HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg ser problemet her, ja. EDIT: Er det forresten disse det er snakk om når dere sier Sunset? EDIT2: Feil tegnsetting. Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og i tillegg har ikke HoP svart på mail etter to og en halv arbeidsdag. Lengste tiden det er gått før jeg har fått svar fra et studio. Har prøvd å ringe dem og, jeg fikk gebrokkent engelsk slengt i øret mitt og "No, no, Tom Erik isn't here, try next week." Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Personlig betyr kontroll av legg nada, kvalitet på arbeidet og hvordan det blir utført er alt som teller. Ikke mitt problem om ei/en gutt/jente på 15 får tribalen de alltid ønsket seg, men angrer dagen etter. Uproft ja, teller det når jeg velger artister som skal få dekorere min kropp? ikke det spor. (krever logisk nok god bekreftelse på at de ikke kutter på andre ting, som hygene osv) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og i tillegg har ikke HoP svart på mail etter to og en halv arbeidsdag. Lengste tiden det er gått før jeg har fått svar fra et studio. Har prøvd å ringe dem og, jeg fikk gebrokkent engelsk slengt i øret mitt og "No, no, Tom Erik isn't here, try next week." Har vel gått fra 100% innstilt på HoP til 0% på få minutter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mulig jeg bare er prippen her, men om et studio slurver med en ting er ikke veien lang frem til de slurver med annet. Man kan jo se på andre som har begynt å flyte på ryktet sitt. Madison, f.eks., de presterte å putte FOR KORTE stenger i kinnpiercingene til en jeg snakket litt med for en tid tilbake. Tenk den smerten. Mener Aidsida og fortalte om en med for kort smykke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 EDIT: Er det forresten disse det er snakk om når dere sier Sunset? Jepp. Det er en svenske som jobber der også, men jeg synte JV er best. Han har blekka ryggen min. Hygiene, alderkontroll og såklart kvalitet på det jeg får er viktig for meg. Syntes det er helt bak mål at kids får seg tatoveringer, scarification, MD's o.l. Studioer som bidrar med dette jeg er ikke interessert i å støtte, og anbefaler derfor ikke studioet til andre, når det er samtlige studioer som gjør en minst like god jobb - men som har moralen i behold. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg ser problemet her ja. EDIT: Er det forresten disse det er snakk om når dere sier Sunset? Ja, det er det=)...Det er JV som driver på meg også=) Aids..hun har sluttet=(, det ble feil...det jobber en svenske der:P Jeg rotet litt, han hadde en lærling som var dame som sluttet. Endret 5. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje jeg skal slå til på Sunset i stedet da. Hvis ingen har noen sjokkhistorier å komme med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sunset har i hvert fall jeg kun varme ord om (fra andre, vel å merke). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Han vant 2.plass på Ink Bash i Stockholm og han drar rundt på conv.( ikke at det må bety at han er dyktig, noe han er uten tvil ) Så han er en seriøs artist og meget hyggelig. Er 1 måneds-ventetid ca. Endret 5. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Aids..hun har sluttet=(, det ble feil...det jobber en svenske der:PJeg rotet litt, han hadde en lærling som var dame som sluttet. Kine? Hun har skada armen, ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Han sa det når jeg var der sist=) Var div. grunner for det...som jeg ikke syns er nødvendig å si her=) Endret 5. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Uan-Z! Frk. Piercer har bestilt customplugger til meg i tre. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lucky7, Max Tatto og Sunsett er de jeg anbefaler ihvertfall, sisnevnte går jeg skal jeg til for 4 gang i Oktober og Max skal testes=) Og når skal du sverge til gode, gamle Bo i Gamlebyen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Personlig betyr kontroll av legg nada, kvalitet på arbeidet og hvordan det blir utført er alt som teller.Ikke mitt problem om ei/en gutt/jente på 15 får tribalen de alltid ønsket seg, men angrer dagen etter. Uproft ja, teller det når jeg velger artister som skal få dekorere min kropp? ikke det spor. (krever logisk nok god bekreftelse på at de ikke kutter på andre ting, som hygene osv) Hvorfor er det alltid tribal som først og fremst blir hengt ut i denne tråden? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Helt vill gjetning fra min side, men det kan jo være fordi det er mange i 15-årsalderen som er lystne på en tribal, og derfor passet det bra i eksempelet til lain. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hva med delfiner, kinategn og stjerner som også kritiseres stadig vekk? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ta det med ro, det er akkurat like generisk og upersonlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Alle motiver kan være personelige eller for den saks skyld kan være til glede for den som har tattisen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er egentlig ikke noe problem å tegne en litt mer personlig delfin, men i get it. Skal ikke pirke. Blir hva man gjør det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå