RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes ingen av studioene i Trondheim er noe å skryte av, igrunn. Har en bekjent som åpner studio på Buran snart, og han stiller sterkere enn Purple Pain / Tattoo World etter hva jeg har sett, i hvert fall. Når var det TW fikk noe å stille opp med da? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) kos, hvilken av disse studioene i trondheim er flinkest på piercing? og er det 18års grense på nippel piercing ? Endret 24. juli 2008 av samebob Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 kos, hvilken av disse studioene i trondheim er flinkest på piercing? og er det 18års grense på nippel piercing ? Du ar valget mellom Ragnaråkk og TW. nippel er 16 mener jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Med individuell vurdering for jenter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes ingen av studioene i Trondheim er noe å skryte av, igrunn. Har en bekjent som åpner studio på Buran snart, og han stiller sterkere enn Purple Pain / Tattoo World etter hva jeg har sett, i hvert fall. Når var det TW fikk noe å stille opp med da? Det er sant Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes ingen av studioene i Trondheim er noe å skryte av, igrunn. Har en bekjent som åpner studio på Buran snart, og han stiller sterkere enn Purple Pain / Tattoo World etter hva jeg har sett, i hvert fall. Når var det TW fikk noe å stille opp med da? Det er sant Jeg har tatt 2 stk tattoos på TW og ser like ille ut begge 2:p men har faktisk ikek hørt noe negativt om purple pain så bestillte time der istedenfor denne gangen.. 5 days to go. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Nå er rosene, bladene, og noen av bølgene farget...men fikk begynt på overarmen i dag=) 4 og 1\2 time i stolen...holder det når det er så forp... varmt Endret 24. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva er planene dine for overarmen? Skal forresten innom Lucky 7 neste Onsdag, har planlagt det så lenge at nå kan jeg ikke utsette det mer. Blir vel ikke noe før i September siden jeg sliter med pengemangel grunnet ferie. Lenke til kommentar
maktub Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 "Roger Rock", da er det snakk om Lowlife, sant? Jeg kunne tenke meg noe lignende som denne her: Hvor stort (bredt/langt) bør hvert tegn være for at det ikke skal bli stygt etter noen år? PS. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva dere mener om sanskrit/hebraiske tegn etc. Dere har ingen innsikt i mitt forhold til slike skriftspråk, så den sedvanlige flamingen av mainstream tatoveringer er høyst unødvendig. Jeg ønsker rett og slett hjelp fra folk med erfaring, slik at jeg om noen år ikke sitter med et utall utydelige blekkflekker nedover ryggraden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Er bilde av underarmen lengre bak, men på nedre overarm ble det Hanya-maske, var ikke lett å finne noe som kunne dekke den jeg skal covre....den har mye streker i seg, så det blir en mørk hanya-maske med horn. Fargen blir blålilla og litt oransj. Hele armen blir old school\japansk:P Endret 24. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har sett underarmen din, den så bra ut før farginga, så venter på noen bilder med farge. Hanya er tøft det, japansk in general egentlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bilder kommer i morra=), oppstrekinga av Hanya-maska ser rotete ut pga. det er en cover-up...så har jeg sagt det på forhånd=) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 "Roger Rock", da er det snakk om Lowlife, sant?Jeg kunne tenke meg noe lignende som denne her: Hvor stort (bredt/langt) bør hvert tegn være for at det ikke skal bli stygt etter noen år? Lowlife iz correct. 8DJeg ville satset på minimum 5cm i bredden, kun fordi jeg ser på det som et minimum. Men det kommer jo an på hvilket språk det er. Jeg ombestemte meg nettopp. Si 8-10 cm i bredden, du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor mange her skal til Stavanger i helgen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) "Roger Rock", da er det snakk om Lowlife, sant?Jeg kunne tenke meg noe lignende som denne her: Hvor stort (bredt/langt) bør hvert tegn være for at det ikke skal bli stygt etter noen år? Lowlife iz correct. 8DJeg ville satset på minimum 5cm i bredden, kun fordi jeg ser på det som et minimum. Men det kommer jo an på hvilket språk det er. Jeg ombestemte meg nettopp. Si 8-10 cm i bredden, du. Er enig med Eplet der, ta det ganske bredt...så får du litt detaljer også=)., siden det bildet var litt "Bob Kåre" Tenkte bredden kunne være like bredt som midtryggen din...altså området mellom skuldrerbladene dine..ikke fullt så bredt..men nesten:D Endret 25. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ble bare noe forbanna tull.......... Endret 25. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvor mange her skal til Stavanger i helgen? Skal og skal, er her allerede, men skal på tattoo con, yay ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Eg vil også til Stavanger. Det er jo berre snakk om to timar i bil liksom, men neida, jobben krev sitt. :/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Man får visst litt arr. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 ble.. den ene MDen min ser ut til og slite. etter 4 varme saltvannsbad så ser den litt bedre ut men enda litt rød... bleh. gjør ikke vondt iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå