Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey.....du ramset opp følelser man får når man gjør noe artig, teller det ikke hvis man syns det er digg og godt å gjøre det selv.

Prøv å prat med noen som har gjort det, du kommer til å forstå litt mer da og livet handler ikke om å måtte ha noe å skryte om heller=)

Kjenner noen som har gjort det, og har snakket en del med henne om dette, men jeg er fortsatt ingen fan. Ser ikke meningen i dette, og mener jeg har min fulle rett til ikke bare å mene det, men å få uttrykke det også..

Lenke til kommentar
Kjenner noen som har gjort det, og har snakket en del med henne om dette, men jeg er fortsatt ingen fan. Ser ikke meningen i dette, og mener jeg har min fulle rett til ikke bare å mene det, men å få uttrykke det også..

Viktigste er at du er glad i meg alikevel.

Det er morro, det er sosialt, det er noe ikke alle har gjort. Menneskene er ålreite og fordomsfri, og maten er forbanna god. Dessuten, jeg får feriet bursdagen min på SusCon. Det ekke verst!

Lenke til kommentar
Viktigste er at du er glad i meg alikevel.

Så klart!

Men, du vet jo hva jeg synes om det.. Snakket jo om det senest når Kriss, du og jeg lekte i Oslo.

Har ikke noe i mot de som gjør det, jeg ser bare ikke greia..

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Jeg prøvde pulling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. Men egentlig, så utgjør det ikke store forskjellen. Det er to vidt forskjellige følelser.

Vet jo ikke, men forskjellen ligger vel også en del i det at man med pulling kan bestemme litt selv hvor hardt man vil dra, mens man i suspension henger fritt og da er det tyngdekraften som gjør nytta si..?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde pulling først, bare fordi jeg ville kjenne hvordan det var å ha en krok i kroppen. Men egentlig, så utgjør det ikke store forskjellen. Det er to vidt forskjellige følelser.
Jeg må bli med deg neste gang. Så får vi se om jeg tar skrittet helt ut eller ikke.

Vet jo ikke, men forskjellen ligger vel også en del i det at man med pulling kan bestemme litt selv hvor hardt man vil dra, mens man i suspension henger fritt og da er det tyngdekraften som gjør nytta si..?
Men når man styrer selv så får man jo ikke hele opplevelsen da. Overlater man det til tyngdekraften så kan man gi seg hen uten å tenke på egen "feighet".

Gjer det ikkje steikje vondt med suspension då? :p
Smerte trenger ikke være 100% negativt.
Lenke til kommentar
Men når man styrer selv så får man jo ikke hele opplevelsen da. Overlater man det til tyngdekraften så kan man gi seg hen uten å tenke på egen "feighet".

Nettopp det jeg skulle frem til.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...