Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Når man har så mange rynker at man ser ut som en sviske, da er man ikke pen uansett. Sorry, men jeg kan bare ikke dy meg. Leve live mens man kan, se på det som minner av noe som en gang var en stor del av livet ditt.

 

Jeg har sett mange gamle mennesker som ser kule ut med kroppskunst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler av folk med masse tattiser, tenk hvor teit det ser ut når de blir 80 år!

 

 

 

 

Tror du virklig vi som virklig liker og lever for kroppskunst bryr oss om det?

Og du kan godt sitte som 80 åring og angre på ting du ikke gjore...for tenk åssen jeg ser ut som 80-åring. Faen man skal tenke på det for da, når du er 80 år så setter man pris på andre ting og tenker anderledes. Bestemora mi ville blekkeseg, men turte ikke=)

Så den holdningen der er så tafatt............

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

I følge den siden blir jeg over åtti, men jeg har mine tvil. Sitter her og funderer på om jeg skal begynne å abbonere på Nordic Tattoo Mag. Jeg vet ikke helt hva de har å tilby meg som jeg ikke leser hver dag på nettet.

 

Og så har jeg nettopp bestilt "Complete idiots guide to getting a tattoo". Skal visstnok være god underholdning, søte flashtegninger og ellers visstnok en del nyttige ting for newbs. ^^

Lenke til kommentar

Hey. Imarra har jeg tenkt og ta hull i ørene. Muligens vente litt og lese å få litt mere info om dette først. Har tenkt på tunnel piercing(?) gjerne rett meg her men er vell navnet det?

 

Noen som tar seg tid til og svare på følgene spørsmål, evt gi noen linker om informasjon.

 

- Hvor mange mm kan man ta og at det gror igjen?

- Hvis man utvider mere en at det gror naturlig igjen, blir det veldig synlig hvis man syr det igjen? Rar form, evt arr?

 

:)

Lenke til kommentar

Opp til 4-5mm skal det gro greit igjen på egenhånd. Hvis man utvider over det, og velger å sy igjen, så må du tenke på to ting: Hvor mange stirrer på ørene dine, og hvor mange vil, om de stirrer på ørene dine, reagere på et pittelite arr?

 

I groperioden, da gjerne med sting, kan det se litt brutalt ut, men arret blir veldig lite, og arrvevet såpass umerkelig at det kan pierces og strekkes igjen uten videre komplikasjoner.

Lenke til kommentar

Det er nok en "mild" feilopplysning. Se om jeg finner kilde, brb.

 

Edit: Høyeste jeg finner er 0g, altså 8mm, og der står det klart skrevet "Dette er ikke en garanti, det er en antydning!". Wiki@BMEzine hadde litt om det, men det var om generell strekking. Over 0g har egentlig huden rundt hullet forandret seg fullstendig og vil ikke gro, og svært sjelden krympe noe nevneverdig om man er over 10.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Kusina til min kjære piercet tungen sin i dag (har en mistanke om årsaken, da dama mi gjorde det for litt over en uke siden) og vi var med som mental støtte. Var flere ting jeg stusset over når det gjelder måten det ble gjort på. Det første jeg tenkte over var at dama mi fikk være med inn i "rommet" der det skulle skje. Dette var ikke lov på Pinpoint en uke tidligere (pga. hygiene?) da min kjære tok. Det andre jeg syns var litt merkelig var at de satt den i muskelen. Han sa at det var for mye blodårer der man vanligvis satt den, så de måtte sette den en anelse til siden. Og dette sa de ikke fra om før etter det var gjort. Er dette vanlig praksis? Var forresten på Safari ved Grensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...