Turtlis Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 I dag gikk jeg forbi en frisørsalong som reklamerte for hull i navlen!! Vanlig navlestang, som kunne byttes etter TO uker!!? Det er jo pga hullet man ikke skal bytte stang før om minst en mnd liksom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Stemmer det ikke at dette er ulovlig? At frisører skal drive med den slags? Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jaggu meg bestilt time, 12. september skal jeg poppe cherryen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tok øyenbrynpiercing nå i mars sånn ca. Har slitt med en del puss, noe som også er normalt, men det øverste hullet har alltid hatt en rødlig hevelse. Har så og si daglig renset det med Klorheksidin, så syntes dette var rart. For 2 uker siden begynte jeg med en salve som heter Bacimycin, som inneholder antibiotika. Nå er hevelsen og rødligheten så og si borte, og det er en liten fordypning der hevelsen var før. Regner med at det var en pusslomme, med bakterier? Noen andre som har hatt slike problemer? Har et spørsmål, kjøpt meg nytt smykka, øyenbryn altså, bua stang. Kan jeg bytte dette selv,eller er det lurest at pierceren gjør dette? Om jeg gjør dette selv, noen tips? Thx! Lenke til kommentar
slins Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tok øyenbrynpiercing nå i mars sånn ca. Har slitt med en del puss, noe som også er normalt, men det øverste hullet har alltid hatt en rødlig hevelse. Har så og si daglig renset det med Klorheksidin, så syntes dette var rart. For 2 uker siden begynte jeg med en salve som heter Bacimycin, som inneholder antibiotika. Nå er hevelsen og rødligheten så og si borte, og det er en liten fordypning der hevelsen var før. Regner med at det var en pusslomme, med bakterier? Noen andre som har hatt slike problemer? Har et spørsmål, kjøpt meg nytt smykka, øyenbryn altså, bua stang. Kan jeg bytte dette selv,eller er det lurest at pierceren gjør dette? Om jeg gjør dette selv, noen tips? Thx! Ja, jeg hadde vel samme problemene beggge gangene jeg hadde øyenbrynspiericing - til slutt ga jeg opp hele greia - aner ikke hva som er fasitsvar for hvordan du skal komme deg ut av betennelsehelvete dessverre. Du kan sikker bytte smykket selv, men du bør vente til du er blitt kvitt alle problemene. Om du gjør det selv: Vask henda! Og hva du enn gjør videre med øyenbrynspiercingen: Vask henda HVER gang du evt. tar på den. - sLins Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ah, hmm. Unngår kontakt så langt det går, men har kommet borti uten å tenke meg om. Vasker hendene før rensing. Bør jeg fortsette å rense den med klorheksidin, eller trappe ned? Begynner som sagt å bli bedre. Driver og vurderer tungepiercing nå, men ikke bestemt meg enda. Hvordan blir det å svelge egentlig? Jeg bruker mye tungen når jeg svelger, liksom beveger den bakover og helt opp til ganen, og tungespissen "presser" mot baksiden av overtennene. Hvordan føles dette med tungepiercing, som liksom hele tiden presser opp mot ganen når man svelger? Endret 2. august 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Klorheksidin is the shitzor... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ah, hmm. Unngår kontakt så langt det går, men har kommet borti uten å tenke meg om. Vasker hendene før rensing. Bør jeg fortsette å rense den med klorheksidin, eller trappe ned? Begynner som sagt å bli bedre. Driver og vurderer tungepiercing nå, men ikke bestemt meg enda. Hvordan blir det å svelge egentlig? Jeg bruker mye tungen når jeg svelger, liksom beveger den bakover og helt opp til ganen, og tungespissen "presser" mot baksiden av overtennene. Hvordan føles dette med tungepiercing, som liksom hele tiden presser opp mot ganen når man svelger? Tungepiercing er en vanesak. Min legger iallefall ikke press noen plass. stanga følger jo med tunga når du beveger tunga så. Første tiden bruker du jo en oversized barbell som jeg syns var meget ubehagelig og ha i kjeften. men så fort man får i en mer passelig en så er det mmmmmmmm namnam Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har tungepiercing jeg og nå..Skifta til kort stang relativt fort fordi jeg tygde på den lange av og ti, og det gjør helvetes vondt! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har tungepiercing jeg og nå..Skifta til kort stang relativt fort fordi jeg tygde på den lange av og ti, og det gjør helvetes vondt! vent til du sitter og spiser og tilfeldigvis kommer til og tygge p åstanga. ops der knakk en tann:p Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ahh, skjønner Tar d lang tid før det gror og man kan sette i en mindre en? Lett å få infeksjoner? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Man skal vel vente en tre-fire uker før man skifter stang. Har ikke tunge-piercing selv, men har hørt at dette er minimum. Men det går fint å skifte peircing-smykke tidligere. Jeg skifta en jeg hadde i leppa etter 4 dager O.o Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har hatt min tungepiercing i 10 år snart og jeg merker ikke at den er i munnen engang, dog merker jeg hvis jeg tar den ut at noe mangler Jeg har en veldig kort stang da, men merka ikke så mye til den litt lengre jeg hadde før heller Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har hatt min tungepiercing i 10 år snart og jeg merker ikke at den er i munnen engang, dog merker jeg hvis jeg tar den ut at noe mangler Jeg har en veldig kort stang da, men merka ikke så mye til den litt lengre jeg hadde før heller har hatt min i 8-9 år nå. Tok den ut for litt siden,, faen så ekkelt det var. så inn med den igjen:p. skal ta 2 til så fort sjansen byr seg, stanga mi er litt for liten men skit au. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg hadde to i tunga en stund, men trur pierceren fra Lillehammer som satte inn #2 bomma litt, det var av og til når jeg snakket (og bevegde tunga "feil") så spant hele tungemuskelen seg. Det var temmelig ubehagelig så jeg endte med å ta den ut, litt synd for det så ganske så kult ut Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg hadde to i tunga en stund, men trur pierceren fra Lillehammer som satte inn #2 bomma litt, det var av og til når jeg snakket (og bevegde tunga "feil") så spant hele tungemuskelen seg. Det var temmelig ubehagelig så jeg endte med å ta den ut, litt synd for det så ganske så kult ut Åja, synd da på siden av hverandre eller overfor hverandre (mot tungespissen liksom)? Aldri hatt infeksjoner? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) vent til du sitter og spiser og tilfeldigvis kommer til og tygge p åstanga. ops der knakk en tann:p Håh. Been there. Ikke så forbanna godt, nei Åh. Jeg har lyst til å ta i tunga igjen, men to uker med yoghurt og suppe frister så jævlig lite -.- Endret 2. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du må nok legge om spisevanene noen uker, gitt. Tungen din hovner opp, og det gjør vondt, så du må spise forsiktig en stund. Etter det, så kan jeg ikke påstå å merke den store forskjellen. Det er litt sært om jeg tar dem ut, da.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Husker første fem minuttet etter piercingen var tatt. Satt stanga fast osv rundt, bak tenner osv, var driiiiit vondt ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå