Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fy faen så JÆVLIG sexy, Ida! Og hvorfor har du ikke stjernepluggene fra BAF i? De er jo skamfine. Jeg vurderer å kjøpe sånne selv, bare ca. 20mm mindre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bra at du bestemmer hvorfor folk tar tatovering. Helt klart en fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg driter i blodet(...) Uff og uff. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fy faen så JÆVLIG sexy, Ida! Og hvorfor har du ikke stjernepluggene fra BAF i? De er jo skamfine. Jeg vurderer å kjøpe sånne selv, bare ca. 20mm mindre. For de er en størrelse for små > Men, trepluggene mine er rett rundt hjørnet. Og de fra Zulu kommer vel ikke før om en månedstid, så jeg har noe å glede meg til! Haha, så mye blod på puta jeg har. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er det mange som har plugg der egentlig? Meget sjeldent jeg har sett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Aids sine ører skal litt til for å slå...spess. etter de 2 nye=) Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
lamial Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Når jeg ser på Aidskake sine ører og innser hvor fantastisk sexy det er med store hull, skal jeg jammen ta og strekke opp til 18 mm. Som jeg egentlig hadde tenkt til, men ikke gjorde likevel. Begynner i morgen den dag! Og når jeg er ferdig, skal jeg kjøpe plugger med tannhjul! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Blir kult det der ja Men er det noen som har forslag til et fint løvemotiv? Litt usikker på om jeg skal ha bare hodet eller med hele kroppen.. Finner ikke noe som jeg har lyst på, også er jeg ikke brukanes med blyanten Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men er det noen som har forslag til et fint løvemotiv? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann freaks (med positiv ladning fra meg da jeg er en selv ) Lurer på et par ting ang. tattoo`s.. Har et par som betyr mye for meg, men det kommer jeg tilbake om. Jeg var dum nok til å ryke på en smell for en stund siden: Sitter hos ei venninne som forteller at "hun nede" er en knallflink tattovør, også kunne hun fikse fin pris siden hun bor i samma kåken.. I hvertfall blir et par sms´er sendt, og vi får beskjed om å komme ned en tur. Der finner jeg et "armbånd" jeg liker, så hun spør om jeg vil gjøre det med engang. Dum som et brød sier jeg ja, og dette blir gjort i stua, en fredags kveld :/ Hele greia ender med at den må fylles på, noe som forsåvidt blir gjort gratis, men det hjelper ikke når den ser værre ut enn før jeg fikk påfyll! Nå lurer jeg på om noen vet om noen studioer som er gode på cover-ups, gjerne i Oslo-området (skal dit snart og tenkte å sjekke litt hvis jeg får noen tips) eller i nærheten av Telemark (maks et par timers kjøretur) Tips om hva jeg kan ta over tas imot med takk, da alt er bedre en det jeg har. Det som er greia er at jeg har to som betyr masse for meg, og vil ikke ha med meg det meningsløse bandet rundt overarmen videre. Jeg har en tennplugg på venstre overarm (Pluggen det er meg) Også den viktigste jeg har, navnet og fødselsdagen til sønnen min på høyre underarm Pepe på House of Pain i Oslo er grise flink på coverups... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det mange som har plugg der egentlig?Meget sjeldent jeg har sett. Neeei. Plugger er ikke akkurat det vanligste der. Ikke piercinger heller .Men hva er definisjonen din av "mange"? Og på norgesbasis eller verdensbasis? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Takk skal dere ha begge to Likte forslagene dine PepsiCo, men kom gjerne med flere forslag.. NIrD: Personlig erfaring eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Pepe er "kjent" for coverups. Han jobbet med... FHM, tror jeg det var, der de fant Norges dårligste tatovering og belønte den med coverup fra Pepe. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jøss Aldri hørt om han jeg, men da skal jeg jaggu ta ta kontakt med han Takk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Trondheim Tattoo Convention starter i morgen. Trur jeg skal stille opp i Best Black Grey and White med sleeven min. Andre som tar turen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Taxiene i stavanger reklamerer fremdeles for Stavanger Tattoo Convention. Det er litt morsomt. Jeg driver i alle fall på og planlegger sleeven min mer og mer, og begynner og få ett ganske klart bilde i hodet av hvordan den skal bli til slutt. Den skal hovedsaklig bestå av forskjellige fantasydyr og skapninger (jeg skal ha med ett portrett av Elrond eller en annen alv fra Ringenes herre), og jeg har endelig gått bort fra ideen om å ha den i bare b/w. Jeg trenger litt farger i den, føler jeg, men jeg har ikke tenkt å bevege meg lengre ut i fargeland enn forskjellige bruntoner, rødtoner, blåtoner og muuuligens grønntoner. Høres det noenlunde ut, eller burde jeg faktisk gå for å bruke farger helt, og ikke bare littegranne toning? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva tror du selv? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Usikker faktisk, av den enkle grunn at jeg er utrolig glad i b/w-tatoveringer, og dermed ikke er helt nøytral i synet på hvor mye farge som bør brukes for best å understreke de forskjellige motivene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg kan jo komme med et lite tips...kjør bare b\w og 1 farge, eller du kan bruke bare lyse toner=) Jeg syns ideen høres bra ut. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lyse toner er i alle fall glemmesak, jeg er ikke noe glad i lyse farger/toner noe sted. Med unntak av bakgrunn på websider, da liker jeg hvitt. Problemet med å kjøre bare en farge er å finne riktig farge. Det kommer til å være en del forskjellige delmotiver i sleeven min, og flere av dem krever forskjellige farger. Jeg har lurt på om jeg bare skal gå for rød og bruntoner, men jeg er utrolig usikker på det, enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå