Goebbels Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 .. og et lekkert bilde fra TattooHarald.com. Se og le. Å jeg vil spy... noe så groteskt forjævlig.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Del to av Giger-armen. Hvitbalansen ble litt pussig, den har ikke et blåskjær irl. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det er del to av glint sin? du som er tatovøren? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ja og nei. Jannicke som har tatt den. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 okey. ser veldig bra ut. Husker du har snakket om hun før. hvor holder hun til? har hun webside? Sliter om dagen med å finne inspirasjon/ideer til en tatovering jeg føler meg tvunget til å ta over min gamle, men denne gangen skal det være gjennomtenkt Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tok min første når jeg var 13,, eller va det 14.. husker ikke helt... men nu i en alder av snart 18 har jeg 4.. 2 på ryggen: Tribal som jeg sjøl har laget, å navnet mitt i kinesisk På armen: Skorpion Å i nakken: Har jeg en svær Triple X tattoo 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 okey. ser veldig bra ut. Husker du har snakket om hun før. hvor holder hun til? har hun webside? Sliter om dagen med å finne inspirasjon/ideer til en tatovering jeg føler meg tvunget til å ta over min gamle, men denne gangen skal det være gjennomtenkt Hun jobber på studioet hvor jeg piercer, www.letsbuzz.no. Bare 5 år gamle bilder på den websiden, for øvrig. Er det en stor tatovering du har, blir det relativt begrenset hva du kan gjøre med den. Det beste er gjerne å snakke med noen tatovører og høre hva de foreslår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Å i nakken: Har jeg en svær Triple X tattoo Hva var motivasjonen for å anskaffe seg denne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Å i nakken: Har jeg en svær Triple X tattoo Hva var motivasjonen for å anskaffe seg denne? Eller, for å omformulere, hvor mange gram? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 mange tatto-sjapper som praktiserer skrift i latin ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 mange tatto-sjapper som praktiserer skrift i latin ? Tror ikke det er så mange tatovører som kan latin flytende, men hvis du kommer med et motiv, så får du det antageligvis tatovert uten problemer. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 okey. ser veldig bra ut. Husker du har snakket om hun før. hvor holder hun til? har hun webside? Sliter om dagen med å finne inspirasjon/ideer til en tatovering jeg føler meg tvunget til å ta over min gamle, men denne gangen skal det være gjennomtenkt Hun jobber på studioet hvor jeg piercer, www.letsbuzz.no. Bare 5 år gamle bilder på den websiden, for øvrig. Er det en stor tatovering du har, blir det relativt begrenset hva du kan gjøre med den. Det beste er gjerne å snakke med noen tatovører og høre hva de foreslår. ok takk, postet den her for noen mnd siden, men et bilde er lite informativt. Planen er å bleke den og ta noe over. den er ikke spesielt stor mals 10cm høy og 5 bred maks. Men skal gjøre som du sier å ta en tur og høre med en tatovør. Vet du blir spurt om dette ofte og sikkert er dritt lei det, men kan du anbefale en tatovør i oslo området eller ikke så langt unna? HAr brukt odins merke til tatto/piercing før, men etter hva du sier er ikke de noe særlig? Vet om kunst med puls, men tatoverer de også uten prikke teknikk? vil ikke låse meg på prikke tattoo da jeg ikke vet motiv og synes det ikke passer på alt. takker for svar Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har et piercing i brynet, men for noen dager siden så fikk jeg plutselig lyst å ta en i tungen å ta en tattoo på en av armene... Mellom hånden å albuen... Samme hvilket arm. Kan noen hjelpe meg å finne noen fete motiv ? Jeg vil ikke ha noe farge. Dessuten, hvor lenge er tungen håven etter man har tatt piercing? Takker for svar! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 En kokosbolle. Kokosboller er den nye tribalen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Her er et ytterst dårlig bilde av tungen min, med relativt nyinnkjøpte barbeller plassert. Tunger er ikke hoven lenger, selv om det kan se sånn ut på bildet, jeg holder tungen på en rar måte. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 oi. aldri sett noen med 2 stk før Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor gjør dere dette mot dere selv?? (Tenker på piercing) Kunne kanskje tenkt meg navnet mitt i kinesisk på overarmen elns Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor gjør dere dette mot dere selv?? (Tenker på piercing) Kunne kanskje tenkt meg navnet mitt i kinesisk på overarmen elns Hvorfor tenker du å gjøre sånt mot deg selv? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor gjør dere dette mot dere selv?? (Tenker på piercing) Kunne kanskje tenkt meg navnet mitt i kinesisk på overarmen elns Noen som vet hvordan Haakon ser ut på kinenisk? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor gjør dere dette mot dere selv?? (Tenker på piercing) Kunne kanskje tenkt meg navnet mitt i kinesisk på overarmen elns Hvorfor tenker du å gjøre sånt mot deg selv? Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den? Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå