Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg kan ihvertfall rulle mitt lett rundt. Ingen seigheter på innsiden der om det er kapslet ordentlig Endret 7. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kan ihvertfall rulle mitt lett rundt. Ingen seigheter på innsiden der om det er kapslet ordentligLike lett som om det er salve på piercingen liksom? Eneste da at den snurrer lett egentlig. At din ruller lett, vil vel bare si at den ruller enda lettere med salve, men spør likevel, i tilfelle du har opplevd seighet ^^ Lenke til kommentar
lamial Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvor vanlig er det å få bedøvelse i sprøyteform ved nipple-piercing? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har strengt tatt aldri hørt om noen som har fått bedøvelse før piercing i det hele tatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan ikke skjønne hvorfor man skulle ta bedøvelse heller. SÅ vondt gjør det ikke med nipplepiercing. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kan ihvertfall rulle mitt lett rundt. Ingen seigheter på innsiden der om det er kapslet ordentligLike lett som om det er salve på piercingen liksom? Eneste da at den snurrer lett egentlig. At din ruller lett, vil vel bare si at den ruller enda lettere med salve, men spør likevel, i tilfelle du har opplevd seighet ^^ Er ingen motstand når jeg ruller på den at all Opplevde seighet dem første ukene da den var litt betent. Men bare skylte med saltvann mens jeg rulla på stanga så gikk det over etter kort tid Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvor vanlig er det å få bedøvelse i sprøyteform ved nipple-piercing? Aldri hørt om. Jeg vil da driste meg til å påstå at det skal gjøre litt vondt... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det bildet fra tatovering på badet så jo trygt ut, for ikke å si sterilt... Kunne forøvrig vært fett å trekke noen tenner og sette inn sølvtenner istede, men den slags må man vel søke litt andre steder en piercingstudier for å få utført?! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 badet har ivertfall en tendens til og være den reneste plassen i huset .... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det bildet fra tatovering på badet så jo trygt ut, for ikke å si sterilt... Kunne forøvrig vært fett å trekke noen tenner og sette inn sølvtenner istede, men den slags må man vel søke litt andre steder en piercingstudier for å få utført?! Du kan jo trekke dem selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Snakk med en kosmetisk tannlege du. Og hva skjer med at alle har peiling på bedøvelse? Her kommer svaret: Det er ikke særlig vanlig, spesielt ikke i sprøyteform, men noen piercere tilbyr dette. Disse SKAL kunne fremvise bevis på at de har lov til sådan om det blir gitt bedøvelse på noen annen måte enn med krem. De fleste synes at piercinger skal gjøre litt vondt, som tidligere nevnt, mens andre vil bare HA piercingen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vil ikke sølvtenner smake mig? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Badet er det skitneste rommet i huset. Grunnløs myte, som Mato påpeker. Badet er faktisk som oftest det reneste stedet i huset. I et gjennomsnittlig hus er det fler bakterier på kjøkkenbenken enn på doringen. Dogulvet er atskillig renere enn stuegulvet, osv. ref. mythbusters om du skulle tvile Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Neppe til meg eller mimir? Om den var myntet på meg får du komme med en kilde(jeg har referert til min), ikke bare et ord. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Til Mimir, ikke deg, jeg vet at det du sa var sant. Litt mer nøye om det: De legger et belegg utenpå sølv/gulltannen som gjør at det ikke smaker noe som helst. Se på Lucky Diamons Rich, dere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Burde jeg skjønt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Do not want. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fy fa.., den må jeg bare ha...................på ene rumpeballen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå