Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

er vell mulig og starte med og kutte , og da begynne noe større en normalt hull .

tja:P høres fryktelig skummelt ut:P bor i stavanger, tenkte jeg skulle ta turen på solid. men si at jeg bare stikker vanlige hull, hvor lang tid tar det da før jeg kan utvide? og må jeg gå rundt med en sånn liten dobb i evigheter etterpå?

Tviler vEldiG sterkt på at du får en dobb om du piercer på en skikkelig piercing studio. dem kan sikkert utvide litt for deg også. dem kan eventuellt stikke med en tykkere nål så kan du sikkert gå opp til 6mm+ på en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke værre enn et skrubbsår?

Ikke hvis man skal tro psilocybe iallefall. Han har ofte sagt at en tattovering ikke er annet enn et skrubsår og han kan jo dette.

slins: Okey, hvis så og si alt er farlig for gravide så er vel saken grei, man bør unngå å tatovere seg akkurat da.

Ja, greit at man er Tattoo-desp, men man kan vente til greiene har poppet ut :D

Lenke til kommentar
Snøft. Sittet og sett på backpiece in the making store deler av dagen i dag. Fascinerende greier. Hadde jeg ikke hatt ryggtavle som ei japansk skolejente hadde jeg nesten vurdert det selv.

Gjør som meg..vent med å ta ryggen til du har trent litt..det er min plan ihvertfall=)

I morra blir underarms-sleeven min ferdig :woot:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Snøft. Sittet og sett på backpiece in the making store deler av dagen i dag. Fascinerende greier. Hadde jeg ikke hatt ryggtavle som ei japansk skolejente hadde jeg nesten vurdert det selv.

Gjør som meg..vent med å ta ryggen til du har trent litt..det er min plan ihvertfall=)

I morra blir underarms-sleeven min ferdig :woot:

Og jeg skal snart begynne på min hva det nå enn blir:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...