Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig betyr kontroll av legg nada, kvalitet på arbeidet og hvordan det blir utført er alt som teller.

Ikke mitt problem om ei/en gutt/jente på 15 får tribalen de alltid ønsket seg, men angrer dagen etter.

Uproft ja, teller det når jeg velger artister som skal få dekorere min kropp? ikke det spor.

 

(krever logisk nok god bekreftelse på at de ikke kutter på andre ting, som hygene osv)

Lenke til kommentar
Og i tillegg har ikke HoP svart på mail etter to og en halv arbeidsdag. Lengste tiden det er gått før jeg har fått svar fra et studio. Har prøvd å ringe dem og, jeg fikk gebrokkent engelsk slengt i øret mitt og "No, no, Tom Erik isn't here, try next week."

 

Har vel gått fra 100% innstilt på HoP til 0% på få minutter.

Lenke til kommentar

Mulig jeg bare er prippen her, men om et studio slurver med en ting er ikke veien lang frem til de slurver med annet. Man kan jo se på andre som har begynt å flyte på ryktet sitt. Madison, f.eks., de presterte å putte FOR KORTE stenger i kinnpiercingene til en jeg snakket litt med for en tid tilbake. Tenk den smerten. Mener Aidsida og fortalte om en med for kort smykke.

Lenke til kommentar
EDIT: Er det forresten disse det er snakk om når dere sier Sunset?

Jepp. Det er en svenske som jobber der også, men jeg synte JV er best. Han har blekka ryggen min.

 

Hygiene, alderkontroll og såklart kvalitet på det jeg får er viktig for meg. Syntes det er helt bak mål at kids får seg tatoveringer, scarification, MD's o.l. Studioer som bidrar med dette jeg er ikke interessert i å støtte, og anbefaler derfor ikke studioet til andre, når det er samtlige studioer som gjør en minst like god jobb - men som har moralen i behold.

Lenke til kommentar
Personlig betyr kontroll av legg nada, kvalitet på arbeidet og hvordan det blir utført er alt som teller.

Ikke mitt problem om ei/en gutt/jente på 15 får tribalen de alltid ønsket seg, men angrer dagen etter.

Uproft ja, teller det når jeg velger artister som skal få dekorere min kropp? ikke det spor.

 

(krever logisk nok god bekreftelse på at de ikke kutter på andre ting, som hygene osv)

 

Hvorfor er det alltid tribal som først og fremst blir hengt ut i denne tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...