Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal ringe og ta meg en prat med både Helene og Tom-Erik i morgen.

Virker som om de har glemt at de er del av en kjede når de bedriver sånt. Idioti på HoP Oslo = Idioti på HoP overalt i de flestes øyne.

Uhm...sånn...nå skal du bli en forkjemper for alle som får tatt tatoveringer "ulovelig"? Hoho...lykke til sier jeg bare :lol:

Lenke til kommentar
Mer som at jeg skal snakke med en gammel kjenning om at jeg synes det er kjipt av dem å utsette kundene sine for fare. Men du er flink til å løpe ærend.

Oh please, jeg har da ikke gjort noe ærend. At du tror at hele verden er imot deg og er ute etter å lage konspirasjoner om ting er ditt problem.. Jeg skrev innlegget av egen fri vilje så ta deg en frukt og slapp av,nyt livet litt..oki?

 

Edit: Jeg lurer bare på om du skal ta på deg ansvaret for å ordne opp i det rotet at mindreårige får utført tjenester selv om de ikke burde ha fått det..

Endret av B-Real
Lenke til kommentar

Syntes hun skal høre med de jeg. Jeg er hvertfall ganske nysgjerrig på å høre hvorfor de har slutta med skjemaer, når man faktisk gambler med helsa til folk. Dessuten - er vel bedre å sjekke det ut direkte istedenfor å konspirere på et forum? Hvertfall når det er HoP det er snakk om, som hadde et ganske bra rykte, inntil nylig.

 

Jeg vil hvertfall vite. =D

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg skal ikke starte min egen personlige agenda, men når det er snakk om mennesker jeg kjenner personlig som plutselig har slutta med ting som jeg anser som en viktig del av det å være seriøse så spør jeg dem jo heller ansikt til ansikt enn å tro på ting som blir skrevet på internett. Helvete, det er ikke lenge siden det ble lagt ut link til en blogg med en som sa at Tattoo-Harald var "The Man", liksom. Så jeg skal heller spørre direkte.

Lenke til kommentar

Yeah, sure. Du kan jo dra med deg en 15 år gammel venn og se hvor langt du kommer sånn mens du er i gang. :ermm:

 

Nei, for å være helt seriøs så vil jeg også gjerne vite hvor det skjemaet ble av. Og hvorfor ingen gidder å gi beskjeder. Eller spørre om leg?

 

Goes positiv: Lurer på hvor jeg skal ta min neste piercing. Pinpoint eller PA mon trooo.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar
Of course :!:

 

:thumbup:

 

Er det noen her inne som har erfaring med leading light i Sandnes eller Stavanger?

Jeg skal tatovere meg, men er svært usikker på hvor.. Det står sikkert et eller annet sted her inne, men 600sider blir litt tungt å lese igjennom :p

 

Jeg har alltid brukt Leading Light i Stavanger, men siden jeg bodde der har de mistet fast tattovør så vidt jeg vet.

 

Tror jeg skal ringe og ta meg en prat med både Helene og Tom-Erik i morgen.

Virker som om de har glemt at de er del av en kjede når de bedriver sånt. Idioti på HoP Oslo = Idioti på HoP overalt i de flestes øyne.

Uhm...sånn...nå skal du bli en forkjemper for alle som får tatt tatoveringer "ulovelig"? Hoho...lykke til sier jeg bare :lol:

 

Noen kan bare ikke dy seg... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...