Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg hadde to i tunga en stund, men trur pierceren fra Lillehammer som satte inn #2 bomma litt, det var av og til når jeg snakket (og bevegde tunga "feil") så spant hele tungemuskelen seg. Det var temmelig ubehagelig så jeg endte med å ta den ut, litt synd for det så ganske så kult ut Åja, synd da på siden av hverandre eller overfor hverandre (mot tungespissen liksom)? Aldri hatt infeksjoner? Tungespissen, eller ikke helt ute ved spissen, men ganske nærme. Aldri hatt noen infeksjoner nei. Jeg spiste faktisk burger på Mac Donalds 2 timer etter at jeg hadde tatt piercingen, tunga hovnet nesten ikke opp i det hele tatt 2 dager senere var jeg vant til piecingen og kunne spise på normal måte og i normalt tempo (de første dagene gikk litt tregere, men kunne fint spise vanlig mat) Endret 2. august 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg holdt meg til flytende ting med sugerør, men nå er ikke tungepiercingene mine av de vanligste. Eller minst smertefulle. Angrer nesten litt på at jeg ikke tok vanlig, for jeg hører alle snakke om hvor lite vondt det gjorde og hvor lite det hovnet opp. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Den første jeg tok, som da sitter på det mest vanlige stedet i tungen, kjentes ut som om noen klyper deg lett i armen - dvs nesten ikke i det hele tatt. Spiste et halvt beger med isbiter fra Burgerking mens jeg så en film på kino med kompiser, dro så for å spise burger (med hell og lykke) etterpå - Aldri hatt problemer siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Youghurt med sugerør og curses hver gang man fant en fruktbit funket for meg. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Youghurt med sugerør og curses hver gang man fant en fruktbit funket for meg. Sånn var det med kompisen min også, som tok på samme sted og samtidig med meg. Han tok den ut etter en uke fordi tunga var like stor og han var lei youghurt Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg holdt meg til flytende ting med sugerør, men nå er ikke tungepiercingene mine av de vanligste. Eller minst smertefulle. Angrer nesten litt på at jeg ikke tok vanlig, for jeg hører alle snakke om hvor lite vondt det gjorde og hvor lite det hovnet opp.Såpass, hvilken type har du da? Bilde? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Venoms. Hett! Mine neste. bare det blir som en trekant siden jeg ar en normal en ifra før:p Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Slik hadde jeg før jeg måtte ta ut den fremste Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Og jeg kan ikke akkurat tro at man får mer hevelse av venoms enn en standard. det varierer vel heller fra person til person, Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Venoms. Hett! Mine neste. bare det blir som en trekant siden jeg ar en normal en ifra før:p En litt mer unik tunge! ^^, Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Og jeg kan ikke akkurat tro at man får mer hevelse av venoms enn en standard. det varierer vel heller fra person til person, Tja, er det ikke mer nerver osv på siden sammenlignet med midten av tungen? Midten av tungen er vel bare "dødt kjøtt" ? Vil tru kroppen jobber hardere med å fikse noe på sidene og at det da heves mer? Men, som sagt, det varierer veldig fra person til person, bare se på meg og kompisen min. Jeg fikk nesten ikke hevelse, mens hans hevelse varte i en uke og da tok han den ut Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Venoms. Hett! Mine neste. bare det blir som en trekant siden jeg ar en normal en ifra før:p En litt mer unik tunge! ^^, Nja. Nå for tiden kjører jeg på at alle steder jeg har piercing fra før skal bestå av 3 stk (utenom brystvortene, aldri mer) så da gjenstår tunga:p og 1 microdermal siden jeg måtte ta ut 1, Men har veldig lyst på en som går horisontalt i tunga. Endret 2. august 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har erfaring med surface piercing i nakken forresten? Jeg tenker da på hvordan den er med tanke på å henge seg fast i klær osv Jeg har lenge hatt lyst på en surface piercing og nakken er kanskje det stedet jeg synes en slik ser fetest ut Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Penis Trygve har piercing i nakken Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg har ikke posta den her, har jeg? Første tattoveringen jeg har designa Fy fader, den var TØFF! Liker å lese gjennom denne tråden og se tatoveringsbildene og jeg mener dette er en av de mest sexye tatoveringene jeg har sett! Selv om den er ganske stor, så er den alikevel ikke så flashy. Liker slikt Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 jeg har ikke posta den her, har jeg? Første tattoveringen jeg har designa Fy fader, den var TØFF! Liker å lese gjennom denne tråden og se tatoveringsbildene og jeg mener dette er en av de mest sexye tatoveringene jeg har sett! Selv om den er ganske stor, så er den alikevel ikke så flashy. Liker slikt Er så enig!!! elsker denne tatoveringen også eneste som ødelegger litt, er de tegnene hun har mitt på ryggen. men ellers perfekt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Og jeg kan ikke akkurat tro at man får mer hevelse av venoms enn en standard. det varierer vel heller fra person til person,Å jo, det gjør man. Det var psilocybe som tok mine, og han sa at ikke bare hovnet de opp mer, men de bruker lengre tid på å gro enn en vanlig.Er så enig!!! elsker denne tatoveringen også eneste som ødelegger litt, er de tegnene hun har mitt på ryggen. men ellers perfekt!Synes ikke de ødelegger så mye, siden hun er adoptert fra Korea, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) KRISE! Eg har klart å miste "smykket" i høyre øyra og siden eg er i Tyskland og det er søndag har eg for øyeblikket ingen moglegheit til å skaffe nytt før i morgon. Eg begynte å strekkje for tja.. omtrent 2-3 veker siden og gjekk frå frisørhull til 14G. Bør eg vere redd for at eg blir nøyd til å strekkje på nytt når eg kjem heim? Edit: 14G, ikkje 16. Endret 3. august 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det kan skje ja, men bare finn noe å kjør igjennom...neida. Men tror det skal gå bra, har du olje du kan smøre øret inn med...da holder huden seg ihvertfall smidig og myk til i morra=) Det skjedde et par ganger i starten at jeg måtte gå uten smykke til dagen etterpå...og det gikk bra. Endret 3. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå