sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva er egentlig gale med en piercing, det er da ufattelig mye lettere å få fjernet enn piercing enn en tattovering. Kortere tid tar det også å få "inngrepet" utført. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den? Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det. Du tror ikke det er noen som tenker det samme om piercinger, "at det hadde vært litt kult"? Er du kinesisk, forresten? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den? Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det. Jeg har selv Piercing i tunga og den gjorde ikkeno vondt i det hele tatt. Den piercingen som har gjort minst vondt på min kropp (da har jeg tatt i leppa, begge brystvortene (disse var værst) og en industrial i øret). Tunga mi hovna heller ikke opp og jeg hadde ingen problemer i ettertid da denne ble tatt av ei jeg veit har peiling (Bianca på Askim Tattoo Sjappe). Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva er egentlig gale med en piercing, det er da ufattelig mye lettere å få fjernet enn piercing enn en tattovering. Kortere tid tar det også å få "inngrepet" utført. -- HKoN-: Hvorfor kinategn? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg er nesten sikker på at kinesere ikke går rundt med engelsk eller norsk skrift på seg fordi det er kult Hehe... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har selv Piercing i tunga og den gjorde ikkeno vondt i det hele tatt. (...) Tunga mi hovna heller ikke opp og jeg hadde ingen problemer i ettertid da denne ble tatt av ei jeg veit har peiling. Tør vedde på at du har én, midt på tungen (altså, mellom musklene). Mine var ikke direkte behagelig å ta, og jeg har vært hoven en stund (2 mnd.) Men det var absolutt verdt det, og jeg er meget fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kan vi få et bedre bilde av tungen din? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Nei, har ikke bedre kamera tilgjengelig. Hvis jeg får fatt på et bedre kamera innen kort tid kan jeg sikkert legge ut bilde. Edit: Satser på at det var meg det var til. Endret 28. august 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det var til deg ja. :-) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg er nesten sikker på at kinesere ikke går rundt med engelsk eller norsk skrift på seg fordi det er kult Hehe... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg er nesten sikker på at kinesere ikke går rundt med engelsk eller norsk skrift på seg fordi det er kult Hehe... ]http://jovan.ru/pics2/tattoo.jpg[/img] nice one :!: Endret 28. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vet ikke om denne er postet før, men: Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe. Ok... I rest my case Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 wh1te; ser amatør ut.. ser at den er mer til høyre.. altså, ikke helt i midten.. og for å få sagt det så er skriften ganske stygg.. sorry mate, but it's disco! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den er nok ikke hans. Bare et grusomt eksempel. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 legge in bilde av min tatis er ikke helt fornyd , den kunne vært støre , no jeg må gjort noe med når jeg får mere penger , se om jeg kan "bygget" på den eller no . den var rimelig spontat en dag i ålborg ( i dannmark ) jeg bare ramlet inn i en tatis sjappe og kjikket litt på bilder , denne var ok kul og fikk "malt" den på , det er vell ca 2 år siden hva syns dere da ?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 hva syns dere da ?? Helt ærlig? Typisk vegg-tribal som er smekket på armen uten mye hensyn til form og plassering. Rotete. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Psilocybe, hvor bør man tattovere seg i Oslo? Vet kunst med puls har godt rykte. Hva med Badboys Tatt på Grunerløkka? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Kunst med puls, om du liker stilen deres. Alternativt har jeg sett mye bra fra en Max. Han driver på i samme lokale som Pinpoint (www.pinpoint-piercing.no). Er dessverre ikke særlig kjent med tatovører i Oslo. Det blir dem som kommer på Oslo tattoo convention, og det er langt ifra alle. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vet ikke om denne er postet før, men: Så den på Bmezine... Til og med jeg kan lage den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå