Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Men den skulle vært satt igjennom strengen, da kanskje? Det er helt normalt å stikke tungepiercinger skeivt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den er satt mer skjevt enn du tror skal jeg si deg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Pierceren har ofte en grunn til akkurat det. Jeg har veldig skeive piercinger, men det var for unngå blodårene mine. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Pierceren har ofte en grunn til akkurat det. Jeg har veldig skeive piercinger, men det var for unngå blodårene mine. Den jeg har i tunga sitter noe alla \ sånn.. ikke fullt så mye da men. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Korka: Hm, hvem er "mange" ? Han har vunnet en del priser, og de som KAN tatto sverger til han. Så jeg lurer på hvorfor han er dårlig Jeg har en pitteliten flekk hvor det ikke er blekk på,det er det eneste jeg har å klage over. Skulle ha vært der for å fylle på maange ganger, men det har ikke blitt noe av. Jeg er treg (fire fem år siden). Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mange 20+ elns Men typen til søstra mi har 10 tattoveringer elns, han hater Elias, for han er så dårlig sa han Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 gammel er søstra di? Jøss, så du har snakket med tyve folk rundt om i landet som har vært hos han? Jeg har kommet over tre stykker. hehe. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det vanlig å ta venoms samtidig, eller pleier man å ta den en om gangen? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det vanlig å ta venoms samtidig, eller pleier man å ta den en om gangen? Hmmm. dem jeg har sett har blitt tatt samtidig. Jeg ville forlangt å få dem begge samtidig. aldri om jeg hadde orka så mange uker med aua tunge Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 gammel er søstra di? Jøss, så du har snakket med tyve folk rundt om i landet som har vært hos han? Jeg har kommet over tre stykker. hehe. Søstra mi er noe og tjue år, typen er noe og tjue år.. Tipper 24 år De har en unge.. Men de som har vært til Elias har både tatt piercinger og tattiser da... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Men den skulle vært satt igjennom strengen, da kanskje? Det er helt normalt å stikke tungepiercinger skeivt. Min går ut en millimeter fra strengen (mot tungespissen). Trodde det var normalt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Venoms stikkes som oftest samtidig, ja. Pepsi: Nei, det er ganske normalt å stikke tungepiercinger skeivt, enten fremover eller litt til siden for å unngå å stikke i blodårer og strengen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Ett lite spørsmål angående den piercingen jeg tok i går. alle bilder og filmer jeg har sett av "tungeweb" så stikkes det rett bak den midterste strengen.. Hva kaller man det om man har igjennom hele snegla da?:S Endret 13. august 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 En sneglepiercing? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 En sneglepiercing? LOL. Men særriøst? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg sier ikke at han som har denne tatoveringen i noen tilfeller er dum. Jeg sier at mennesker med slike tatoveringer kan være dumme mennesker. Med det mener jeg folk som tar det "fordi det er tøft". Folk som tatoverer seg i ansiktet fordi de brenner for det (det burde man virkelig gjøre når man tar et så stort skritt) viser at de har baller; men de som gjør det (som jeg sa tidligere) "fordi det er tøft" kommer til å angre på det innen kort tid, og er etter min mening dumme mennesker som bare skulle vise seg frem. Dette er jo noe som gjelder alle tatoveringer, men en ansiktstatovering er noe vanskeligere å skjule, og må derfor tenkes mer nøye gjennom. Jeg sier ikke at andre tatoveringer ikke skal være gjennomtenkte, jeg sier bare at synlige tatoveringer ikke kan skjules i sammenhenger de ikke passer inn. Han på bildet kan iallefall ikke ha gjort det improvisert så gjennomført som det er. Når det gjelder mennesker med ansiktstatovering generelt så tviler jeg på at det er særlig mange som har det bare for å ha det. Feks. finnes det vel ikke et eneste seriøst studio som vil tatovere folk i ansiktet hvis de ikke har hauevis av tatoveringer fra før. Det samme gjelder vel hender og hals. (Det kan man forøvrig lese om i en av de linkene jeg kom med for litt siden). Selvsagt er det tåpelig å gå inn for å tatovere ansiktet om man ikke er spesielt interessert og har tenkt godt over det, men det tror jeg er tilfelle med iallefall de fleste folk med ansiktstatovering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skulle ha vært der for å fylle på maange ganger, men det har ikke blitt noe av. Der minte du meg på at nå som jeg er tilbake på Steinkjer, kan jeg bli ferdig med vingen og halen på Kazairl Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Ei venninne har bestemt seg for å få seg tatovering. Hun skal visst få jobben gjort av "Bo" (eller hva søren han het). Har forhørt meg litt og meget skeptisk til det hele. Det er selvfølgelig ikke mitt problem da det ikke er min kropp, men tenkte kanskje at det var noen dyktigere tattoartister hun kunne gå til? Endret 13. august 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er nok ikke bare "mange" som er dyktigere enn Bo. De aller, aller fleste er dyktigere enn Bo. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det var her jeg fisket etter tips, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå