Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korka:

Hm, hvem er "mange" ? Han har vunnet en del priser, og de som KAN tatto sverger til han. Så jeg lurer på hvorfor han er dårlig ;)

Jeg har en pitteliten flekk hvor det ikke er blekk på,det er det eneste jeg har å klage over. Skulle ha vært der for å fylle på maange ganger, men det har ikke blitt noe av. Jeg er treg (fire fem år siden).

Lenke til kommentar
gammel er søstra di?

 

Jøss, så du har snakket med tyve folk rundt om i landet som har vært hos han?

Jeg har kommet over tre stykker. hehe.

 

 

Søstra mi er noe og tjue år, typen er noe og tjue år.. Tipper 24 år :p De har en unge..

 

 

Men de som har vært til Elias har både tatt piercinger og tattiser da... :p

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at han som har denne tatoveringen i noen tilfeller er dum. Jeg sier at mennesker med slike tatoveringer kan være dumme mennesker. Med det mener jeg folk som tar det "fordi det er tøft". Folk som tatoverer seg i ansiktet fordi de brenner for det (det burde man virkelig gjøre når man tar et så stort skritt) viser at de har baller; men de som gjør det (som jeg sa tidligere) "fordi det er tøft" kommer til å angre på det innen kort tid, og er etter min mening dumme mennesker som bare skulle vise seg frem. Dette er jo noe som gjelder alle tatoveringer, men en ansiktstatovering er noe vanskeligere å skjule, og må derfor tenkes mer nøye gjennom. Jeg sier ikke at andre tatoveringer ikke skal være gjennomtenkte, jeg sier bare at synlige tatoveringer ikke kan skjules i sammenhenger de ikke passer inn.

 

Han på bildet kan iallefall ikke ha gjort det improvisert så gjennomført som det er.

 

Når det gjelder mennesker med ansiktstatovering generelt så tviler jeg på at det er særlig mange som har det bare for å ha det. Feks. finnes det vel ikke et eneste seriøst studio som vil tatovere folk i ansiktet hvis de ikke har hauevis av tatoveringer fra før. Det samme gjelder vel hender og hals. (Det kan man forøvrig lese om i en av de linkene jeg kom med for litt siden).

 

Selvsagt er det tåpelig å gå inn for å tatovere ansiktet om man ikke er spesielt interessert og har tenkt godt over det, men det tror jeg er tilfelle med iallefall de fleste folk med ansiktstatovering.

Lenke til kommentar

Ei venninne har bestemt seg for å få seg tatovering. Hun skal visst få jobben gjort av "Bo" (eller hva søren han het). Har forhørt meg litt og meget skeptisk til det hele. Det er selvfølgelig ikke mitt problem da det ikke er min kropp, men tenkte kanskje at det var noen dyktigere tattoartister hun kunne gå til?

Endret av Luciana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...