haarod Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva er egentlig gale med en piercing, det er da ufattelig mye lettere å få fjernet enn piercing enn en tattovering. Kortere tid tar det også å få "inngrepet" utført. -- HKoN-: Hvorfor kinategn? Vet ikke helt, men er jo mange som får tatovert navnet til barna sine med andre alfabet. Hva slags alfabet hadde vært kulest da? Over til tungepiercing: Jeg har hørt rykter om at man stikker en ganske tykk "nål" rett gjennom tungen uten noen form for bedøvelse? Høres jævli' ut. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tykk nål (sprøytespiss?), rett gjennom tungen, uten bedøvelse. Kortvarig smerte, langvarig glede. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Vet ikke helt, men er jo mange som får tatovert navnet til barna sine med andre alfabet. Hva slags alfabet hadde vært kulest da? Over til tungepiercing: Jeg har hørt rykter om at man stikker en ganske tykk "nål" rett gjennom tungen uten noen form for bedøvelse? Høres jævli' ut. Urdu er jo litt tøft. Eller arabisk, eller russisk. Ang. tungepiercinger, så plasseres de som oftest gjennom bindevevet mellom de to musklene, og er følgelig en av de minst vonde piercingene man kan ta. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Over til tungepiercing: Jeg har hørt rykter om at man stikker en ganske tykk "nål" rett gjennom tungen uten noen form for bedøvelse? Høres jævli' ut. Tungen er en av stedene på kroppen som er minst vond å pierce. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ok. Har alltid trodd at det er stikk motsatt Da lærte jeg noe nytt i dag også Får fortsatt frysninger når jeg tenker på det da Endret 29. august 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Normalt brukes 1,9 eller 2,1mm kanyler til piercing. Ved tungepiercing så hovner tunga ganske mye opp og man bør suge på is for å holde hevelsen i sjakk. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Psilocybe, hvor bør man tattovere seg i Oslo? Vet kunst med puls har godt rykte. Hva med Badboys Tatt på Grunerløkka? Sjekk ut sunset studios på st. Haugen. Er veldig fornøyd med gutta der. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Normalt brukes 1,9 eller 2,1mm kanyler til piercing.Ved tungepiercing så hovner tunga ganske mye opp og man bør suge på is for å holde hevelsen i sjakk. Du skulle bare visst hvor lei man kan bli av isvann, grøt, yoghurt og suppe. Hevelsen fortsetter vel ikke å utvikle seg så du ender opp med et monster av en propp i munnen. Poenget med isen er vel å få hevelsen fortere ned, det er ganske greit å kunne snakke og spise. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Selvsagt hovner ikke tunga opp til en propp i munnen men tygger du ikke is så vil den hovne opp til potensiell størrelse. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vet ikke om denne er postet før, men: Hahaha :!: Jeg tegner bedre med føttene. ____ _____ _____ _____ _____ _____ Trodde gentlig tungen var ganske vond å ta jeg. Har ikke tatt der selv, men bare tenker på noe av det samme som å bite seg hardt i tungen. Skulle jeg hat tattovering selv skulle det ikke blitt noen tribal, kinategn, drage eller sommerfugl som bare var tilfeldig valgt. Måtte blitt en over hele overarmen eller noe i den duren. Faktisk så jeg to stykker i køen på badeland her om dagen med helt lik tattovering (drage på leggen). De var ikke med hverandre eller noe sånn, litt teit da. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hva syns dere da ?? Helt ærlig? Typisk vegg-tribal som er smekket på armen uten mye hensyn til form og plassering. Rotete. er det noen rom for forbedringer , eller er det helt håpløst ? jeg er rimelig klar over at den er mindre vell lykket for og si det sånn og så ligner den og på en hakekors noe som ikke er helt positivt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Faktisk så jeg to stykker i køen på badeland her om dagen med helt lik tattovering (drage på leggen). De var ikke med hverandre eller noe sånn, litt teit da. lol.. det må være sinnsykt nedsig :!: Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen som vet om det er no spesielt farlig med en vannrett tungepiercing? Noen som har tatt en slik en og vet hvordan det er? Har veldig lyst på en sånn en. Ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen som vet om det er no spesielt farlig med en vannrett tungepiercing? Noen som har tatt en slik en og vet hvordan det er? Har veldig lyst på en sånn en. Ser utrolig bra ut. Hvis det er som jeg tror vil du nok ødelegge tennene dine ved å bite i den Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hvis det er som jeg tror vil du nok ødelegge tennene dine ved å bite i den Det har jeg allerede klart med den tungepiercingen jeg har og leppepiercingen Hehe. Neida. Har sterke tenner tror jeg får har biti en del i piercingene mine i starten (har vel mer eller mindre vendt meg til de nå) og har ikke hatt noen plager med tennene mine i så fall. Men noen her som har en vannrett tungepiercing? EDIT: Trodde gentlig tungen var ganske vond å ta jeg. Har ikke tatt der selv, men bare tenker på noe av det samme som å bite seg hardt i tungen. Er ikke så ille som å bite seg selv i tungen. Det er et ganske adrenalinrush først. Og så puster man tungt (pleier å få beskjed om det) og så er det gjort. Etterpå sitter du der bare litt øm i tunga og tenker: "det der var ikke så ille som jeg trodde" . Men om det er en førstegangspiercing så vet jeg egentlig ikke hvordan det er fordi jeg bare sammenlikner det med leppepiercingen min som kom før tunga, og den var vondere enn tunga Endret 30. august 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har lyst på en stang gjennom toppen av øret, noen som vet om det er vondt, eller om man kan få noen alvorlige komplikasjoner med piercingen? Endret 1. september 2005 av g@bb@ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har lyst på en stang gjennom toppen av øret, noen som vet om det er vondt, eller om man kan få noen alvorlige komplikasjoner med piercingen? Ut i fra det jeg vet er det en av plassene det gjør minst vondt med tanke på at det nesten bare er brusk der. psilocybe vet sikker bedre, men jeg tror ikke det er spesielt vondt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har lyst på noe à la dette: Noen som har idé om pris osv? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan du ikke slenge opp et enda større bilde? Og hvorfor vil du gjøre noe sånt med kroppen din egentlig? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og hvorfor vil du gjøre noe sånt med kroppen din egentlig? Hvorfor kommer du inn på en tatoveringstråd og spør om noe sånt? Spør om det andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå