Cortinarius rubellus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Når en kommer over en viss terskel begynner smerte å gjøre godt. Det er min erfaring, i hvert fall. I så fall er nervesystemet ditt ganske rart. Smerte er måten kroppen/nervene sier fra at noe er galt på. Enkelte plasser er mer følsomme enn andre pga. tettheten på nervetrådene, og dersom du blir skadet der er det naturlig at det vil gjøre veldig vondt. Det er en av kroppens måter å beskytte seg selv på, så jeg skjønner ikke hvorfor man skal hige etter smerte. Kroppen svarer også på ubehag og reagerer på enkelte faresituasjoner ved å frigjøre dopamin, serotonin og adrenalin. Og de igjen kan gi deg en kraftig følelse av velvære=) Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ser det ja http://news.bmezine.com/2008/07/18/oslo-suscon-is-go/ Jeg kan virkelig ikke se poenget. Det er verken kult, digg eller noe du kan vise fram til andre i ettertid (uten om bilder heh..). Det kan du ikkje når du køyrer karusell heller. Faen har det med karusell å gjøre..? Karusell er forøvrig heller ikke vondt.. vært i liseberg ?? :!: Btw: Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Holder meg til piercinger jeg xD Noen som vet om en Butikk i norge som importerer Gorilla Glass piercinger? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Yes, jeg hang lotus. Helt sinnsykt. Da jeg endelig kom opp, kom alle inn og sang bursdagsang for meg! Det var skikkelig stas. Kom senere i snakk med selveste Rachel fra BME, og hun gav meg gave. Gratis medlemskap på BME til nyåret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det gjør ingenting om du poster bilder fra du hang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har ikke fått de enda. Får se om jeg poster de her i det hele tatt. Vet ikke helt hvorfor, men denne suspensionen ble så personlig for meg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeg vil se (tror jeg) - *vente på bilder* Endret 20. juli 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
slins Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Yes, jeg hang lotus. Helt sinnsykt. Da jeg endelig kom opp, kom alle inn og sang bursdagsang for meg! Det var skikkelig stas. Kom senere i snakk med selveste Rachel fra BME, og hun gav meg gave. Gratis medlemskap på BME til nyåret. Hehe.. høres ut som du hadde 'drømmebursdagen' din Jeg vil gjerne slippe å se bilder.. blir helt dårlig av å se kroker gjennom hud dessverre.. :S Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Men jeg får se, sant? Jess. Jeg vil se (tror jeg) - *vente på bilder* Du skal få bilde i bursdaggave. Ooh, han fra Copenhagen Body Extremes er her også. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 jeg og vil:( men mye vekt takler krokene og huden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Krokene er ikke noe problem. De tåler nok for å si det sånn. Og når det gjelder huden så sies det at man på ryggen f.eks. tåler rundt 100kg per festepunkt før huden ryker. Ikke at jeg hadde turt noe sånt da. Tror det er langt over min smerteterskel. På festepunkt som knærne så har jeg lest at de holder rundt 100pund (~45kg) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heiv ut pix fra slottsfjellfestivalen, 18 mm i øret (bare ene kom med tho), havna på storskjermen på hovedscena ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du skal få bilde i bursdaggave. Wee! Har gave til deg også..! Og jeg venter spent på sokker ^^ Vurderer sterkt å ta stang i øret eller noe nå snart.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper jeg får sett et av de bildene av deg, P.T, men jeg forstår hvis du ikke vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har lest masse inne her, og har fått med meg at Bo og Oslo Body Art ikke er noe særlig. Og at hvis noen tatoverer folk under 18 så bør man holde seg unna. Men jeg har ei veninne som har tatovert seg der (93'model) og som vi ta en til, men jeg mener ho burde vente til ho er 18 og kan gå ett seriøst sted. Men ho sier at Bo er en av de beste i Norge, og ho vil gjøre det der, og at jeg ikke har noen bra kilder på at han ikke er det. Hjelp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper jeg får sett et av de bildene av deg, P.T, men jeg forstår hvis du ikke vil Men herregud, det blir litt annerledes da. Du skal få se. Da var SusCon ferdig. De som ikke var der kan bare angre. =D TvNorge var innom og filma idag da, vet ikke helt når det skulle sendes men. Regner med at det har vært alt. Masse fine mennesker. Jeg fant tonen med en særdeles kjekk australier. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har lest masse inne her, og har fått med meg at Bo og Oslo Body Art ikke er noe særlig. Og at hvis noen tatoverer folk under 18 så bør man holde seg unna. Men jeg har ei veninne som har tatovert seg der (93'model) og som vi ta en til, men jeg mener ho burde vente til ho er 18 og kan gå ett seriøst sted. Men ho sier at Bo er en av de beste i Norge, og ho vil gjøre det der, og at jeg ikke har noen bra kilder på at han ikke er det. Hjelp? Virker som et jævla geni den der venninden din.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 eller bare litt naiv? har ikke sett tatoveringen hennes, men ho er vist fornøyd Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Virker som et jævla geni den der venninden din.. Skikkelig også det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå