No14 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet hvordan kan man komme i kontakt med Kat von D eller studioet hennes? Skal ha et portrett og vil hun skal lage det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som vet hvordan kan man komme i kontakt med Kat von D eller studioet hennes? Skal ha et portrett og vil hun skal lage det.Send henne en mail. Du får svar. Vet ikke om du faktisk kan bestille time via der, men skal være mulig siden du bor i utlandet. Ellers kan du ringe. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ah, endelig fant jeg siden hennes også , har leita en stund. Huska ikke studionavnet. Det var et skjema for å bestille time der. Skal sende en mail å høre hvor lang tid i forveien jeg må bestille. Skal ikke til L.A. før neste sommer så har litt tid. Motivet er klart for lenge siden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, OI! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 SEXYYYYY......ops... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ah, endelig fant jeg siden hennes også , har leita en stund. Huska ikke studionavnet. Det var et skjema for å bestille time der. Skal sende en mail å høre hvor lang tid i forveien jeg må bestille. Skal ikke til L.A. før neste sommer så har litt tid. Motivet er klart for lenge siden. Be ready with the cash money. Hører hun har syke timepriser Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hun har fin minstepris også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tror minsteprisen er 650$, men timeprisen er visstnok ikke så ille som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke bry dere om teksten, se heller på den utrolig deilige sleeven hennes Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 det var vanskelig å klippe ut bare sleeven? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tok tatovering i dag, og jeg skal akkurat til å begynne på en ny byggesesong innenfor trening. Hvordan er dette nå som jeg har helt ny tatoo? Burde jeg vente litt? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kommer jo litt an på hvor denne tattoveringen din sitter... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Portrettene hennes har minstepris på 1000$ om jeg ikke husker helt feil... Edit: Kat Von D altså Endret 19. august 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er den så stor at den hemmer deg i bevegelsen? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) det var vanskelig å klippe ut bare sleeven? Stod på jobb så hadde ikke tid. Tror du overlever de søte jentene også Tok tatovering i dag, og jeg skal akkurat til å begynne på en ny byggesesong innenfor trening. Hvordan er dette nå som jeg har helt ny tatoo? Burde jeg vente litt? Spørs hvor fort du har tenkt til å vokse det. Men bare du ikke trener med noe som river borti tatoveringen vil det ikke være noe problem annet enn at det kan svi litt Endret 19. august 2008 av kverna Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vil ha pluggene mineeeee. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vil ha pluggene mineeeee. så, så. Ikke så utålmodig nå da jente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå