Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den?

Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det.

Du tror ikke det er noen som tenker det samme om piercinger, "at det hadde vært litt kult"?

Er du kinesisk, forresten?

Lenke til kommentar
Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den?

Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det.

Jeg har selv Piercing i tunga og den gjorde ikkeno vondt i det hele tatt. Den piercingen som har gjort minst vondt på min kropp (da har jeg tatt i leppa, begge brystvortene (disse var værst) og en industrial i øret). Tunga mi hovna heller ikke opp og jeg hadde ingen problemer i ettertid da denne ble tatt av ei jeg veit har peiling (Bianca på Askim Tattoo Sjappe).

Lenke til kommentar
Jeg har selv Piercing i tunga og den gjorde ikkeno vondt i det hele tatt. (...) Tunga mi hovna heller ikke opp og jeg hadde ingen problemer i ettertid da denne ble tatt av ei jeg veit har peiling.

Tør vedde på at du har én, midt på tungen (altså, mellom musklene). Mine var ikke direkte behagelig å ta, og jeg har vært hoven en stund (2 mnd.) Men det var absolutt verdt det, og jeg er meget fornøyd med resultatet. :)

Lenke til kommentar

legge in bilde av min tatis :D

er ikke helt fornyd , den kunne vært støre , no jeg må gjort noe med når jeg får mere penger , se om jeg kan "bygget" på den eller no .

den var rimelig spontat en dag i ålborg ( i dannmark ) jeg bare ramlet inn i en tatis sjappe og kjikket litt på bilder , denne var ok kul og fikk "malt" den på , det er vell ca 2 år siden

hva syns dere da ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...