Demantios Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Går det ann å tattovere en personlig strek? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Går det ann å tattovere en personlig strek? selvfølgelig. Om streken betyr noe for deg så. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lucky7, Max Tatto og Sunsett er de jeg anbefaler ihvertfall, sisnevnte går jeg skal jeg til for 4 gang i Oktober og Max skal testes=) Og når skal du sverge til gode, gamle Bo i Gamlebyen? Jeg var desverre en som trodde Bo var grei å gå til, ja..jeg er flau over det. Men takket være hard hjernevasking her inne pluss masse spark i ræva fra andre har jeg faktisk blitt meget sær og vet nå hva som gjør en tattovering bra( når jeg sier det mener jeg strekene, skyggene, fargebruk osv.). Alt som har blitt tatt i Oslogata skal covres Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvorfor er det alltid tribal som først og fremst blir hengt ut i denne tråden?Hvorfor spør du om det HVER gang det blir tatt opp. Nå skal jeg spå fremtiden til denne diskusjonen:"Det er ikke det at tribals ikke kan være fine, bare at alt for mange ikke gjennomfører dem bra" -Men så lenge DE synes de ser bra ut så er jo ikke det noe viktig! "Halve poenget med en tribal er at den skal følge kroppen" -Ingen av MINE tribals følger kroppen, men de er allikevel kjempefine "*sukk*" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Skal ha en tribal som følger ene rompeballen min helt perfekt Ps: Eplefe..jeg måtte bare Endret 6. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Så lenge de synes at de ser bra ut så er jo ikke det noe viktig. Disse tatoveringene er elendig utført, men de er allikevel kjempefine. Endret 6. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Alt som har blitt tatt i Oslogata skal covres Av TattoHarald? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Of course :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Av TattoHarald? Jeg har lest ganske mye av denne tråden nå, og det virker ikke som om denne Tattoo Harald er noe særlig. Er det noen her inne som faktisk har blitt tatovert av han? Jeg spør av ren nysgjerrighet. EDIT: Skrivefeil Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har sett nok resultater in real life og han er ikke god. Lenke til kommentar
Ailiiin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det noen her inne som har erfaring med leading light i Sandnes eller Stavanger? Jeg skal tatovere meg, men er svært usikker på hvor.. Det står sikkert et eller annet sted her inne, men 600sider blir litt tungt å lese igjennom Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Leading Light har, så vidt jeg vet, ikke fast tattovør for tiden. Så Solid er nok kanskje bedre enn å vente på en gjestetattovør? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nei, det var de ikke. Ja, jøss. Jeg var superduper alvorlig. Okay, jeg er faktisk småskuffet over HoP nå. Sukk... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Okay, jeg er faktisk småskuffet over HoP nå. Sukk... Fortell, fortell? EDIT: Ah, for seint ute! Endret 6. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vel, saken er at da jeg skulle ha microdermals ringte mamma dem og spurte om det gikk greit at jeg var 17 (snart atten) og slikt. De svarte at det skulle gå bra og slikt. Da regnet jeg selvfølgelig med at de spurte Tom-Erik. Men nå i ettertid hører jeg at de ikke gjorde det. Forventer liksom at de skal kunne gi beskjeder osv. Har fortalt at hvor gammel jeg er utallige ganger, men det var visst ingen som hørte på det. For da jeg igjen nevnte alderen min ble han skikkelig paff og fortalte at han trodde at jeg var 19-20. At det aldri hadde falt ham inn å spørre etter legg. Mens jeg trodde at alle visste det. Jeg mener, hadde aldri i livet trodd at noen kunne ta meg for å være eldre enn det jeg er. Og da jeg sa at jeg ville vente med scarification til bursdagen min (fin gave fniz) trodde jeg at alt var klinkende klart. Litt sent å gjøre noe med det nå tho. Pytt pytt, blir hvertfall kos med ny piercing snart. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det her var faktisk litt drøyt. Dårlige greier. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Litt irriterende. Hva om jeg faktisk hadde tatt scarification og tilfeldigvis nevnt det mens han satte kniven i meg. Da tror jeg nok han hadde svettet litt. Jeg er fortsatt litt : O_O... Endret 6. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Rutiner; det er flotte saker i en bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå