Mephistopheles Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Juba, da fikk madisonen kortere stang, og nå er den så glad atte.På onsdag skal jeg punche begge ørene mine med 8mm dermal punch. Fyfaen, det kommer til å være jævlig. Eg vart forveten på kva dermal punch var, og Googla det. Det angrar eg på no. Eg kan hugsa eg syntes synd på beltet mitt, då eg var liten og var hjå farfar for å få laga nye hol i det. Det såg så brutalt ut. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Juba, da fikk madisonen kortere stang, og nå er den så glad atte.På onsdag skal jeg punche begge ørene mine med 8mm dermal punch. Fyfaen, det kommer til å være jævlig. Conch eller? Er jo litt hawt da:D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jessir. Kjøpte meg plugger med røde steiner til å bruke. Sexiii. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jessir. Kjøpte meg plugger med røde steiner til å bruke. Sexiii. naaaaaaaaice:D!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg forventer pix. Jeg driter i blodet, dette vil jeg se. 8D Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg forventer pix. Jeg driter i blodet, dette vil jeg se. 8D Jeg forventer video!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Aids, hvorfor tar du ikke heller og utvider dem på normal måte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fordi det er ganske tungvint å utvide brusk. Og potensielt verre enn å punche det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Og når man skal ha de såpass store er det best å fjerne vevet istedenfor å skyve det til siden. Dessuten hadde det tatt meg år og dag å utvide de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Så et innlegg på modblog om en som hadde utvidet nesebrusken til 10mm fra et vanlig hull. Jeg fikk fantomsmerter. Hvis jeg mot formodning skulle ha lyst til å dele blodbusene mine med et par sexy glassplugger i nesen, så hadde jeg punchet. Å utvide brusk mer enn maks et par millimeter er tungvint, smertefullt, og - som Aidskake påpeker - langtrukkent. Som en apropos her, til folk som leser tråden, selv om jeg/vi snakker om å punche ting fordi det tar lang tid å utvide så gjelder dette IKKE øreflipp, å punche i øreflippen fører til at du mister mye av vevet og dermed også evnen til å utvide noe særlig før øreflippen din blir tynnslitt. Punching = (sånn ca) brusk. Har du dårlig tid med øreflippene kan de utvides til ca. 5mm uten problemer med et nytt hull, eller du kan bruke skalpell. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Å punche brusk er også mindre "traumatisk" for øret.................. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Også bruker det faktisk ganske rask tid på å gro. Eneste som er kjipt, er at jeg på downsize en gang før jeg drar opp til ferdig størrelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For å "vinne tilbake" litt hud eller en annen grunn? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Også bruker det faktisk ganske rask tid på å gro. Eneste som er kjipt, er at jeg på downsize en gang før jeg drar opp til ferdig størrelse. tror jeg kan si med 100% sannsynlighet at det blir hot på deg ja=) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For å "vinne tilbake" litt hud eller en annen grunn? Fordi store rene snitt visstnok gror raskere enn bruskpiercinger. Og når man downsizer et par uker etter punchingen gir det plass og luft til at det gror bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Aaaah. Høres smart ut. 8D Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) hei jeg vurderer og ta meg tattovering snart og lurer da på pris. jeg skal ha tatto av den i farger men tattovert som den i svart hvitt. den skal bli tattovert på bryste (høyreside) og være ca 12 x 12 cm. så hva vil en sånn tatto koste?? Endret 31. august 2008 av just-in-box Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg vet ikke hva som er verst. At han har tatovert bokstavene til dama han har vært med i et par måneder, at tatoveringen er forferdelig dårlig utført, eller at jeg har hatt et kort forhold til personen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Alle tre alternativene;p Endret 31. august 2008 av Alastor Trenger ikke quote innlegg rett over deg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg vet ikke hva som er verst. At han har tatovert bokstavene til dama han har vært med i et par måneder, at tatoveringen er forferdelig dårlig utført, eller at jeg har hatt et kort forhold til personen. Det siste; definitivt det siste. Endret 31. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå