kverna Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Can you dig it ? I know I can Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Åh, sikkert godt inni sprekken der =D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Okey.....du ramset opp følelser man får når man gjør noe artig, teller det ikke hvis man syns det er digg og godt å gjøre det selv.Prøv å prat med noen som har gjort det, du kommer til å forstå litt mer da og livet handler ikke om å måtte ha noe å skryte om heller=) Kjenner noen som har gjort det, og har snakket en del med henne om dette, men jeg er fortsatt ingen fan. Ser ikke meningen i dette, og mener jeg har min fulle rett til ikke bare å mene det, men å få uttrykke det også.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kjenner noen som har gjort det, og har snakket en del med henne om dette, men jeg er fortsatt ingen fan. Ser ikke meningen i dette, og mener jeg har min fulle rett til ikke bare å mene det, men å få uttrykke det også.. Viktigste er at du er glad i meg alikevel. Det er morro, det er sosialt, det er noe ikke alle har gjort. Menneskene er ålreite og fordomsfri, og maten er forbanna god. Dessuten, jeg får feriet bursdagen min på SusCon. Det ekke verst! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Viktigste er at du er glad i meg alikevel. Så klart! Men, du vet jo hva jeg synes om det.. Snakket jo om det senest når Kriss, du og jeg lekte i Oslo. Har ikke noe i mot de som gjør det, jeg ser bare ikke greia.. Endret 18. juli 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gjør det, gjør det, gjennomfør det!Men altså... Burde jeg ikke prøve meg på litt pulling først? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 I know. :-* Men altså... Burde jeg ikke prøve meg på litt pulling først? Jeg prøvde pulling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. Men egentlig, så utgjør det ikke store forskjellen. Det er to vidt forskjellige følelser. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg prøvde pulling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. Men egentlig, så utgjør det ikke store forskjellen. Det er to vidt forskjellige følelser. Vet jo ikke, men forskjellen ligger vel også en del i det at man med pulling kan bestemme litt selv hvor hardt man vil dra, mens man i suspension henger fritt og da er det tyngdekraften som gjør nytta si..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Mathiassky: Sorry, viste ikke at du var venn med P.T...Du vet jo hva det er da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 AHAHAHAHAH Leste: Jeg prøvde puling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. I'm such a perv. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gjer det ikkje steikje vondt med suspension då? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gjer det ikkje steikje vondt med suspension då? Jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg prøvde pulling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. Men egentlig, så utgjør det ikke store forskjellen. Det er to vidt forskjellige følelser.Jeg må bli med deg neste gang. Så får vi se om jeg tar skrittet helt ut eller ikke. Vet jo ikke, men forskjellen ligger vel også en del i det at man med pulling kan bestemme litt selv hvor hardt man vil dra, mens man i suspension henger fritt og da er det tyngdekraften som gjør nytta si..?Men når man styrer selv så får man jo ikke hele opplevelsen da. Overlater man det til tyngdekraften så kan man gi seg hen uten å tenke på egen "feighet". Gjer det ikkje steikje vondt med suspension då? Smerte trenger ikke være 100% negativt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Men når man styrer selv så får man jo ikke hele opplevelsen da. Overlater man det til tyngdekraften så kan man gi seg hen uten å tenke på egen "feighet". Nettopp det jeg skulle frem til. Endret 18. juli 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gjer det ikkje steikje vondt med suspension då? Jo. Jeg er ikke helt med. Men hva er det som er så forlokkende med suspension? Jeg kritiserer/fordømmer på ingen måte aktiviteten, bare lurer litt på hva som er så artig. Prøver bedre å forstå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For å motstride mine tidligere svar, så må det vel være litt av adrenalinkicket man får..? I hvertfall det Penis Trygve sa det var.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg liker å tøye grensene mine, og adrenalinkicket man får er helt utrolig. For mange er det en svært spirituell opplevelse, men jeg er bare into det for kicket, selv om man kommer i kontakt med kroppen på en helt sprø måte. Kan ikke beskrives. Men det gjør vondt. Jævla vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men altså... Er det dump eller skarp smerte om du skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå