Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Tenkte en god del på det samme selv med den jeg driver med på underarmen, det ble farger...men mye sort.

Så sort og rødt er veldig fremtredende, men de grønne bladene blir i bakgrunnen.

Og litt blått på vannet. Hodeskallen får en veldig lyse-brun farge over seg.

Det er vel det=)

Men det er noe du kan diskutere med den personen som skal gjøre det og kanskje personen har forslag=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere hatt piercing i navelen, men etter et par år ble den tatt ut pga puss og at jeg hele tiden mistet deler. Nå ønsker jeg å få et nytt hull, men er usikker på om det vil gå. Det gamle er delvis der, men ikke nok til at jeg selv kan klare stikke inn en piercing og gjenåpne det. Tror dere det lar seg gjøre å fikse et nytt hull? Hva er prisen på å ta hull nå til dags? :)

Lenke til kommentar
Jeg har tidligere hatt piercing i navelen, men etter et par år ble den tatt ut pga puss og at jeg hele tiden mistet deler. Nå ønsker jeg å få et nytt hull, men er usikker på om det vil gå. Det gamle er delvis der, men ikke nok til at jeg selv kan klare stikke inn en piercing og gjenåpne det. Tror dere det lar seg gjøre å fikse et nytt hull? Hva er prisen på å ta hull nå til dags? :)

http://www.pinpoint-piercing.no/priser.html

 

Der har du en liten pekepinne=)

Lenke til kommentar

Det er sikkert noen her inne som ser Miami Ink..

 

Miami Ink is a reality show on TLC that follows the events that take place at Love Hate, a tattoo shop in Miami Beach, Florida.

 

Jeg har da tydelig sett "Miami Ink"-skilter på fasaden hundrevis av ganger, men aldri Love Hate? :dontgetit:

 

Kat Von D became a full time crew member for two seasons, after which she was fired

En hendelse jeg aldri har fått med meg, hvorfor ble hun sparket?

 

Sitatene er fra http://en.wikipedia.org/wiki/Miami_Ink

Lenke til kommentar

Hun sluttet fordi Ami booket kunder til henne som ville ha ting hun følte hun ikke mestret, og da hun sa i fra til kunden at hun ikke følte at hun var den rette tattovøren sa Ami at hun oppførte seg som en bortskjemt dritt og at hun ikke kunne velge og vrake kunder på den måten. Tror jeg. Jeg må se den episoden opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...