Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okey. ser veldig bra ut. Husker du har snakket om hun før. hvor holder hun til? har hun webside? Sliter om dagen med å finne inspirasjon/ideer til en tatovering jeg føler meg tvunget til å ta over min gamle, men denne gangen skal det være gjennomtenkt

Hun jobber på studioet hvor jeg piercer, www.letsbuzz.no. Bare 5 år gamle bilder på den websiden, for øvrig.

 

Er det en stor tatovering du har, blir det relativt begrenset hva du kan gjøre med den. Det beste er gjerne å snakke med noen tatovører og høre hva de foreslår.

Lenke til kommentar
okey. ser veldig bra ut. Husker du har snakket om hun før. hvor holder hun til? har hun webside? Sliter om dagen med å finne inspirasjon/ideer til en tatovering jeg føler meg tvunget til å ta over min gamle, men denne gangen skal det være gjennomtenkt

Hun jobber på studioet hvor jeg piercer, www.letsbuzz.no. Bare 5 år gamle bilder på den websiden, for øvrig.

 

Er det en stor tatovering du har, blir det relativt begrenset hva du kan gjøre med den. Det beste er gjerne å snakke med noen tatovører og høre hva de foreslår.

ok takk, postet den her for noen mnd siden, men et bilde er lite informativt. Planen er å bleke den og ta noe over. den er ikke spesielt stor mals 10cm høy og 5 bred maks. Men skal gjøre som du sier å ta en tur og høre med en tatovør. Vet du blir spurt om dette ofte og sikkert er dritt lei det, men kan du anbefale en tatovør i oslo området eller ikke så langt unna? HAr brukt odins merke til tatto/piercing før, men etter hva du sier er ikke de noe særlig?

Vet om kunst med puls, men tatoverer de også uten prikke teknikk? vil ikke låse meg på prikke tattoo da jeg ikke vet motiv og synes det ikke passer på alt.

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har et piercing i brynet, men for noen dager siden så fikk jeg plutselig lyst å ta en i tungen å ta en tattoo på en av armene... Mellom hånden å albuen... Samme hvilket arm. Kan noen hjelpe meg å finne noen fete motiv ? Jeg vil ikke ha noe farge.

 

Dessuten, hvor lenge er tungen håven etter man har tatt piercing?

 

Takker for svar! :p

Lenke til kommentar
Hvorfor gjør dere dette mot dere selv?? (Tenker på piercing)

 

Kunne kanskje tenkt meg navnet mitt i kinesisk på overarmen elns :)

Hvorfor tenker du å gjøre sånt mot deg selv?

Det hadde vært litt kult. Jeg tenkte egentlig på piercing i tunga. Må da være plagsomt med hoven tunge? For ikke å snakke om hvor vondt det gjør og ta den?

 

Synes heller det ikke ser så bra ut, men hvis noen har lyst på det så respekterer jeg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...