Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er ikke såå mye bakterier i lufta på badet da. Ser ikke noe galt i det der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Badet er det skitneste rommet i huset. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke her i huset Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ami er vel blitt verdens mest overvurderte artist, etter Miami Ink startet... Chris Garver og Kat var grunnen til at jeg så noen episoder..Irriterende bakgrunnsmusikk og lyden er litt ute av sync; AMEN...det der er som poesi Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet om det er noen bra salonger i Porsgrunn/Skien som man kan pierce seg hos? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skien Piercing Cappelens g 15, 3722 Skien Dem bør vel kunne gjøre jobben tilfredstillende Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 har du erfaringer eller hørt om noen erfaringer derfra? ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vil tro alle piercingstudioer har folk som er egnet til å pierce. Det skal ikke så mye til for å kunne pierce bra. Jeg kunne gått til hvilket som helst seriøst piercongstudio, mens tattovør er det veldig få av jeg hadde gått til Lenke til kommentar
pi. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Greit å være på den sikre siden uansett. Er alltid "gøy" å høre om erfaringer fra andre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er ikke Skien piercing de som har han illeluktende fyren? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har jeg ikke hørt noe om, men skal opp der i morgen å sondere terrenget litt xD *huskeåtamedsegneseklype* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det var i Fredrikstad, sorry. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Husker ikke hvor Cappelens gate er jeg da men.. Om de har holdt på en stund så er de sikkert seriøse og flinke Alt annet har jo gått på dukken her rimelig fort.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det noe som har holdt spesielt lenge da? Truls og Trine var vel flinke, men blei jo borte det å av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mye jernkors tattoos ute å går? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har seg sånn at jeg tok en øyenbrynspiercing rundt mars i år. Vært flink til å rense med saltvann/klorhexidin, men slitt med en del rødhet rundt selve hullet, først og fremst det øverste hullet. Hovna litt opp. En del puss, noe som skal være normalt. Men i juli en gang ble det mye verre, mye puss, så fikk tak i Bacimycin (salve med antibiotika) og tok en 2 ukers kur (1 -2 ganger daglig) og fortsatte litt over. Da forsvant hovenheten og det viste seg at det hadde vært en pusslomme lenge (nesten siden jeg tok den), som nå sank sammen, men jeg blir ikke kvitt rødheten, selv om det har vært verre før. Irriterende, for vet ikke hva det er for noe, om det er et arr, eller om det fremdeles er betent?! Ser heller ikke pent ut. Lurer også på hvor lett smykket skal la seg bevege? Akkurat nå er det hele veldig seigt, altså den snurrer ikke akkurat lett (noen dager siden jeg renset den) men ikke noe puss, det har jeg ikke hatt på over 2 mnd. Har også veldig lyst til å bytte smykke, til en bananabell, men er dette lurt enda? Legger ved et bilde, som ble ganske dårlig, men jaja Endret 7. september 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå