slins Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har tungepiercing som jeg har hatt i 6 år. Minst bekymringsfulle piercing jeg har hatt. Levde på rett i koppen suppe den første uke eller 1,5.. Så gikk det vel 3-4 uker før jeg byttet til kortere stang. Etter det har jeg bare prøvd å holde den ren ved å pusse godt med tannbørsten, spess der det kan samle seg puss.. Men nå sier folk at ved selve fødsel må man ta ut tungepiercingen! Hva er det for noe tull da? Er jo bare å sette den i etterpå.. men jeg har prøvd å ta den ut, og jeg klarte det ikke Den er skrudd for godt fast Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Og jeg kan ikke akkurat tro at man får mer hevelse av venoms enn en standard. det varierer vel heller fra person til person,Å jo, det gjør man. Det var psilocybe som tok mine, og han sa at ikke bare hovnet de opp mer, men de bruker lengre tid på å gro enn en vanlig.Er så enig!!! elsker denne tatoveringen også eneste som ødelegger litt, er de tegnene hun har mitt på ryggen. men ellers perfekt!Synes ikke de ødelegger så mye, siden hun er adoptert fra Korea, om jeg ikke husker feil. okei okei skal ikke nekte på det jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har erfaring med surface piercing i nakken forresten? Jeg tenker da på hvordan den er med tanke på å henge seg fast i klær osv Jeg har aldri hatt noe problemer med at den henger seg opp i klær, men hår derimot.. Selv når jeg går med strikk har den en lei tendens til å henge seg litt opp i blant. Men det er ikke så stress. Nape var ganske vond å sette, og som du vet kan surfacepiercinger ofte gro ut. Jeg har hatt min i 2 år snart. Tror jeg er skap for surface'er. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har tungepiercing som jeg har hatt i 6 år. Minst bekymringsfulle piercing jeg har hatt. Levde på rett i koppen suppe den første uke eller 1,5.. Så gikk det vel 3-4 uker før jeg byttet til kortere stang. Etter det har jeg bare prøvd å holde den ren ved å pusse godt med tannbørsten, spess der det kan samle seg puss..Pusse selve smykket og rundt det, eller tenker du på å ha god munnhygiene og pusse tennene ofte? Kule piercinger det har vært bilde av, bla. DJ_Matseren! Og den tatoveringa der må jeg ærlig innrømme er den vakreste jeg har sett! Så stor, men likevel ikke så dominerende. Passa veldig godt til den lyse huden og det svarte håret. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg pleide pusse selve smykket óg. Lett for å sette seg fast der, syns jeg. Med gjevne mellomrom tok jeg også ut smykket og pussa det ^^, Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 I dag gikk jeg forbi en frisørsalong som reklamerte for hull i navlen!!Vanlig navlestang, som kunne byttes etter TO uker!!? Det er jo pga hullet man ikke skal bytte stang før om minst en mnd liksom noen som har erfaring med dette??ikke at jeg skal ta det.lol. men skyter de den igjennom liksom, eller har de NÅL?? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197416 Man slutter aldri å bli overrasket. Tenk at det går ann... Nice. Det hørtes da særdeles makabert og smertefult ut. Sikkert mer smertefullt enn å ta selve tatoveringen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sakkars fyr sier jeg bare...fy faen så vondt det måtte ha vært. Skulle klipt av noe på de som gjorde det hvis det hadde vært meg som opplevde det der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Oppklippet hud kan jo alltids bli en ny slager innen kroppskunst. Så kan vi starte det første senteret for klipping i huden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg holder og du klipper....rettere sagt jeg kan bare sitte på dem og du klipper=) Ikke like dyrt som laser-fjerning, men man skal jo ikke klage når man får det billig "har du hørt det nyeste innen fjerning av tattoveringer?" "Nei, har ikke det...åssen gjør man det?" "De klipper av huden der det er blekka:D" "Er ikke det sykt vondt? og får man ikke stygge arr?" "Vondt er det..og noen sikkelig stygge arr får man også...men det er BILLIG og det er det viktigste " Kanskje et forslag til gutta i Oslogata.... Endret 3. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når klipping utføres av de profesjonelle må det jo være mulig for kundene å få bedøvelse. Så kan RaW_DeNiM være assistent og tørke opp blodet. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når klipping utføres av de profesjonelle må det jo være mulig for kundene å få bedøvelse. Så kan RaW_DeNiM være assistent og tørke opp blodet. Og hvordan i granskauen kom jeg inn i bildet her? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Christiane ringe meg idag og spurte om jeg ville hun skulle bestille treplugger med sommerfugler til meg. Yay! Dette blir sexy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når klipping utføres av de profesjonelle må det jo være mulig for kundene å få bedøvelse. Så kan RaW_DeNiM være assistent og tørke opp blodet. Og hvordan i granskauen kom jeg inn i bildet her? Livet er fult av overaskelser. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Når klipping utføres av de profesjonelle må det jo være mulig for kundene å få bedøvelse. Så kan RaW_DeNiM være assistent og tørke opp blodet. Og hvordan i granskauen kom jeg inn i bildet her? Livet er fult av overaskelser. Japp-- 6 dager til neste time weee. Så bestiller jeg vel en ny en for å få tatt resten av den delen av armen:p blir så tomt uten nå.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror du har nevnt noe om den armen før så jeg ble ikke overasket. Lenke til kommentar
slins Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har tungepiercing som jeg har hatt i 6 år. Minst bekymringsfulle piercing jeg har hatt. Levde på rett i koppen suppe den første uke eller 1,5.. Så gikk det vel 3-4 uker før jeg byttet til kortere stang. Etter det har jeg bare prøvd å holde den ren ved å pusse godt med tannbørsten, spess der det kan samle seg puss..Pusse selve smykket og rundt det, eller tenker du på å ha god munnhygiene og pusse tennene ofte? Jeg har en 'vanlig' tungepiercing som går rett gjennom tunga. På kulen på undersiden av tungen har det en tendens til å samle seg litt puss. Så pleier å ta tannbørsten i ny og ne for å få det bort. Ellers gjelder det vel bare å ha 'normal' munnhygiene. - sLins Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror du har nevnt noe om den armen før så jeg ble ikke overasket. skulle egentlig ha MD`s der men... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Dere sier det er lenger groperiode og lengre hevelse for venoms, men hva med "vertikale venoms"? har ikke noe bedre ord for det, men det er når du har to piercinger på rad i tunga, og ikke på rekke. er det mange som har det forresten? edit: fler enn meg som ble overrasket over fluesopps nye avatar? Endret 3. august 2008 av pwned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå