk til revolver, skal du ha en logo, benytt logoens farger. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Med det motivet der? Ingen av delene. 8D Nei, men spøk til revolver, skal du ha en logo, benytt logoens farger. He-he, morsom du Ja, var det jeg tenkte..Har sett en del som har det og med farger ser mye mere skikkelig ut når det gjelder noe du "elsker". Så må nesten spandere på noen farger Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke overraskende at folk sier "holy sh*t, I didn't even see that". Et ambigram er å gjøre et ord like uleselig uansett hvordan du vrir og vender på det. Bullcrap. Ambigram er uhyre avansert design for å gjøre noe leselig i flere retninger. Enten samme ordet, eller to ett ord ene veien og et annet andre veien, med samme tegnene. Når du sier uleselig, må du lese posten bildet hørte til. "I do NOT want the name to jump out". Er dette veldig uleselig? Og denne er jo fantastisk: Ambigrammer kan faktisk være utrolig fascinerende når de er dyktig utført. Les mer fra en proff: http://www.johnlangdon.net/typesofambigrams.html veldig uleselig begge. Den nederste er litt kinkig første gangen, men med en gang man ser bokstavtypen er det no prob. Den øverste er fullstendig rett frem i mine øyne, men det kan nok ha noe med evnen til å se figurer, farger og slikt. Alá de IQ-oppgavene med "finn neste figur i rekken", for noen går det helt naturlig, andre har ikke sjans. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Å gå på snørra med de der kan ikke være behagelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Mildt sagt... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 *pic* Å gå på snørra med de der kan ikke være behagelig. Jeg kan være åpen for nye ting, men det her blei for mye for meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Han så ut som et monster tbh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe. Poenget hans er å se ut som et monster. Han har modifisert nesen sin til å peke nedover, bl.a. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 En skikkelig damemagnet med andre ord. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) det første jeg tenkte på er au.....hvis man tryner eller noe neinei, ikke damemagnet....du ser vel at han er en monster-magnet :!: Endret 19. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 det første jeg tenkte på er au.....hvis man tryner eller noe neinei, ikke damemagnet....du ser vel at han er en monster-magnet :!: Tror han er ute etter å bli så lik som mulig djevelen sjøl om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er sikkert nevnt et uendelig antall ganger i tråden, men hvem er det som er kunstnern bak sleeve'en til Glint? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jannicke Wiese-Hansen, Let's buzz! i Bergen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ett innlegg er slettet. Diskuter gjerne piercinger og tatoveringer, men la hverandre ligge Innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå