Jørgen Sørheim Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Du kan jo spørre henne om kilder på at Bo er Norges beste tatovør. Ikke det at tattoo-messene i det ganske land nødvendigvis er en fantastisk nøyaktig pekepinn på hvordan nivået ligger i Norge, men jeg tror ikke det studioet har så mye som et diplom for deltagelse. Priser kan du se langt etter. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bo er nå best da. Han og tattoo Harald. Kødder du med dem kødder du med meg....ROFL! Lenke til kommentar
lamial Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det noen som kjenner til Espen Mørken hos Dark Force i Fredrikstad? Han skal tatovere meg om en uke. Jeg har hørt bare positive ting om han, men spør her likevel jeg. Skader ikke å få fleres meninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det forresten nokon som har erfaring med Tattoo World i Stavanger? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det noen som kjenner til Espen Mørken hos Dark Force i Fredrikstad? Han skal tatovere meg om en uke. Jeg har hørt bare positive ting om han, men spør her likevel jeg. Skader ikke å få fleres meninger. Jeg har en kompis som alltid tattoverer seg i fredrikstad. Kan spørre han på jobb imorra om det er der han tatoverer seg. Jeg ahr sett nøye på de han ahar. (Masse forskjellige motiver som passer sammen på den ene armen og på den andre en lineart av et pinup annsikt. Skal fargelegges snart tror jeg". Må si jeg synes det så utrolig bra ut og detaljene som var laget i øyenene var utrolig bra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det forresten nokon som har erfaring med Tattoo World i Stavanger? ikke noe sånn bortsett fra HA stemplet de har da . Lenke til kommentar
lamial Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar Zettec! Det kan også være Glenn Glitter han går til da. Han er flink vet jeg. De holder til på samme sted tror jeg. Har hørt fine ting om begge to, så jeg bare valgte å la han første jeg traff tatovere meg :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Btw minne folk i Stavanger området om denne http://www.tattooconvention.no/ skjer nå til helgen . jeg lurer på om jeg skal ta rød uthveing på stjernene mine der nede ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Btw minne folk i Stavanger området om denne http://www.tattooconvention.no/ skjer nå til helgen . jeg lurer på om jeg skal ta rød uthveing på stjernene mine der nede ... Årh. >.< Hadde eg bare kunne lagt opp jobbinga mi til dette. Fristar veldig å berre ta seg fri og reise bort for å se. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vil en tattovør klare å gjøre noe ganske bra ut av denne tegninga? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 "En tattovør", nei. En god tattovør, ja. Huhei, ser ut til at jeg har fått overtalt PAPPA av alle mennesker til å kjøre Bergen - Stavanger og retur sett at vi får boplass der for å joine conventionen. Åh, det hadde eid heftig. Om noen klarer å rote plass til oss, gi en lyd på PM? Vi er sånn ca. fire personer. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ikke bare ta flaggruten til stavanger? Mye raskere det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Greit, så tenkjer eg på pengane eg kan tene på å arbeide så mykje som mulig denne uka, men er to dagar i Stavanger verdt eit tap på ca 2000 kroner? Skal sant seias så går jo prisane på hardware stadi ned, og eg får jo alltids lønning andre gonger også. Gah. Decisions, decisions. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ikke bare ta flaggruten til stavanger? Mye raskere det Ikke sånn egentlig, nei, ikke om vi timer det riktig. Pluss at bilen vår er mer komfortabel enn flaggruten noensinne blir. Er fortsatt bopæl som er problemet. Lenke til kommentar
slins Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor ikke bare ta flaggruten til stavanger? Mye raskere det Ikke sånn egentlig, nei, ikke om vi timer det riktig. Pluss at bilen vår er mer komfortabel enn flaggruten noensinne blir. Er fortsatt bopæl som er problemet. Ikke noe særlig raskere, men MYE dyrere, iaff hvis man skal reise 4 personer. Dessverre så har jeg ikke plass til så mange, og ikke er vi hjemme hele helgen. Men jeg vurderte å stikke innom på fredagen på dagen iaff. Pleier tattovørene å være booket på forhånd, eller er det mulig å få utført noe der uten å ha avtalt noe? Og er alle som deltar på en slik convention flinke, eller må man sjekke ut folk der og? Og nekter tattovører å tattovere gravide? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vi skal bare sove natt til lørdag, så kjører vi hjem lørdag ettermiddag når vi har sett oss mette, tenker jeg. Du kan stikke innom tidlig på dagen og booke time, så tatoverer de deg i løpet av dagen. Det er greit å sjekke ut folk der og, det er ikke mange som er DÅRLIGE, men du vil vel gjerne ha noen som kan din stilart. Noen tattovører vil nok nekte gravide, men langt i fra alle. Edit: Forsåvidt, så kan jeg og typen galant sove i bilen, er viktigst at pappa får litt hjemmelig komfort. Er han som er litt tricky å få med seg, nemlig. Endret 21. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 i fjord var det meget kurant og få gjort noe der og da , regner med at det ikke er så mye vanskeligere i år . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Må si jeg ser frem til tattoo-conen, kanskje jeg kan ta med meg bildet av dragen og finne noen som kan finpusse på vingene mine Mangler litt på skyggen som jeg ikke fikk tatt før jeg flytta fra Steinkjer. Skøy å bare vandre og se også, siden farmor ikke er så veldig glad i tatoveringer eller at jeg kommer hjem med litt blodig overarm etter å ha fiksa på / tatt ny tatovering, ha ha ^^ Men nei, blir bra det, etter 3 dager med champisfylla på Gladmaten er det godt med en avveksling. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 vi brude ha en hw meet up da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå