HaterDiskus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hadde tenkt på å kanskje ta noen tatoveringer, hadde mest tenkt meg på underarmene eller noe rundt der... Men har ikke peiling hva som ser kult ut eller hva folk pleier tatovere der, noen som kan gi noen forslag? Sørgelig. Man tar ikke tatoveringer for å (som fjortiza sier) "ha tatovering". Man tar det for å få noe man har et spesielt forhold til festet på kroppen for evig tid. Noen ganger for å vise til andre hva som betyr noe for deg, og andre ganger for å minne deg selv på det (ikke fordi man glemmer det; dere skjønner hva jeg mener). Jeg vil anbefale deg å droppe det, siden du kommer til å drite deg ut for resten av livet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bra at du bestemmer hvorfor folk tar tatovering. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei, jeg heter Ida. Jeg skal aldri i verden punche ørene mine igjen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg er forsåvidt enig, men det er ikke lurt å ta noe meningsløst, bare for å ta.. (Snakker av erfaring) Har selv en jeg må ta noe over fordi jeg angrer både på tatovering og tatovør :/ Hei, jeg heter Ida. Jeg skal aldri i verden punche ørene mine igjen. Leste om det der.. Gjort det i dag? Endret 3. september 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hadde time halv seks. Satan, det var jævlig. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tok lang tid? Bilder? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Neh, var fort gjort. Tok ikke bilder underveis, men skal nok få snappet et når jeg har fått vekk alt blodet og griserier. Det blødde som et helvete. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke så rart det da men Angrer ikke altså? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke nå, nei. Men rett etterpå hadde jeg lyst til å kappe av meg foten bare for å overdøve smerten med noe annet. Men det ser bra ut. Eller "fuckings hot", som Christiane så fint sa det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pfft. Selv om det svir som faen så går det nok ikke lange tida før du lurer på å ta en til. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gleder meg til å se det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) GLEDER MEG! :'D Edit: Jeg driter i blodet, bilde nå! Endret 3. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pfft. Selv om det svir som faen så går det nok ikke lange tida før du lurer på å ta en til. Ikke denne gangen. Jeg kødder ikke, ingenting vil få meg til å gjøre det igjen. Greitdaaaa. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 smooooth Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 fuckings hot det der ja men tror aldri jeg hadde takla det selv, redd før alt som gjør vondt og synes det var ille nok med leppa Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Så ikke særlig behagelig ut det der Mer tatoveringsfrelst jeg da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du har jo to ører ida, symmentri, symmentri! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 den greia "inni" øret du har tatt?? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke denne gangen. Jeg kødder ikke, ingenting vil få meg til å gjøre det igjen. Greitdaaaa. Kult å se på, men jeg kunne ikke tenkt meg den størelsen selv. Når øreflippen bli større enn resten av øret synes jeg det blir litt rart siden ørets naturlige form forsvinner. Men som sagt, kult å se på! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du har jo to ører ida, symmentri, symmentri! Er du gal, såklart jeg gjorde det på begge. den greia "inni" øret du har tatt?? Jess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå