KimNK Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruk tusj og kniv. Samme resultat, penger spart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Electric Linda har nettopp åpnet studio, Max tattoo, Sunset... Skulle anbefalt HoP og, men får meg ikke til å gjøre det. Godt arbeid, men seriøsiteten der har sunket litt i det siste, tydeligvis. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Bruk tusj og kniv. Samme resultat, penger spart. Skal si det til henne! Hører at Electric Linda skal være ganske god på portretter. Og kjenner en venn som var meget fornøyd med resultatene fra Max. Hjemmesiden til Body art var rett og slett grell og glorete. Endret 13. august 2008 av Luciana Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jobber electric linda på max tattoo? Trodde hun jobbet på moss på ei shappe:-P men i så fall hva er nettsiden til max tattoo? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nei, det gjør hun ikke. Jeg tror ikke Max har hjemmeside? Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jobber electric linda på max tattoo? Trodde hun jobbet på moss på ei shappe:-P men i så fall hva er nettsiden til max tattoo? Nei, om du trodde det så formulerte jeg meg litt feil. Jeg har en venn som ble veldig fornøyd med tatoveringen han tok på Max. Har forøvrig ikke sett noen hjemmeside. Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ok skjønner teininga men linda er vert fall veldig flink Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm ... Vurderer ny tattis. Kom som en åpenbaring. Har allerede tenkt meg ut hva det skal være. Et symbol på min avdøde farfar som var meg svært kjær. Hmm *skisse og skrible* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm *skisse og skrible* jeg kan tegne en i paint til deg :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm *skisse og skrible* jeg kan tegne en i paint til deg :!: He he, takk for tilbudet, men det holder med at du lager kjole. Jeg vet hvordan jeg skal ha tattisen nå, må bare tegne i noen uker for å finne ut nøyaktig hva jeg vil ha. Og så finne voks og diverse og fjerne hår Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm *skisse og skrible* jeg kan tegne en i paint til deg :!: He he, takk for tilbudet, men det holder med at du lager kjole. Jeg vet hvordan jeg skal ha tattisen nå, må bare tegne i noen uker for å finne ut nøyaktig hva jeg vil ha. Og så finne voks og diverse og fjerne hår Fjerne hår? Hadde du og farfaren din et litt for nært forhold? Lenke til kommentar
flower123 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har et spørsmål-- har idag en eksisterende tatovering i sort på leggen. Kan jeg legge en tatovering over i rødt? Vil det "overgå" det sorte?? Takker for svar!! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har et spørsmål--har idag en eksisterende tatovering i sort på leggen. Kan jeg legge en tatovering over i rødt? Vil det "overgå" det sorte?? Takker for svar!! Hmmm. kan bare gjette her asså. så jeg tipper nope. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hmm *skisse og skrible* jeg kan tegne en i paint til deg :!: He he, takk for tilbudet, men det holder med at du lager kjole. Jeg vet hvordan jeg skal ha tattisen nå, må bare tegne i noen uker for å finne ut nøyaktig hva jeg vil ha. Og så finne voks og diverse og fjerne hår Fjerne hår? Hadde du og farfaren din et litt for nært forhold? He he, nei, men jeg tenkte å ta den på brystkassa og den er litt for hårete Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har et spørsmål--har idag en eksisterende tatovering i sort på leggen. Kan jeg legge en tatovering over i rødt? Vil det "overgå" det sorte?? Takker for svar!! Det meste kan dekkes, men det spørs hvor kraftig det svarte er, det som er mest sansynlig er at det kommer til å skinne igjennom...men det går an å lage en litt mørk rødfarge også. Gå til en tattovør og spør, er mye som går an å dekke. Har sett mye rart bli covret=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har hatt det for meg at den fargen man dekker med må være mørkere enn (eller den samme som) den som er der fra før. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har derimot hørt at det er lettest å dekke over svarte tatoveringer framfor de i farger... Vet ikke jeg vel. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har hatt det for meg at den fargen man dekker med må være mørkere enn (eller den samme som) den som er der fra før. Skal bruke mørk lilla til å covre den min sin som er svart=) Noe tattovøren bestemte..... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så konklusjonen blir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå