Catkin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hansker? Tang? Endret 5. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hansker? Tang?Bare å skru på kula? Ingen andre triks? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er ikke slik kule du må til piercern for å sette på hvis du er n0ldus da? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg bor i bergen for øyeblikket og kunne tenkt meg en tatovering. noen som vet hvor jeg burde gå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 I tillegg er det et spørsmål om det er verdt alt bryet med å leve et slikt "dobbeltliv". Dvs hvis man store deler av døgnet lever en tilværelse hvor ansiktstatovering er tabu, er det da verdt å ta det i første omgang? Men for all del, hver må selv avgjøre dette Selvsagt vil en ansiktstatovering være et dårlig valg dersom du vil ta høyere utdannelse og komme til topps innen et annerkjent og respektert data eller oljefirma eller andre høye, respekterte jobber, men det er altså ikke planen min. At man skiller seg vel ut hvet jeg, men det bryr jeg meg faktisk mindre om. Eneste miljøet der ansiktstatovering ikke skiller seg ut er vel blant maoriene på New Zealand. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vel siden den ene Microdermalen min poppa ut så det ganske teit ut med 2:p så det ordna vi på i dag:D Jau.. røde merke er etter gamle. Skulle få satt den inn igjen så fort den er grodd skikkelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enda en artikkel jeg fant: http://tonesutterud.com/articles/body_mods/index.html Ganske kult ang. alternativ kroppskunst. Siste avsnittet sier litt om ansiktstatovering. RaW_DeNiM Litt leit at det falt ut så fort. Hektet du deg borti noe? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enda en artikkel jeg fant: http://tonesutterud.com/articles/body_mods/index.html Ganske kult ang. alternativ kroppskunst. Siste avsnittet sier litt om ansiktstatovering. RaW_DeNiM Litt leit at det falt ut så fort. Hektet du deg borti noe? Nei.. den holdt i en mnd sånn ca før den grodde ut. men da hadde den vært en plage i 14 dager så. Jeg hjalp den litt ut for å si det sånn , men den hadde kommet av seg selv før eller siden uansett. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal straks ta min andre tatovering, og lurte da på om noen her kunne anbefale meg en god tatovør? Ikke 100% fornøyd med min første tatovering, så vil helst slippe å dra tilbake dit. Er ikke umulig at jeg da fikser litt på den gamle også, hvis tatovøren er god. Noen flinke i Oslo f. eks.? Strømmen, Lillestrøm osv. kan også gå. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.letsbuzz.no/ takk! ser ut som de har laget mye bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal straks ta min andre tatovering, og lurte da på om noen her kunne anbefale meg en god tatovør? Ikke 100% fornøyd med min første tatovering, så vil helst slippe å dra tilbake dit. Er ikke umulig at jeg da fikser litt på den gamle også, hvis tatovøren er god. Noen flinke i Oslo f. eks.? Strømmen, Lillestrøm osv. kan også gå.Lucky7, Sunset, Max Tattoo og House of Pain er gjengangere som blir anbefalt i området. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lucky7, Sunset, Max Tattoo og House of Pain er gjengangere som blir anbefalt i området. Ettersom House of Pain er noe jeg har hørt om så frister det jo litt. Noen her inne med erfaringer herfra? Gjerne egne, og ikke folk dere kjenner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) De har veldig dyktige og ikke minst hyggelige folk. Etter min personlige erfaring, altså. Endret 5. august 2008 av Lillium Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Godt å høre. Frister som sagt veldig å bruke dem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 HoP er sløve på leg og det er imo ikke veldig proft. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lucky7, Max Tatto og Sunsett er de jeg anbefaler ihvertfall, sisnevnte går jeg skal jeg til for 4 gang i Oktober og Max skal testes=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) HoP er sløve på leg og det er imo ikke veldig proft. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at de gjør en dårlig jobb rent kunstnerisk? EDIT: Skal vurdere de andre også, Fluesopp. Særlig nå som inntrykket av House of Pain begynner å falme. Endret 5. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vel, hvis 16 åringer kan komme og skaffe seg scarification så stiller jeg spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå