Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tenkte en god del på det samme selv med den jeg driver med på underarmen, det ble farger...men mye sort. Så sort og rødt er veldig fremtredende, men de grønne bladene blir i bakgrunnen. Og litt blått på vannet. Hodeskallen får en veldig lyse-brun farge over seg. Det er vel det=) Men det er noe du kan diskutere med den personen som skal gjøre det og kanskje personen har forslag=) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tingen er at jeg vil ha mest mulig klart før jeg faktisk bestemmer meg for tatovør(er). Jeg vil vite stilarter og farger, og gå til noen som er jævlig gode i akkurat den stilen osv. Dessuten nyter jeg planleggingsperioden, og den blir lang. For jeg er blakk. 8D Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har tidligere hatt piercing i navelen, men etter et par år ble den tatt ut pga puss og at jeg hele tiden mistet deler. Nå ønsker jeg å få et nytt hull, men er usikker på om det vil gå. Det gamle er delvis der, men ikke nok til at jeg selv kan klare stikke inn en piercing og gjenåpne det. Tror dere det lar seg gjøre å fikse et nytt hull? Hva er prisen på å ta hull nå til dags? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Trondheim Tattoo Convention starter i morgen. Trur jeg skal stille opp i Best Black Grey and White med sleeven min. Andre som tar turen? Vurderte å dra dit, men så ble det til at jeg ble sittende her for å drikke meg småbrisen på vin i stedet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva er prisen på å ta hull nå til dags? Navle koster 500 kr i Molde i alle fall, hos Siste Stikk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har tidligere hatt piercing i navelen, men etter et par år ble den tatt ut pga puss og at jeg hele tiden mistet deler. Nå ønsker jeg å få et nytt hull, men er usikker på om det vil gå. Det gamle er delvis der, men ikke nok til at jeg selv kan klare stikke inn en piercing og gjenåpne det. Tror dere det lar seg gjøre å fikse et nytt hull? Hva er prisen på å ta hull nå til dags? http://www.pinpoint-piercing.no/priser.html Der har du en liten pekepinne=) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Haha, dæven. Har aldri titta i galleriet før nå, og der fant jeg jammen med både en kompis og en kunde fra jobben. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er sikkert noen her inne som ser Miami Ink.. Miami Ink is a reality show on TLC that follows the events that take place at Love Hate, a tattoo shop in Miami Beach, Florida. Jeg har da tydelig sett "Miami Ink"-skilter på fasaden hundrevis av ganger, men aldri Love Hate? Kat Von D became a full time crew member for two seasons, after which she was fired En hendelse jeg aldri har fått med meg, hvorfor ble hun sparket? Sitatene er fra http://en.wikipedia.org/wiki/Miami_Ink Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hun fikk vel hjemlengsel? Startet vel også sin egen sjappe i hjembyen? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mener grunnen til at Kat Von D sluttet var at hun hadde hjemlengsel og at hun ikke kom overens med Ami?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hun sluttet fordi Ami booket kunder til henne som ville ha ting hun følte hun ikke mestret, og da hun sa i fra til kunden at hun ikke følte at hun var den rette tattovøren sa Ami at hun oppførte seg som en bortskjemt dritt og at hun ikke kunne velge og vrake kunder på den måten. Tror jeg. Jeg må se den episoden opp igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ami er like hissig som en okse på steorider :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men så ekstremt kjekk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Joda, enig i den...han har bra kropp=) Jeg syns ikke at han er en drittsekk, han er bare rett frem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Dere sier "hun sluttet[..]" Det hadde jeg ikke stusset på.. Men artikkelen sier "fired", altså fikk sparken. edit: skulle sjekka youtube Endret 7. september 2008 av toth Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ami er vel blitt verdens mest overvurderte artist, etter Miami Ink startet... Chris Garver og Kat var grunnen til at jeg så noen episoder.. Irriterende bakgrunnsmusikk og lyden er litt ute av sync; Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=42681222 At det går an. Det der er noe av det dummeste man kan gjøre. Endret 7. september 2008 av razh0r Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=42681222 At det går an. Det der er noe av det dummeste man kan gjøre. er det at det foregår på dass som er gærnt eller er det sveisen ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.nettby.no/user/file.php?user_id...amp;id=42681222 At det går an. Det der er noe av det dummeste man kan gjøre. er det at det foregår på dass som er gærnt eller er det sveisen ? Tenkte nok mer på at han tattoverer seg ja. :b Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mulig å legge ut bilde for oss som bor i en vanlig by? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå