RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 er vell mulig og starte med og kutte , og da begynne noe større en normalt hull . tja:P høres fryktelig skummelt ut:P bor i stavanger, tenkte jeg skulle ta turen på solid. men si at jeg bare stikker vanlige hull, hvor lang tid tar det da før jeg kan utvide? og må jeg gå rundt med en sånn liten dobb i evigheter etterpå? Tviler vEldiG sterkt på at du får en dobb om du piercer på en skikkelig piercing studio. dem kan sikkert utvide litt for deg også. dem kan eventuellt stikke med en tykkere nål så kan du sikkert gå opp til 6mm+ på en gang. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg vet hullmaskiner for belter har flere forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg vet hullmaskiner for belter har flere forskjellige størrelser. Jeg har en sånn liggende her.. Låner den bort helt gratis. Har vel plugger og sånnt i dem størrelsene liggende også Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg aner ikke hva grotiden for vanlig hull i øret er, men du må vente til det har grodd helt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Snøft. Sittet og sett på backpiece in the making store deler av dagen i dag. Fascinerende greier. Hadde jeg ikke hatt ryggtavle som ei japansk skolejente hadde jeg nesten vurdert det selv. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er vel ikke værre enn et skrubbsår? Ikke hvis man skal tro psilocybe iallefall. Han har ofte sagt at en tattovering ikke er annet enn et skrubsår og han kan jo dette. slins: Okey, hvis så og si alt er farlig for gravide så er vel saken grei, man bør unngå å tatovere seg akkurat da. Ja, greit at man er Tattoo-desp, men man kan vente til greiene har poppet ut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Snøft. Sittet og sett på backpiece in the making store deler av dagen i dag. Fascinerende greier. Hadde jeg ikke hatt ryggtavle som ei japansk skolejente hadde jeg nesten vurdert det selv. Gjør som meg..vent med å ta ryggen til du har trent litt..det er min plan ihvertfall=) I morra blir underarms-sleeven min ferdig Endret 23. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Snøft. Sittet og sett på backpiece in the making store deler av dagen i dag. Fascinerende greier. Hadde jeg ikke hatt ryggtavle som ei japansk skolejente hadde jeg nesten vurdert det selv. Gjør som meg..vent med å ta ryggen til du har trent litt..det er min plan ihvertfall=) I morra blir underarms-sleeven min ferdig Og jeg skal snart begynne på min hva det nå enn blir:S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hva det nå enn er?..det er en karpe som sloss med en japansk gud, den prøver å hindre den å svømme Den du skal ta Endret 23. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hva det nå enn er?..det er en karpe som sloss med en japansk gud, den prøver å hindre den å svømme Den du skal ta Minner meg mer om en oversized gullfisk på rømmen som blir brutalt voldtatt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Minner meg mer om en oversized gullfisk på rømmen som blir brutalt voldtatt Drømmemotivet... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Bah, jeg er sugen på å ta ny tattis på tattoo conen i helga. Har bare ikke penger ... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er der mestern kommer inn i bildet. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Lite tattoo/piercing-relatert, men presterte å få skuldern ut av ledd mens jeg svømte i dag = null svømming på 6 uker >< Dette blir en veldig aktiv sommer @ dette forumet =P ps: mastercard er skummelt, baller seg fort opp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Minner dere alle om at jeg hadde bursdag på lørdag. Hint, hint: Lenke til kommentar
maktub Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har noen av dere en formening om hvor man bør tatovere seg i Trondheim eller omegn? Dette vil bli min første tatovering, så jeg vil gjerne få innblikk i andres erfaringer før jeg tar det endelige steget. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes ingen av studioene i Trondheim er noe å skryte av, igrunn. Har en bekjent som åpner studio på Buran snart, og han stiller sterkere enn Purple Pain / Tattoo World etter hva jeg har sett, i hvert fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Minner dere alle om at jeg hadde bursdag på lørdag. Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vil en tattovør klare å gjøre noe ganske bra ut av denne tegninga? Nice motiv da tegnet selv eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Roger Rock på Stjørdal har tidligere fått kyss, klapp og klem i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå