Catkin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 ble.. den ene MDen min ser ut til og slite. etter 4 varme saltvannsbad så ser den litt bedre ut men enda litt rød... bleh. gjør ikke vondt iallefall... Been there. Var på stranda med noen venner i dag. Jeg ville ikke hoppe uti vannet, så han ene slengte meg på skulderen for å bære meg uti. Merket at noe ikke var som det skulle. Tittet ned på navelen min og oppdaget et delikat, lite blodbad. Heldig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det høres jo ikke helt rett ut. Sikker på at alt var som det skulle være med piercingen før du hoppet uti? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 R.I.P den ene microdermalen min:( Etter lang tid med en forbanna kul som jeg har trodd var en betennelse rett ved siden av den ene MDen så tok jeg ei nå og stakk i kulen.. joda. der kjente jeg ingenting utenom noe hardt. laga ei lita ripe og plopp der kom den ut. så den var på vei ut den gitt og ikke noe betennelse:( vel. får la det gro og ta den opp igjen litt senere. Da dem andre 2 har grodd fint. buuuhuuuuuu Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det høres jo ikke helt rett ut. Sikker på at alt var som det skulle være med piercingen før du hoppet uti? Tje, helt greit. Men den har brukt langt tid på å gro, så jeg vet ikke. Har pleid å gått bra, men denne gangen hadde jeg jo ikke klær som beskyttet heller. Så den må ha fått en kraftig smell når han slang meg over skulderen. Jaja, jeg får bare ta en til senere om jeg vil det. Endret 25. juli 2008 av Lillium Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 glad det ikke var betennelse i min som jeg trodde det var:D Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 "Hun skulle ønske at helsemyndighetene hadde en større oversikt over tatoveringsbransjen. Selv i Norge kan du risikere å bli tatovert med billakk, sier hun. Det gir gnist under laserbehandlingen." Seriøst? Billakk? :| http://www.fvn.no/nyheter/article601070.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Morro å lese litt om han som tatoverte det eine auge blått. Har jo stått på modblog også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Så ei jente som hadde pierca innersida av det høyre brystet sitt i går. Fancy, aldri sett slikt før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Joa, navlepiercingene bruker lang tid på å gro, men de skal ikke være vanskelige å få til å gro. Makstiden ligger vel på rundt et år, og du tok din i oktober i fjor eller noe? Jeg ville i hvert fall reagert litt om en piercing på nesten et år begynte å BLØ av å få "litt deng". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Derfor jeg reagerte med å bare ta den ut. Ingen vits å prøve å krangle med den >: / Og selv surface-wristen min klarte seg bra til tross for mye lekeslossing. Endret 26. juli 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ingen her som har erfaring med tatovering på innsida av underleppa? Ser for meg at leppa/"underdelen" av munnen hovnar mykje opp rett etter endt "behandling"? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Og der var en ny piercing satt selv ved siden av 6mm tunnellen! Bilde kommer når øret er litt mindre hovent (utvida til 4mm med en gang hehe xD) Next up er Bridge når lønninga kommer inn, noen her som har noen Bridge erfaringer? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Og der var en ny piercing satt selv ved siden av 6mm tunnellen! Bilde kommer når øret er litt mindre hovent (utvida til 4mm med en gang hehe xD) Next up er Bridge når lønninga kommer inn, noen her som har noen Bridge erfaringer? Hoho. detta skal bli morsomt og se responsen på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bah! Klarte selvfølgelig å drikke opp pengene som skulle til festivalpasset og fikk altså ikke sett igjen fyren som skulle tatovere en hodeskalle i øret. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Og der var en ny piercing satt selv ved siden av 6mm tunnellen! Bilde kommer når øret er litt mindre hovent (utvida til 4mm med en gang hehe xD) Next up er Bridge når lønninga kommer inn, noen her som har noen Bridge erfaringer? Hoho. detta skal bli morsomt og se responsen på. Indeed Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ingen her som har erfaring med tatovering på innsida av underleppa?Ser for meg at leppa/"underdelen" av munnen hovnar mykje opp rett etter endt "behandling"? Jeg har ikke mindre enn tre piercinger i underleppen, og kan ikke påstå å ha hovnet vilt opp med noen av dem, kan ikke se for meg at en tatovering skal være så ekstremt annerledes på opphovningspunktet. Hvis noe vil jeg tippe mildere.Og der var en ny piercing satt selv ved siden av 6mm tunnellen! Bilde kommer når øret er litt mindre hovent (utvida til 4mm med en gang hehe xD) Next up er Bridge når lønninga kommer inn, noen her som har noen Bridge erfaringer? *ignorere innlegget og overlate det til andre*Tja, bruk en linjal når du setter bridgen din, så blir den KANSKJE bein om du har flaks. Eventuelt, om du velger å gå til en proff, så vil de nok evaluere hvor den skal sitte ut i fra nesebeinet ditt. Jeg vet ikke om mange som kler bridge, men det er et par mennesker som gjør det. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ingen her som har erfaring med tatovering på innsida av underleppa?Ser for meg at leppa/"underdelen" av munnen hovnar mykje opp rett etter endt "behandling"? Jeg har ikke mindre enn tre piercinger i underleppen, og kan ikke påstå å ha hovnet vilt opp med noen av dem, kan ikke se for meg at en tatovering skal være så ekstremt annerledes på opphovningspunktet. Hvis noe vil jeg tippe mildere.Og der var en ny piercing satt selv ved siden av 6mm tunnellen! Bilde kommer når øret er litt mindre hovent (utvida til 4mm med en gang hehe xD) Next up er Bridge når lønninga kommer inn, noen her som har noen Bridge erfaringer? *ignorere innlegget og overlate det til andre*Tja, bruk en linjal når du setter bridgen din, så blir den KANSKJE bein om du har flaks. Eventuelt, om du velger å gå til en proff, så vil de nok evaluere hvor den skal sitte ut i fra nesebeinet ditt. Jeg vet ikke om mange som kler bridge, men det er et par mennesker som gjør det. har fundert på å ta bridge i en god stund selv nå. Men vet ikke hvordan det er med tanke på briller osv? noen som har noen erfaring der? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har piercing i underleppa som jeg ikke har hatt i på evigheter. Og i overleppa(men der har jeg nesten alltid noe i). Kommer hullet noen gang til å forsvinne?? Eller forblir det en prikk der til jeg er 90. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hullet burde forsvinne. Etter et halvt års tid uten noe i burde det være hud på begge sider av hullet i hvert fall. Bridge med briller virker egentlig bare upraktisk. Ville nok funnet meg en annen piercing om jeg var deg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hullet burde forsvinne. Etter et halvt års tid uten noe i burde det være hud på begge sider av hullet i hvert fall. Bridge med briller virker egentlig bare upraktisk. Ville nok funnet meg en annen piercing om jeg var deg. Vel har egentlig planene klar for den 5 neste hulla. Skal ta en ny MD i armen der jeg "mista" en på tirsdag. så skal jeg ha 3 på andre og så skal jeg ha venoms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå