Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg hadde droppet å gå på Safari, egentlig. Aids/Penis Trygve skrøt ikke akkurat av dem hun heller.

PinPoint ble anbefalt, og House of Pain var oppe til diskusjon, men hun hadde visst bestemt seg. PinPoint var visst ikke oppe i dag heller, og det var ikke aktuelt å vente. Jeg bryr meg egentlig ikke da jeg ikke har noe forhold til denne personen rent bortsett fra at hun er i slekt med dama mi, men jeg syns det var merkelige saker.

Lenke til kommentar
Da jeg hadde seks gikk jeg tre-fire dager uten noe i dem uten at det skjedde mer enn at jeg måtte ta en dusj før smykkene gikk i. Har og prøvd å downsize da ørene mine kranglet på åtte, og da gikk det noen måneder, så skled åtterne inn som om de aldri hadde vært utav.

men har det ikke noe å si om huller er tatt med pistol eller sånn annet drit? :p

trodde du ødela noen nerver eller vev hvis du tok med pistol...

Endret av bleach91
Lenke til kommentar
Opp til 4-5mm skal det gro greit igjen på egenhånd. Hvis man utvider over det, og velger å sy igjen, så må du tenke på to ting: Hvor mange stirrer på ørene dine, og hvor mange vil, om de stirrer på ørene dine, reagere på et pittelite arr?

I groperioden, da gjerne med sting, kan det se litt brutalt ut, men arret blir veldig lite, og arrvevet såpass umerkelig at det kan pierces og strekkes igjen uten videre komplikasjoner.

Takk takk. Har tenkt på mere en 4-5mm, så da blir det vell sying hvis jeg angrer etterhvert. Er derfor jeg er litt skeptisk, pga jeg foranderer mening på hva jeg syntes er bra veldig ofte. Jeg syntes ikke et lite arr gjør noe, men tenkte hvis øreflippen ble litt deformort og stygg?

Må vell være noen som jobber med dette som sitter på noe info? Psilo?

Lenke til kommentar
jeje.. måtte da prøves dette og...

Føles det som om det er veldig "mye" inne der?

Neh. men akkurat nå så kommer det overflod av spytt så blir mye svelging:p pluss er litt hoven under der. jeg har forøvrig større kuler i tunga enn normalt. Skal snart prøve og spise og se hvordan det går. Håper det ikke blir som da jeg tok i selveste tunga.

Lenke til kommentar
standarsspørsmål: Var denne vond? (i forhold til den vanlige i tunga). Det ser ubehagelig ut.

Jeg personelig syns den var vondere og ta ja. Men ikke sånn at du begynner og skrike osv... men smerte er noe som varierer fra person til person. gleder meg til jeg ikke kjenner no og hevelsen er borte:p pluss jeg fikk en sånn "like før jeg brekker meg følelse 15min etter" :p

EDIT: har sett på bilder av tungewebs og en del av dem har bare bak igjennom den midterste strengen:S. Men men jeg ville ha igjennom pølsa jeg.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Har dere hørt om Elias Solberg?

Han driver Siste Stikk i kristiansund og molde.

Han har fått MYE skryt her i byen hverfall :)

Lurer på om han ikke var vunnet en del og.

Mange jeg kjenner som bor utenfor byen sier han er dårlig på tattovering og piercinger (at han setter dem skjevt osv)..

De innenfor byen sier at han er drit god osv...

Tungepiercingen min er satt skjevt, og litt bakover (den er på siden av strengen under tunga der..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...