JulianR Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det får du lov til å si, men Jimmy har jeg hørt mye bra om, og ser du bilder av verkene hans så ser du fort at han kan sakene sine. Men forklar gjerne nærmere, for jeg er ikke proff på det her; er det ofte tatoveringene blir et helvete når de har grodd? Tatoveringen vil i mange tilfeller forandre seg en del i groperioden. Fargen kan falme, deler av tatoveringen kan dette av sammen med skorpen og etterlate bare flekker, man kan få en betennelse fordi tatovøren ikke brukte sterilt utstyr osv. Mange andre faktorer som spiller inn i helingsprosessen også; ikke tatovøren alene. Behandler den etter boka, så satser på at det skal gå greit. Men uansett - bilde kommer imorgen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Behandler den etter boka, så satser på at det skal gå greit. Men uansett - bilde kommer imorgen. Sleng opp et nytt bilde når den har grodd da, så kan vi se forskjellen. Lenke til kommentar
-- Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dere som har piercing, noen bra nettsider å anbefale når det kommer til kjøp av smykke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen som vet ca. pris for en full tatovert arm med farger? Går alt etter åssen den ser ut, avansert, detaljer osv=) Du må snakke med han\hun som skal blekke deg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nei, prisen på tatoveringer er liksom ikke noe man "sjekker på nettet" på lik linje med DVD'er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dere som har piercing, noen bra nettsider å anbefale når det kommer til kjøp av smykke? Brukte alltid ebay jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tatoveringen vil i mange tilfeller forandre seg en del i groperioden. Fargen kan falme, deler av tatoveringen kan dette av sammen med skorpen og etterlate bare flekker, man kan få en betennelse fordi tatovøren ikke brukte sterilt utstyr osv. Mange andre faktorer som spiller inn i helingsprosessen også; ikke tatovøren alene.1: Ja, de fleste ender opp med "bare" flekker etter å ha tatovert seg, derfor tilbyr ganske mange tattovører en gratis touchup innen tre måneder etter at den er tatt, for å fikse opp i streker som forsvant under grotiden etc.2: Hvis man får en betennelse på grunn av at tattovøren ikke brukte sterilt utstyr vil jeg definitvt si at det har utrolig mye med tattovøren alene å gjøre. Derimot om du behandler den feil og den gror deretter har du fortsatt muligheten til en touchup om du har gått til en seriøs aktør. Sikkert litt ålreit å faktisk behandle den riktig etter touchupen, med mindre du vil ha noe stygt og flekkete på kroppen. 3: Har du en dyktig tattovør og er fornøyd med motivet så vil jeg kunne påstå at det blir bra også etter at den er grodd, så sant han får fikset opp i litt manglende farge her og der med en touchup. Dere som har piercing, noen bra nettsider å anbefale når det kommer til kjøp av smykke? Hvor skal du ha smykke til? Øret? Navlen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sånn sett er jeg glad for at tatovøren jeg tok dragen hos sa jeg kunne komme tilbake når som helst for å fiksa opp småting etter at den hadde grodd ferdig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk også tilbud om dette, men gjorde ikke noe med det. Det er en grunn til at jeg ikke er fornøyd, og da vil jeg ikke slippe til samme tatovøren en gang til. Hadde det bare vært det at fargen hadde falmet så hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Håper ikke grunnen er den at fargen slapp taket, eller grodde ugjevnt. Dette kan skje enhver artist, hovedsaklig huden som er skylden i sånt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hovedårsaken er ujevne linjer. Jeg forventer at en tatovør skal være stø på hånden. Lenke til kommentar
-- Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvor skal du ha smykke til? Øret? Navlen? Til øyenbrynet (; Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mimir, du som meg. Og at det ikke på hvert eneste punkt skal se ut som om han har holdt inn litt for lenge sånn at det blir litt sånne "funky blekkflekker" hist og her. Aids, den der så så freaky ut, og ikke på en positiv måte Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Yikes! Eg har stor sans for slike tattoveringar, men i andletet var litt overkill synes eg. Men rå var han, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 er det mulig og få helt lik fjes som Joker fra TDK, uten at jeg eller en kompis må finne kjøkkenkniven? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Here you go. Tatt på fredag, hos Jimmy. Høyre legg. Edit: Fakk, ble jo grisestort. Skitt au. Endret 26. august 2008 av JulianR Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg kan vel ikke si at jeg falt helt for motivet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 bare jeg som synes "lag" bøyer seg veldig nedover mot høyre hjørne av bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå