Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg planer om også. Ideen er ganske klar nå, men må finne et sted å få gjort det pluss å skaffe nok cash. Sparer til en tur til L.A. og Kat von D til neste år, så tror det blir etter det. Skal ha en "positiv" arm med buddhistisk tema tenkte jeg. Passer bra med det jeg har fra før. Så blir det kanskje en "negativ" arm på andre siden etterhvert.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Ink Tattoo i Larvik?

Var borte å prata med "Isso" der i dag, og viste han den

jeg vil dekke over.

 

Han kom med noen idéer og jeg får bakt inn blant annet

fronten og modellnavnet på bilen min i en typisk Old School-

sleeve på overarmen ;)

 

Han kunne gi meg time over helga, så skulle han tegne litt

forslag og idéer han kommer på fram til da.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er helt ny i dette forumet... Har bestemt meg for å ta tatovering. Motivet må bli en skorpion. Problemet er at jeg blir veldig betenkt etter å søkt etter motiv. Det er rett og slett svært mange dårlige tatoveringer av skorpioner. Jeg ønsker meg en scorpion som er mer tredimensjonal og med skyggelegging(bakgrunn). Klarer ikke å finne skikkelig fine og forseggjorte skorpioner dvs bilder.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med det?

 

Hvor vanskelig/krevende er det for en tatoverer å få slike skorpioner fine(tredim/skygge)?

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar

Lyst å pierce meg. I trynet ein plass. Underleppe eller øyrer. Klarer faen ikkje å bestemme meg. Bæsj. Kanskje i nasa? Tiss. Vurderer nesten å berre trekke lodd og stikke ned first thing in the morning for å få det unnagjort. Er ikkje så forbanna nøye om ein piercing ikkje kler ein, er jo berre å ta den ut, men dei 5-600 kronene hadde blitt litt sure. Leppe? Trur kanskje det. Mnjaaaaeh. Begynne med øyrene kanskje?

 

 

---

Det over har eg repetert for meg sjølv dei siste 2mnd utan å komme meg av flekken. Føkkings hurra for meg.

Lenke til kommentar

Den var rå kverna...

 

Skal til Electric Linda på lørdag og se på noen ideer jeg har for min neste tattoo.. Håper hun husker timen min da Fluesopp ;)

 

Hun har dessverre ikke noe ledig time før i desember :(

 

Hei!

snip snap

Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Hvor vanskelig/krevende er det for en tatoverer å få slike skorpioner fine(tredim/skygge)?

Denne var jo ikke så ille. Du kan jo bla litt i her. Disse bildene er bare i "wildlife" ketegorien, er nok mye skorpioner i andre ketegorier også...

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Ikke overraskende at folk sier "holy sh*t, I didn't even see that". Et ambigram er å gjøre et ord like uleselig uansett hvordan du vrir og vender på det.

Bullcrap.

Ambigram er uhyre avansert design for å gjøre noe leselig i flere retninger. Enten samme ordet, eller to ett ord ene veien og et annet andre veien, med samme tegnene.

Når du sier uleselig, må du lese posten bildet hørte til. "I do NOT want the name to jump out".

 

Er dette

logo.jpg

veldig uleselig?

 

Og denne er jo fantastisk:

eafw02.jpg

 

Ambigrammer kan faktisk være utrolig fascinerende når de er dyktig utført.

Les mer fra en proff: http://www.johnlangdon.net/typesofambigrams.html

Endret av toth
Lenke til kommentar

Skal man ha noe realistisk innenfor dyreverdenen, er det nok bedre å titte på sider som www.tomrenshaw.com istedenfor alt skitet på bmeink (som, med et par unntak, er noe de aller fleste middelmådige tatovører kan lage).

 

Bruk god tid på å finne en tatovør. Ta gjerne utskrifter av gode tatoveringer eller fotografier av skorpioner og hør hvor komfortabel tatovøren er med å lage noe lignende. Sjekk også ut porteføljen for å se hvor bra han/hun behersker portretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...