Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvordan kan man komme i kontakt med Kat von D eller studioet hennes? Skal ha et portrett og vil hun skal lage det.
Send henne en mail. Du får svar. Vet ikke om du faktisk kan bestille time via der, men skal være mulig siden du bor i utlandet. Ellers kan du ringe.
Lenke til kommentar

Ah, endelig fant jeg siden hennes også :) , har leita en stund. Huska ikke studionavnet. Det var et skjema for å bestille time der. Skal sende en mail å høre hvor lang tid i forveien jeg må bestille. Skal ikke til L.A. før neste sommer så har litt tid. Motivet er klart for lenge siden.

Lenke til kommentar
Ah, endelig fant jeg siden hennes også :) , har leita en stund. Huska ikke studionavnet. Det var et skjema for å bestille time der. Skal sende en mail å høre hvor lang tid i forveien jeg må bestille. Skal ikke til L.A. før neste sommer så har litt tid. Motivet er klart for lenge siden.

Be ready with the cash money. Hører hun har syke timepriser :D

Lenke til kommentar
det var vanskelig å klippe ut bare sleeven?

Stod på jobb så hadde ikke tid. Tror du overlever de søte jentene også

Tok tatovering i dag, og jeg skal akkurat til å begynne på en ny byggesesong innenfor trening. Hvordan er dette nå som jeg har helt ny tatoo? Burde jeg vente litt?

Spørs hvor fort du har tenkt til å vokse det. Men bare du ikke trener med noe som river borti tatoveringen vil det ikke være noe problem annet enn at det kan svi litt

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...