Eplefe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Går ikke å hotlinke til ratemyink. Edit: Skjønner ikke hvorfor du nevnte Birdie om det ikke var han som skulle tatovere deg. Finner forresten INGEN bilder av Astrid sine tattiser. Hvis hun tok dem som pierceren deres har burde det ikke være så vanskelig å få tatt noen bilder. Endret 12. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Høh, 22 dager igjen til blekking. Trodde du skulle vente til over nyttår? O.o Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da er skissene til leggene mine mer eller mindre ferdig , og jeg tenker jeg blir ferdig rundt årskifte. Må nesten vente til jeg er hjemme igjen fra Egypt. Pop art inspirert. Hirrrr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Brystet var verst for meg. Korsryggen var heller ikke noe særlig godt. Det har jeg hørt andre jenter også si, så tydlig at det er en følsom plass for noen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Fordi han eier studioet. ^^, Jo, det gjorde det, men du er for sen. De bygger litt på siden, så nå er det ingen bilder der lenger. Men jeg har lagret mange av dem. Hvorfor gidder du å bry deg? Haha. Hey, Eplefe, hvor var det du tok den tatoveringen din igjen? Jeg har helt glemt det skjønner du. Endret 12. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Lucky 7 Tattoos. Edit: Åååh, nå tok jeg den. Du prøver å hinte til at jeg tatoverte meg før jeg ble atten. Fyforskam. Ja, jeg gjorde det. Og jeg anbefaler ingen andre å gjøre det samme, det var en tabbe av meg. Endret 12. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Lillium: Er du sikker på at de er klar over alder denna gangen? Så det ikke blir noen nye misforståelser (; Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Lillium: Er du sikker på at de er klar over alder denna gangen? Så det ikke blir noen nye misforståelser (; Det vet jeg ingenting om, men det er 16 med foreldre, så da blir det vel å vise legg om nødvendig. Høh. Nei, jeg gjorde ikke det Eplefe, men ja ok. ^^, Endret 12. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fordi han eier studioet. ^^,Jo, det gjorde det, men du er for sen. De bygger litt på siden, så nå er det ingen bilder der lenger. Men jeg har lagret mange av dem. Hvorfor gidder du å bry deg? Haha. Hey, Eplefe, hvor var det du tok den tatoveringen din igjen? Jeg har helt glemt det skjønner du. Har ikke den blitt gammel nå....Eplefe blekket sweg før hun var 18, lurer på hvor mange ganger vi får høre det igjen før nyttår Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det var ikke det jeg hintet til, jeez =P. Ikke alle som har klørene ute. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Konklusjon: Lucky7 = Useriøst studio? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 I studioet er de hvertfall strenge på leg. Shrug. I motsetning til PA som tydeligvis har lite å gjøre ettersom de tatoverer kids. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis de er strenge på leg så tatoverte de Eplefe? Jaja, who cares. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vet ikke hvorfor festival var et unntak, men går du innom studioet i Oslo krever de hvertfall gyldig legitimasjon. Ja, ja. Noen lærer jo. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nå kjenner jeg ikke til kvaliteten på studioene, men Lucky7 er seriøst siden dem er strenge på leg. Likevel tattoverer folk under 18 PA er useriøst fordi dem tattoverer folk under 18 That makes sense Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Og ettersom det var en festival burde det være et unntak? Njeee. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nå leser du ikke hva jeg skriver. Jeg skjønner bare ikke hvorfor et studio med ellers gode vaner ikke holdt ryktet sitt gjennom festivaler, og heller ødelegger for dem selv. Med "noen lærer" siktet jeg til Eplefe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da står de ikke for hva de gjør imo. Og det er en smule useriøst. Ja, jeg blåser da i hvem du siktet til. Hun er vel fornøyd med den tatoveringen uansett. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Herregud, slapp av. Var PepsiCo jeg ville forklare hva jeg mente til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Konklusjon: Lucky7 = Useriøst studio? Er et veldig bra studio så det blir en feil konklusjon...er jo en av de få plassene som har gjeste-spot for andre tatovører. Sean fucking Herman har jo vært der. Og jeg skal ditt en vakker dag, hvis jeg ikke bare lar JV ta alt jeg tenker på. Lillium: Vi snakker om å ha klørne ut da.......hmm, er vel kanskje tiden "klemme og sparke"-på. Endret 12. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå