lain Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hva kreves for å kunne kalle deg piercer? kanskje de har tatt et 2 timers brevkurs i hvordan man presser stål igjennom kjøtt? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er jo et viss krav til hygiene også! da jeg tok i øret på frisøren så vaska han bare med en spritserviett og skøyt. ingen hansker. Dette var så impuls at jeg ikke rakk å tenke over saken..hehe. Det er ikke akkurat noe jeg kommer til å tipse andre om å gjøre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg gjetter på at det krever en form for tillatelse til å stikke i folk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 De har vært på noe kursgreier.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Som det står i førstepost: Ville du latt en piercer med totimerskurs i hårklipp gå løs på håret ditt med en sløv kjøkkensaks? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er det faktisk noen som ville gjort. På samme måte som det er folk som lar seg pierce av møkkete frisører. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Denne her var ekstrem! Kult, men kunne ikke akkurat tenkt meg det selv. For en tid tilbake siden var det bilder av en hånd med metallpiger gjennom. Så nesten ut som x-men. Kunne heller vurdert noe lignende selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det var jo bare knuckle-piercings med rare smykker. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Leste i et tatoveringsblad her en gang i forrige uke. Tror det sto på svensk. Uansett! Var bilder der fra en slags convention eller noe lignende, og der var det en kar som hadde tatovert hele kroppen med blå puslespillbrikker. Jeg syns dette så utrolig tøft ut, så noen som vet hvem jeg snakker om? Mener å huske at han hadde implantater i panna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Enigma er faen så heit, han. Lenke til kommentar
StrikkeElvis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) I dag fikk jeg endelig ut fingeren og bestillte tættistime,så den nittende blir det blekk igjen. Gleder meg! Endret 9. september 2008 av StrikkeElvis Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har han vært med i en X-files episode? Var noe veldig kjent med karen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jaja.. Endret 10. september 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Som han har absolutt ingen likhet med? Edit: Ja, han har vært med i x-files. Endret 9. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://www.frogdesign.com/case-study/dattoos.html interesting , da vet jeg om 2 prosjekter på interaktive tattoos . Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Stilige ører på karen, kutta som puslespillbiter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 The Enigma Kult. Ganske gøy å se hvor langt folk er villige til å gå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 The Enigma Riktig, riktig. Er så fett det der. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Men bedøvelseskrem er reseptfritt og rimelig ufarlig. Sprøyter skal man ha godkjenning til, og i følge norsk lov er det stort sett kun helsepersonell som har lov til det. Man trenger ikke godkjenning for sprøyter, men derimot trenger man nok godkjenning for å benytte anestesi. Sprøyter kan jo hvem som helst kjøpe på apoteket og bruke selv. Jeg har selv brukt hjemmesprøyter(ikke insulin) som skulle settes sub-cutant(under huden), og fikk da beskjed om at jeg kunne få noen til å gjøre det for meg om jeg ikke likte gjøre det sjøl. Jeg kunne altså få dama, mor eller bob borti gata til å sette dem, uten at det var noe restriksjoner på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå