Shikaru Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vurderer fortsatt en liten tattovering Men, jeg skal ha et originalt, og eget tegn. Bare det å finne ut no tegn :!: Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er så utrolig mye andre ting man kan gjøre innenfor tribal-stil.. hvorfor ta noe som etterhvert er blitt en klisjé på linje med roser, delfiner og kinategn? å ta det fordi det er moderne er helt feil! Tatoveringen skal være: personlig og tidløs Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 det merke jeg har på avtaren min kunne jeg godt ha hatt på venstre skulder bak meg som tatovering. ikke stor, ikke no mer tato etter det..vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg kunne godt tenkt meg en som jeg tror heter "From Dusk Till Dawn" elns. Med samme navn som filmen, hvor av skuespillerne har en slik. Er vel en tribal som beveger seg fra armen opp til halsen. Har lett på google, men finner 0 om det.. Noen med erfaring som vet? Psilo eller noen? Evt. pris og.. Woohohohoho! Du aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt spurt om nøyaktig det der. Random fyr: "Øøhm, altså, har du sett den derre "Fråm døsk till dån"?" Meg: "Joda.." Random fyr: "Sånn vil eg ha an. Akkurat sånn! Det blir vel litt kult, ellar?" Meg: "Joda.. " Det er så utrolig mye andre ting man kan gjøre innenfor tribal-stil.. hvorfor ta noe som etterhvert er blitt en klisjé på linje med roser, delfiner og kinategn? haha, det kan jeg skjønne.. Nei, var bare en tanke. Noen ideer til en 17år kar? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Nope. Din tatovering, din kropp, ditt valg. Ene og alene. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hm, beste tipset jeg kunne fått egentlig. thx. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvor er det billigst å ta tattovering? I Trondheim koster det 1000 kr for 2 kinategn på ca 6 cm.. sykt.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tja, har inntrykk av at det hos en tatovør er en slags minstepris. Har lagt merke til at en liten tatovering ikke er proposjonalt billigere enn en stor en. uansett så ville jeg ikke finne på å velge en tatovør fordi han er billig. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvor er det billigst å ta tattovering? I Trondheim koster det 1000 kr for 2 kinategn på ca 6 cm.. sykt.. Siden du tenker på pris vil jeg anbefale deg og legge det hele med tatovering i fra deg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hvor er det billigst å ta tattovering? I Trondheim koster det 1000 kr for 2 kinategn på ca 6 cm.. sykt.. Vi tar noenlunde samme prisen her jeg jobber. Uansett, å velge tatovør etter pris ender bare i snørr og tårer (og dårlige tatoveringer). Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jo, men jeg kan ikke skjønne hvorfor tattovering er så dyrt.. Blekket kan vel ikke være så dyrt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Er det noen ok tatoverings-shopper i tromsø? Noen som vet? Vurderer meg en dagstur dit og da vurderer man en tatovering. Han fyren jeg har som avatar...han er fun. Vil han bli spess vanskelig å lage eller? Endret 24. august 2005 av B|Real Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vanskelig å lage? hva mener du? tatovør kan lage mye mer komplistert enn den der.. Tattoo i tromsø: http://www.nettkatalogen.no/default.asp?en...&cmd=sok&side=1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jo, men jeg kan ikke skjønne hvorfor tattovering er så dyrt.. Blekket kan vel ikke være så dyrt? Nei, men så er det ikke bare blekket du betaler for. Her er litt andre ting som inngår i prisen: år med læring (man blir ikke tatovør og tar full pris over natten), husleie, strøm, telefon, oppføring i Gule sider, web-hosting og -utvikling, internett, haugevis med engangsutstyr, reklame, innredning, flash (motivene som henger på veggene), autoklave og ultrasonic (40-50.000kr), desinfeksjonsvæske til overflater og skittent utstyr.. og lønn til tatovøren. 1 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jo, men jeg kan ikke skjønne hvorfor tattovering er så dyrt.. Blekket kan vel ikke være så dyrt? Klipp pluss farging hos frisør koster og mye, hårfargen er ikke dyr. Tatovering er en kunst, tatovøren legger og igjen et ansvar ovenfor tatoveringen. Det tar faktisk tid å lage en tatovering av litt kvalitet så det er egentlig ikke så dyrt. Og igjen tenk ikke pris å ta en tatovering og la pris være en faktor er et stort tegn på at du kommer til å angre. Alt kan ikke måles i penger Breal: den er nok ikke vanskelig å lage i det heletatt. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Der sa dere begge det.. *overbevist* Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Forresten, jeg har hørt at å ha spindelvev tatovert på albuen kan bety at du har drept noen? Stemmer det? Synes det høres drøyt ut jeg men..? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det kan bety det, ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 http://www.faqs.org/qa/qa-766.html Inneholder sånn ca. alle mytene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Resultatet etter hr. Glints første dag i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå