Eplefe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg vet ikke hva som er verst. At han har tatovert bokstavene til dama han har vært med i et par måneder, at tatoveringen er forferdelig dårlig utført, eller at jeg har hatt et kort forhold til personen.MAHAHaHAHAH! Jeg kjenner igjen det håret! XDVær glad det ikke står "Ida <3" der, du. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Haha. Godt jeg tok til fornuft etter 4 uker. <3 ! Endret 31. august 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er den ovanfor meg gjort med prikketeknikk, eller er det snakk om nitid arbeid med vanleg nål? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) De på føttene er nok prikker, ja. Veldig stilig. Å herregud! Nå vet jeg hva jeg ikke skal ha, hvertfall. Endret 31. august 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg liker normalt klovner ganske godt, men HVA FAEN? XD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Grøss og gru. Bestilte meg disse for tre minutter siden: Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Seier du grøss og gru pga. storleiken, eller utsjåande på dei? Sistnevnte sette ein støkk i meg iallefall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg snakket om tatoveringen. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ups. Vonar du ikkje vart lei deg pga. slengbemerkinga mi, som viste seg å vera malplassert som fy. Me har i det minste same syn på tattoveringen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er ikke spesielt hårsår. Nå kan jeg jo ikke strekke mer. De smykkene kostet meg 97 dollar. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Oj, så dyrt for dei der brikkene? Kor stort hol er det snakk om? I øyrene altså, eller kor enn du har dei. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vel, de er håndlaget av buffalo horn og perler. Blir fort dyrt da. 38 mm, og jeg har de i ørene, ja. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Å herregud! Nå vet jeg hva jeg ikke skal ha, hvertfall. Minner om Klovn i serien Spawn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ida: Var det ikke du som ikke "kunne" mer på 28 og? Mener å ha hørt den kommentaren ang. pris på pluggene før, ser du. Lenke til kommentar
jurre111 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hei.. er det noen her som har peiling på om det er noen som er sterke på koi fish tattoo her i landet? helst oslo område.. har planer om å ta en på underarmen.. og så bygge på til full sleeve etterhvert.. på forhånd takk!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ida: Var det ikke du som ikke "kunne" mer på 28 og? Mener å ha hørt den kommentaren ang. pris på pluggene før, ser du. Ehe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Backpiece er endelig påbegynt, satt i stolen både torsdag og lørdag. Passe intenst å få tatovert en massiv kølsvart skygge som skal dekke nesten halve ryggen, og når den er ferdig skal bakgrunn m.m. på plass, med farger og det hele. Men Cthulhu tar form, jeg kommer til å ende opp med en grasalt rå ryggtavle til slutt, og alle hjerter gleder seg. Iä! Iä! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 prisen blir da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 vættafan Bryr meg fint lite om sånt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er noe jeg gleder meg til å se så er det den når den er ferdig, Cthulhu er og blir så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå