theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det burde ha falt deg inn da du ikke fikk noe skjema å fylle ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bryr ikke meg noe. Men det kan ikke være noe god reklame for dem? Og at jeg ser eldre ut er tull xD. Den tok kaka. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Tror jeg skal ringe og ta meg en prat med både Helene og Tom-Erik i morgen. Virker som om de har glemt at de er del av en kjede når de bedriver sånt. Idioti på HoP Oslo = Idioti på HoP overalt i de flestes øyne. Endret 6. august 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Neppe. Men care, ekke jeg som legger igjen penga mine der. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror nok ikke de gir ham beskjed hvis han ikke er der når du ringer. XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har andre måter å få tak i Tom-Erik på enn jobbtelefonen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tegna et "!" på foten til en kollega i dag, det ble faktisk innmari kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tror jeg skal ringe og ta meg en prat med både Helene og Tom-Erik i morgen.Virker som om de har glemt at de er del av en kjede når de bedriver sånt. Idioti på HoP Oslo = Idioti på HoP overalt i de flestes øyne. Uhm...sånn...nå skal du bli en forkjemper for alle som får tatt tatoveringer "ulovelig"? Hoho...lykke til sier jeg bare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mer som at jeg skal snakke med en gammel kjenning om at jeg synes det er kjipt av dem å utsette kundene sine for fare. Men du er flink til å løpe ærend. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg ba han aldri om å skrive det der om det er det du tror. O_O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Mer som at jeg skal snakke med en gammel kjenning om at jeg synes det er kjipt av dem å utsette kundene sine for fare. Men du er flink til å løpe ærend. Oh please, jeg har da ikke gjort noe ærend. At du tror at hele verden er imot deg og er ute etter å lage konspirasjoner om ting er ditt problem.. Jeg skrev innlegget av egen fri vilje så ta deg en frukt og slapp av,nyt livet litt..oki? Edit: Jeg lurer bare på om du skal ta på deg ansvaret for å ordne opp i det rotet at mindreårige får utført tjenester selv om de ikke burde ha fått det.. Endret 6. august 2008 av B-Real Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Syntes hun skal høre med de jeg. Jeg er hvertfall ganske nysgjerrig på å høre hvorfor de har slutta med skjemaer, når man faktisk gambler med helsa til folk. Dessuten - er vel bedre å sjekke det ut direkte istedenfor å konspirere på et forum? Hvertfall når det er HoP det er snakk om, som hadde et ganske bra rykte, inntil nylig. Jeg vil hvertfall vite. =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hadde vært greit å vite, ja... Slutta? Jøss, så de brukte det før, altså. Endret 6. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Som sagt, jeg skal ikke starte min egen personlige agenda, men når det er snakk om mennesker jeg kjenner personlig som plutselig har slutta med ting som jeg anser som en viktig del av det å være seriøse så spør jeg dem jo heller ansikt til ansikt enn å tro på ting som blir skrevet på internett. Helvete, det er ikke så lenge siden det ble lagt ut link til en blogg med en som sa at Tattoo-Harald var "The Man", liksom. Så jeg skal heller spørre direkte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Yeah, sure. Du kan jo dra med deg en 15 år gammel venn og se hvor langt du kommer sånn mens du er i gang. Nei, for å være helt seriøs så vil jeg også gjerne vite hvor det skjemaet ble av. Og hvorfor ingen gidder å gi beskjeder. Eller spørre om leg? Goes positiv: Lurer på hvor jeg skal ta min neste piercing. Pinpoint eller PA mon trooo. Endret 6. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Of course :!: Er det noen her inne som har erfaring med leading light i Sandnes eller Stavanger? Jeg skal tatovere meg, men er svært usikker på hvor.. Det står sikkert et eller annet sted her inne, men 600sider blir litt tungt å lese igjennom Jeg har alltid brukt Leading Light i Stavanger, men siden jeg bodde der har de mistet fast tattovør så vidt jeg vet. Tror jeg skal ringe og ta meg en prat med både Helene og Tom-Erik i morgen.Virker som om de har glemt at de er del av en kjede når de bedriver sånt. Idioti på HoP Oslo = Idioti på HoP overalt i de flestes øyne. Uhm...sånn...nå skal du bli en forkjemper for alle som får tatt tatoveringer "ulovelig"? Hoho...lykke til sier jeg bare Noen kan bare ikke dy seg... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 noen som vet noe om det nye studioet i stavanger ?? trur det het noe på m ..... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har virkelig sansen for skrift på brystet. Tenkte å ta meg noe ala den på bildet under. Problemet er jo selvsagt hva jeg skal skrive. Vil selvfølgelig tattovere noe personlig, men samtidig stilig. Noen andre som liker slike tatoveringer? Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hei er det noen som har noe erfaring med Starlight tattoo i drammen? og hvilke artister der som er flinke osv.? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen andre som liker slike tatoveringer? Jeg syntes også den plasseringen av tekst er ganske stilig. Men jeg er ikke så altfor glad i fonten de ofte bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå