Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skulle helst hatt noe sykere ja=)

Men jeg er jo helt donald da så......................

 

Hvilket bilde snakker dere om? Avatar eller profilbilde? :dontgetit:

Jeg oppdaterte nettopp signaturen min.

 

On-tpoic: Vurderer sterkere og sterkere en tribal i ansiktet. Vet at ansiktstatoveringer kan skape litt problemer i sosial samenheng, men jeg vurderer det alikevel. Som jeg har sagt før har jeg alt tatovert fingre og siden av halsen så jeg er vant til komentarer og spørsmål ang. tatoveringer.

 

Fluesopp: Dersom jeg noen gang skulle fjernet en tattis fra ansiktet tror jeg ikke jeg skulle brukt saks! :laugh:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke veldig i mot ansiktstatoveringer, nei, men jeg vil ikke prøve med kritikk, for da er det deg som person jeg går på, og jeg gidder ikke enda en runde med "Eplefe og Penis Trygve hater meg".

 

Jeg har ikke gått på person så langt i denne tråden. Jeg har vært kritisk til at folk kritiserer alt de ser på som uoriginalt og jeg har vært kritisk til at folk går inn for å nedlesse folk med drittkasting og usakeligheter straks de sier at de liker tribal eller delfiner, kinategn eller stjerner.

 

Nå har jeg aldri slengt dritt mot deg. Og ja, jeg forsvare at folk tar de motivene de ønsker uansett hva andre måtte men, men jeg er villig til å diskutere og endre mitt syn på saken hvis noen kommer med gode argumenter for det, men det har det vært en sørgelig mangel på så langt.

 

Og det jeg har sagt om din tattis er at motivet ikke er originalt. Aidskake/ Penis Trygve har jeg aldri sagt et vont ord om.

 

Så hvorfor ønsker du ikke å diskutere ansiktstatoveringer? Er det fordi jeg vil ha tribal i ansiktet? Hvis du er missfornøyd med svarene jeg har gitt så langt så burde du kansje se litt på svarene dine. Jeg er nemlig åpen for sakelig diskusjon uansett om det gjelder tribal, originale motiver eller ansiktstatoveringer eller hva det måtte være så lenge det er innefor tema av denne tråden.

 

Penis Trygve

 

Noe ala den Mike Tyson har.

 

Fluesopp

 

Som du ser over, noe ala Mike Tyson Og nei, jeg er ikke fan av Tyson og jeg vil ikke ha ansiktstattis pga. han. Jeg bare synes det er et bra område å tatovere i ansiktet.

 

Zaroos

 

"Sydentatto" begynner å bli et ganske vanelig begrep i denne tråden! Dette er noe jeg har tenkt på i flere år. Og som sagt har jeg alt flere synelige tatoveringer (på fingre og hals) så det å bli sett på og få spørsmål er ikke helt ukjent for meg. (Jeg var en tur på pub i kveld og en type komenterte både ringen jeg har i øret og tattisen på fingrene).

Og sånn generelt sett, hva skulle det bry meg hva andre mener? Om folk vil se ned på deg pga. at du har en synelig tattis så javel. Det ødelegger ikke hele livet ditt! Det er deres problem, ikke ditt!

 

Dorian Gray

 

Jeg vet ikke, men som sagt har jeg tattis på fingre og hals og alt jeg har oplevd av problemer er blikk og spørsmål fra folk. Nå har Psilocybe jobbety i barehage, Penis Trygve jobbet i kassen på Rima (eller hva det var) og Scarfafe15 søkt jobb på Peppes pizza så du kan spørre dem om hvordan kroppskunsten deres har blitt møtt. OK, de har ikke ansiktstatoveringer, men men tatoveringer på hals, hender og fingre utmerker seg også og det samme gjør utpregede, store piercinger!

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men som sagt har jeg tattis på fingre og hals og alt jeg har oplevd av problemer er blikk og spørsmål fra folk. Nå har Psilocybe jobbety i barehage, Penis Trygve jobbet i kassen på Rima (eller hva det var) og Scarfafe15 søkt jobb på Peppes pizza så du kan spørre dem om hvordan kroppskunsten deres har blitt møtt.

Rema! Viktig, viktig. Det er litt interessant med hvordan folk ser på deg. Jeg vil ikke si at jeg ser kraftig modifisert ut på jobben, da det "bare" er ørene, madison og septumen min som syntes. Men dette er jo fortsatt "uvanlig" og jeg får flere ganger daglig spørsmål om det gjorde vondt, kids som ikke tror hva de ser og gamle damer som ikke tørr å se meg i øynene. Men nå har du jo kundene som har blitt kjent med meg og som spør etter meg til sjefen når jeg er på ferie.

Her om dagen kom en eldre dame bort til meg, tok meg på skulderen og sa "så fin du er. Jeg syntes du er tøff, jeg." Det har jeg aldri opplevd før. :p

 

Men du vet, piercinger kan taes ut. Tatoveringer blir derfor veldig mer dramatisk. Så tenk deg nøye om. Selv om du har tenkt på det i mange år syntes jeg du skal bruke enda litt tid, for det er en ganske stor avgjørelse.

Lenke til kommentar
"Sydentatto" begynner å bli et ganske vanelig begrep i denne tråden! Dette er noe jeg har tenkt på i flere år. Og som sagt har jeg alt flere synelige tatoveringer (på fingre og hals) så det å bli sett på og få spørsmål er ikke helt ukjent for meg. (Jeg var en tur på pub i kveld og en type komenterte både ringen jeg har i øret og tattisen på fingrene).

Og sånn generelt sett, hva skulle det bry meg hva andre mener? Om folk vil se ned på deg pga. at du har en synelig tattis så javel. Det ødelegger ikke hele livet ditt! Det er deres problem, ikke ditt!

Jeg skjønner at du ikke bryr deg en cm om hva vi andre mener, og godt er det ;)

Jeg syns ikke ansiktstattoo er så veldig stygt. Når jeg ser en tenker jeg heller "anger han ikke"? Det er noe du skal ha i ansiktet for resten av livet. Kan ikke bare dekke den til med en genser liksom. Og du kommer til å se den hver gang du ser deg selv i speilet for resten av livet.

Derfor kan du tegne med tusj i trynet et par dager :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...