Mephistopheles Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg ville gått for en større helhet/plan fremfor the 'lappeteppe' look... My point exactly. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Veldig lyst på en fargerik halvsleeve. Men så var det bare å finne ett motiv, kan ta sin tid. Har ikke anelse, finner nok ut av det i løpet av noen år. Fler som har idetørke? Endret 28. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Veldig lyst på en fargerik halvsleeve. Men så var det bare å finne ett motiv, kan ta sin tid. Har ikke anelse, finner nok ut av det i løpet av noen år.Fler som har idetørke? Tvert i mot...! Jeg trenger mer hud Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Veldig lyst på en fargerik halvsleeve. Men så var det bare å finne ett motiv, kan ta sin tid. Har ikke anelse, finner nok ut av det i løpet av noen år.Fler som har idetørke? Tvert i mot...! Jeg trenger mer hud Hud har jeg, jeg trenger penger og tid hos de som skal ta seg av kroppen min. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) jeg skal ha hunden(hodet) på kroppen når jeg tar meg råd til det. syns det er litt skummelt å igjennomføre det. Hva om h*n ikke får fram hunden min på tatoveringen? gå med en svart upersonlig hund på kroppen for resten av livet syns jeg ikke noe om er det noen som skiller seg ut, og som er veldig flink til den slags tatto? reiser gjerne til oslo/trheim osv for å få det gjort skikkelig, enn å ha dårlig blekk på meg. Endret 28. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hva med å....tegne selv? Jeg tenkte på det, men er du sikker på at det ikke blir litt for krevende? Jo, jeg overvurderte litt med vilje der. Tatoveringer på føttene iløpet av høsten, er det dumt? Vi snakker kanskje...10 cm pluss minus i diameter med farger og hurra. Kan se for meg at det ikke er barebare å få de til å gro i ullsokker.. Endret 28. august 2008 av kaosfjas Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Høst/Vinter = lur tid på året å tatoveres. Med mindre en ramler mye rundt i fjellet og ikke får vasket, smurt og stelt ordentlig med de. Du får nok luftet skankene nattestid. Endret 28. august 2008 av Skadefryd Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 nå har jeg vært på bodyart og det var jo ikke noe av det jeg hadde tenkt meg. Så innen jeg finner meg en jeg virkelig vil ha kommer jeg ikke til å ta en....Ennå Du kan jo se litt på denne linken fra åpningsinnlegget: http://www.bmezine.com/tattoo/netrib001.html Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Snus-innlegg er fjernet. Voks opp, mongodotter. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg skal ha hunden(hodet) på kroppen når jeg tar meg råd til det. syns det er litt skummelt å igjennomføre det. Hva om h*n ikke får fram hunden min på tatoveringen? gå med en svart upersonlig hund på kroppen for resten av livet syns jeg ikke noe om er det noen som skiller seg ut, og som er veldig flink til den slags tatto? reiser gjerne til oslo/trheim osv for å få det gjort skikkelig, enn å ha dårlig blekk på meg. Fred Ivar hjå Midgardsormen er flink til å få fram personlege trekk. Og han er mann nok til å sei nei, om han vert i tvil. Trykk på meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har bestemt meg for å ta ut piercingen midt i leppen når jeg tar septum og vertical bridge. Det blir sært å ta den ut. o.O Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Wow.. Fred Ivar's "Frazetta" var virkelig stilig! Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mephistopheles, herlig link Har blitt forelsket i hans arbeid HAr lenge tenkt å skaffe meg en tatovering, men noe inni meg stopper meg. Mest pga usikker og veit ikke hva jeg skal ha.. Er 20 hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da venter du til du vet hva du vil ha, ikke bare ta en for "moro skyld". Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jo, har ikke tenkt å ta for moro skyld Jeg har kristen&norrøn verdi, veldig nasjonalist av meg. Men vil ha stilrein og ikke "harry", det er vanskelig gitt. Jeg kan ikke tegne, så hvor kan jeg komme til bunns hvilken tatovering jeg vil ha? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg kan ikke tegne, så hvor kan jeg komme til bunns hvilken tatovering jeg vil ha? Let etter inspirasjon, og så tattovør til å tegne for deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvis du klarer å beskrive hva du vil ha klarer en dyktig tatovør å få det ned på papiret. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen tatoverer å anbefale? I Oslo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sunset, Max Tattoo eller Lucky 7. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jo, har ikke tenkt å ta for moro skyld Jeg har kristen&norrøn verdi, veldig nasjonalist av meg. Men vil ha stilrein og ikke "harry", det er vanskelig gitt. Jeg kan ikke tegne, så hvor kan jeg komme til bunns hvilken tatovering jeg vil ha? Norrønt "kompass". Hvis jeg skulle skaffet meg noe norrønt ville det fort blitt noe sånt. Det finnes mye annet enn drager og runer. Endret 29. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå