Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde underbygge at dette i noen tilfeller viser at man er dum! Den er i drøyeste laget for deg (og sikkert for mange andre), men mener du at det er nok argument for å si at han som har denne tatoveringen i noen tilfeller er dum?

Jeg sier ikke at han som har denne tatoveringen i noen tilfeller er dum. Jeg sier at mennesker med slike tatoveringer kan være dumme mennesker. Med det mener jeg folk som tar det "fordi det er tøft". Folk som tatoverer seg i ansiktet fordi de brenner for det (det burde man virkelig gjøre når man tar et så stort skritt) viser at de har baller; men de som gjør det (som jeg sa tidligere) "fordi det er tøft" kommer til å angre på det innen kort tid, og er etter min mening dumme mennesker som bare skulle vise seg frem. Dette er jo noe som gjelder alle tatoveringer, men en ansiktstatovering er noe vanskeligere å skjule, og må derfor tenkes mer nøye gjennom. Jeg sier ikke at andre tatoveringer ikke skal være gjennomtenkte, jeg sier bare at synlige tatoveringer ikke kan skjules i sammenhenger de ikke passer inn.

Lenke til kommentar
Noen spesiell grunn til det? Og er ikke de flyttet til storgata?

Jo, mulig det.

Fordi jeg helst vil at de skal bruke klemme aaand jeg vil ikke ha ring som førstesykke. Greit nok, det er billig, men pris er ikke alt. Og Bianca er ikke like flink som Sandra imo.

Lenke til kommentar

Om man har ring som førstegangssmykke er da som oftest opp til en selv, og kommer an på hvor man tar piercingen, da. Men nei, jeg holder meg nok til andre piercere jeg og. Til å være interessert i bodymods er jeg utrolig lite interessert i å prøve noe nytt. Jeg går kun på andres anbefalinger og egne erfaringer. Disse må jo skaffes, så noen sjanser må man jo ta. Færrest mulig! Jeg trenger ikke ha en "merittliste" over alle plassene jeg har hullet meg, finner jeg dyktige folk får de hulle meg så godt de kan..

Lenke til kommentar

Jeg fant meg en svart kule med mørk diamant til øret(tragus) :D Jeg var på en smykkebutikk. Målte øretingen min oppmot den. Så sa jenta "du kan prøve den hvis du vil". Ehm,ok?? "jeg bare renser den med pyrisept". Hun trodde seriøst at det ble rent og sterilt av det :!:

Forklarte henne at det var SÅRrens, ikke noe vaskemiddel. Jeg kjøpte den hvertfall. Låsen i øret på frisørdobben var skikkelig misfarga. Ekkelt. Nå har jeg ei vanlig, lita stang.

Da gjenstår det bare å finne utvider så jeg kan ha i den pittelille svarte tunellen min!

Lenke til kommentar
Jeg ler av folk med masse tattiser, tenk hvor teit det ser ut når de blir 80 år!

Ja og jeg ler av sånne vrengte skapnisser som deg som tror dem er så mye bedre enn alle andre. Skal vedde på at du har så lyst på en tattis selv men du tørr ikke, og derfor må du rakke ned på oss andre for å føle deg bedre selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...