Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Litt lengre på den, legger ikke ut bilde av outlinen på Hanya-masken siden det er en cover-up....det ser bare rotete ut på stadiet som den er nå. Det er litt skorpe på fremdeles, men syns fargen satt veldig bra. Endret 30. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Liker hodeskallen Fluesopp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hodeskallen alene ville vært drittkjedelig. Men jeg elsker sammensetningen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Liker hodeskallen Fluesopp. Takk Den komemr til å få en lyslys brunfarge over seg=) Eplefe: Er helt enig med deg, dette er en minne-tattovering. Hadde aldri tatt roser hadde det ikke vært for det=) Så alt i den "tegningen" har en betydning som går litt dypere enn vanlig hos meg=) Endret 31. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Liker hodeskallen Fluesopp. Takk Den komemr til å få en lyslys brunfarge over seg=) Eplefe: Er helt enig med deg, dette er en minne-tattovering. Hadde aldri tatt roser hadde det ikke vært for det=) Så alt i den "tegningen" har en betydning som går litt dypere enn vanlig hos meg=) Så neste blir noe som påminner deg om meg da? Vil si at den ble bedre enn min ja Vel når armen er ferdig så Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor lang tid tar egentlig tatovering? Hvis det er typ stock-designs? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor lang tid tar egentlig tatovering? Hvis det er typ stock-designs? spørs jo helt på størrelsen og hvor avansert den er da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor lang tid tar egentlig tatovering? Hvis det er typ stock-designs? spørs jo helt på størrelsen og hvor avansert den er da Ja, lurte på det litt sånn generelt. Skjønner jo at større tar lengre tid. Si et design på størrelse med et spillkort da, med mye fyll. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvor lang tid tar egentlig tatovering? Hvis det er typ stock-designs? spørs jo helt på størrelsen og hvor avansert den er da Ja, lurte på det litt sånn generelt. Skjønner jo at større tar lengre tid. Si et design på størrelse med et spillkort da, med mye fyll. 1-2 timer kansje 3 Lenke til kommentar
slins Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Litt lengre på den, legger ikke ut bilde av outlinen på Hanya-masken siden det er en cover-up....det ser bare rotete ut på stadiet som den er nå. Det er litt skorpe på fremdeles, men syns fargen satt veldig bra. *sukk* Jeg elsker roser.. faen jeg sliter så med å bestemme meg om jeg skal fylle mine eller ei.. har litt lyst.. men så når jeg har sett på en del bilder så ser jeg at den ser ganske ålreit ut uten fyll også.. Hardt valg. Anyway, veldig nice - sLins Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Farge er ze shiz. Farger er rått^^ Lurer på om jeg skal farge koien knallrosa:p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da har man utvidet de minste hullene til 4mm. De største hullene ville visst ikke. Jeg vil ha ståltapers igjen, akryl var teit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg drømte at jeg hadde fått meg Banksy-sleeve i natt. Det var hett. Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg drømte at jeg hadde fått meg Banksy-sleeve i natt. Det var hett. nei det hadde ikke gjort noe å våkne opp med en Banksy sleeve for å si det sånn!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) har et lite område med sinnsyk tykk skorpe på Gror drittregt, plassen den er på er i gropa over albuen. Trykte jeg et papir ned på så kom det en liten flekk med farge....er over en uke siden jeg tok den nå. Bah.... Det med papir var veldig forsiktig=) Endret 1. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 En vakker dag (dvs når jeg får meg jobb) skal jeg spandere microdermals på mamma! Da blir det definitvit House of Pain. Tobben er flink og hyggelig, det et avslappende og trygt der og de tar ikke all verdens med penger. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ønsker bilder av tatoveringer som inneholder tannhjul, jeg.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Gears of war-style tannhjul? Så de skjært ut, var ufattelig kult=) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197416 Man slutter aldri å bli overrasket. Tenk at det går ann... Nice. Det hørtes da særdeles makabert og smertefult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå