Acrid Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Og hvorfor vil du gjøre noe sånt med kroppen din egentlig? Hvorfor kommer du inn på en tatoveringstråd og spør om noe sånt? Spør om det andre steder. Snakket om motivet. Det var fælt. Endret 4. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hva er fælt med SPQR og Romas symboler? Mulig det så stygt ut, men hva annet kan man vente når man tegner på seg selv med sprittusj? Endret 4. september 2005 av cun Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Haha, det forklarer en del. *gni seg i øynene* Du skal ha det motivet på underarmen? Endret 4. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Personlig ville jeg nok ha hatt den på overarmen eller noe sånt... Syns ikke det passer slik som på bildet. Ville også latt teksten stå i en plate på selve motivet... Ikke hengende i løse luften liksom. Endret 4. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er enig i det siste du skrev der. Men det var litt vanskelig å tegne det, så jeg tok nest beste løsning. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tipper runt 2000 kr for den der.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har lyst på en stang gjennom toppen av øret, noen som vet om det er vondt, eller om man kan få noen alvorlige komplikasjoner med piercingen? Ut i fra det jeg vet er det en av plassene det gjør minst vondt med tanke på at det nesten bare er brusk der. psilocybe vet sikker bedre, men jeg tror ikke det er spesielt vondt. Jeg har hørt at det er vondere å ta der enn å ta f.eks i øreflippen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lurer på om noen kan si ca hvor mye det vil koste å tatovere denne på undersiden av armen Litt mindre enn den størrelsen den er der ca 15 cm høy og 7-8 brei tror jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Equiem: den tatoveringen der vil ikke se særlig bra ut hvis du skviser den ned til 15cm. Det er alt for mye detaljer og graps på tegningen, så den må i så tilfelle forenkles en del. g@bb@: ørebrusk er vesentlig vondere enn øreflipper og andre myke områder. Brusk har også mindre blodtilførsel, og gror følgelig senere. Hårprodukter, luer, pannebånd og høretelefoner må ikke benyttes. Det er heller ikke alle som har egnet ørekant, så få dette gjerne sjekket hos flere piercere. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Equiem: den tatoveringen der vil ikke se særlig bra ut hvis du skviser den ned til 15cm. Det er alt for mye detaljer og graps på tegningen, så den må i så tilfelle forenkles en del. Hmm, okey takk for advarselen! Kanskje jeg skal ta den stor da, slik som på bildet men vi får se, blir sikkert lenge til. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå er det ikke lenge før hoften står for tur. Neste lønning eller så. Hell yeah om jeg skal legge ut bilder For de som ikke vet hva jeg skal tatovere, så er det dette: http://www.strangecosmos.com/images/content/6339.jpg Utenom korset, da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vurderer en Ampallang. Noen som har tatt en slik en? Og hvordan er smerteterskelen til denne i forhold til brystvortene? Vet at det med smerte er individuelt, men sånn ca. hos andre bare? Og hva er best? Gjennom uringangen eller ikke gjennom uringangen? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Bolt i penis? Endret 6. september 2005 av dD. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bolt i penis? Vanskelig å forklare hvordan den er egentlig. Har lyst på vannrett tvers gjennom. Link til illustrasjon her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kan ikke forestille meg annet enn at det er ufattelig vondt og upraktisk, og nå tenker jeg ikke på akkurat når den blir tatt, eller i groperioden. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kan ikke forestille meg annet enn at det er ufattelig vondt og upraktisk, og nå tenker jeg ikke på akkurat når den blir tatt, eller i groperioden. Har hørt den skal gro fortere om man tar igjennom uringangen på veien. For da hjelper visst urinen til å sterilisere såret når man pisser. Er ikke 100% sikker på om jeg er rett der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Angelina Jolie på hoftene? Rawr! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kan ikke forestille meg annet enn at det er ufattelig vondt og upraktisk, og nå tenker jeg ikke på akkurat når den blir tatt, eller i groperioden. Har hørt den skal gro fortere om man tar igjennom uringangen på veien. For da hjelper visst urinen til å sterilisere såret når man pisser. Er ikke 100% sikker på om jeg er rett der. Såret blir ikke sterilisert. Din egen urin er, for deg, som steril å regne. Den vil hjelpe til å skylle såret fra innsiden. Fordelen med å ta en ampallang gjennom urinrøret, er at du får to korte sår istedenfor ett langt. Grotiden vil reduseres betraktelig på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå