Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 .. og et lekkert bilde fra TattooHarald.com. Se og le. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Damn! edit: den var til Herr Glint. Endret 25. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Det samme kan man egentlig si om bilde nummer to. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Det ser litt...skummelt ut. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Kart over kinategn dere har der psilocybe :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Glint fyker stadig oppover på kulhetsskalaen. FAEN SÅ FET den var. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jo, men jeg kan ikke skjønne hvorfor tattovering er så dyrt.. Blekket kan vel ikke være så dyrt? Tattovøren må ta ekstra godt betalt i tilfelle han gjør en feil og blir saksøkt :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tattovøren må ta ekstra godt betalt i tilfelle han gjør en feil og blir saksøkt laugh.gif tattoveringer er så dyrt fordi kursene man må gå for å bli tattovør er så jævla dyre å mange... Faren til halvbroren min er tattovør å sa det... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det samme kan man egentlig si om bilde nummer to. Hehe, så sant, så sant. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Hvor lang tid tok det? Mja, de satt fra 12-18. Det ble nok en del tegning og røykepauser innimellom, så jeg antar rundt 4 timer. Fat ASS: tatovører går stort sett ikke på kurs. Vanligvis lærer folk seg å tatovere selv, gjerne på venner og venners venner. Si "gratis tatoveringer" til en vennegjeng, så får du garantert et par prøvekaniner. Alternativt blir de tatt inn som lærling hos etablerte tatovører, og gjør egentlig det samme som over, bare med kyndig opplæring og overvåkning. Endret 25. august 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg blir deprimert av å se på tatoveringene til tattooharald. Er det ikke noe i det offentlige som kan gripe inn og stoppe denne galskapen? Det skulle vært kvalitetskontroll hos tatovører... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Muse-bilde Synes synd på henne.. Jeg kan nesten tegne bedre på frihånd Legg merke til øret eller hva det skal forestille (la ikke til IMG tag i tilfelle fredrikrb kommer innom) Endret 25. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Å i helvete! Gler meg til å få sett den i morgonkveld. Skal han tatovere meir i morgon? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Den på bildet ble tatt i går. De holder på med Li på toppen av overarmen nå. Senere skal alt omkranses med biomech. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blir den heilt ferdig denne veka? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er det originialt og ha tattovering av Japan? selve landet asså? :!: Bare kom på det nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Blir den heilt ferdig denne veka? Nope, bare de to ansiktene. Gohan: ikke det mest populære motivet, akkurat.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Haha :!: Får vel fortsette tankegangen da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Om eg skal tatovere meg blir det definitivt et verdenskart på rompa. Sånn utbretta liksom: ()() w1n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå