L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg støtter litago-kua Endret 16. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) ey.. Litagoku er bare billig ripoff av min bananku! Dere hadde aldri tenkt på ku uten meg! Endret 16. juli 2008 av toth Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Forlengelse av kuken ned til kneet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 FEIT SLEEVE!!!! (ja jeg roper) Her har du et bedre bilde. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg har en liten tunell til øret som jeg gjerne vil ha i. Den er pitteliten og søt (svart). Noen idè om hvilken utviderdings jeg kan kjøpe?(norsk nettside). Vet ikke mm på denne, men den er ganske liten Endret 16. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 "Ganske liten" i forhold til hva? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Her er et bilde av den! Den er sikkert et rusk i deres øyne :!: Men den passer perfekt ved den snart svarte tragusen(kan noen finne en?), og den svarte kula jeg har i overleppa. Heia svart liksom Stilte opp et par standard leppe/kule, slik at dere ser størrelsen. Jeg får stanga akkurat inni tunellen. Endret 16. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er strekking blitt den nye øynebryn moten eller? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Her er et bilde av den! Den er sikkert et rusk i deres øyne :!: Men den passer perfekt ved den snart svarte tragusen(kan noen finne en?), og den svarte kula jeg har i overleppa. Heia svart liksom Stilte opp et par standard leppe/kule, slik at dere ser størrelsen. Jeg får stanga akkurat inni tunellen. Hmm en 3-4mm dubbleflared eyelet (om det er skrevet riktig aner jeg ikke) vil jeg tro. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 er den ikke søt.. Bare MÅTTE ha den!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vil tippe 4, jeg. Og da ville jeg ikke strukket direkte, med mindre du er masochist. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) mener du at jeg ikke skal strekke den direkte til 4mm, men ta litt og litt ? edit: Litt skummelt med piercing. Du blir jo så hekta!! Hadde 8 hull tidligere, men tok de ut. ble for harry (selv om de fleste ikke var synlige under klærne). Nå ser jeg for meg at det ene øret mitt kommer til å få flere. Driten med det er at det klirrer så fælt når man prater i tlf :!: Endret 16. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg tror revnende kjøtt er inne i bildet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 mener du at jeg ikke skal strekke den direkte til 4mm, men ta litt og litt ? Antar du har 1,2 eller 1,6 mm nå. Strekk til 3 mm først, så slipper du sinna ører. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Okis! Har noen en kjapp link til nettsteder som selger helt vanlige utvidere. Ikke noe fancy. Vil ha en helt "vanlig" kjedelig greie. Leter også etter en tynn stang til øret mitt(tragus), med svart kule. Vil ikke ha ring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg strakk fra 2,5 - 5 og jeg fikk en herlig blowout. Det var ikke mye blod, men det var der. Jeg lærte. 8D Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) den er vel ca 5 helt ute på kanten om den er 4 tenker jeg, Og den egner seg vel dårlig som ett smykke i ett ferskt hull om jeg ikke tar helt feil. Endret 17. juli 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hjemmetattis? Heldigvis ikke. Har lokalisert studioet, og det hadde i hvert fall autoklave. Motivet er formet omtrent som et venstrelokalisert organ rundt brystregionen og inneholder navnene til mine nåværende dårligste venner. Spenstig av fyren som bestilte sin første time i New York fordi det virket lite appellerende å ta noe som ikke var 110% fra første omgang av. Fin by, forresten. Jeg gleder meg til Melhusbanken har opptelling, så jeg har en legitim grunn til å ikke komme tilbake til Norge. Nuss. Endret 17. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Okis!Har noen en kjapp link til nettsteder som selger helt vanlige utvidere. Ikke noe fancy. Vil ha en helt "vanlig" kjedelig greie. Leter også etter en tynn stang til øret mitt(tragus), med svart kule. Vil ikke ha ring. Kan ikke komme på en eneste bra, norsk side som selger sånt, men barbarella.se er knall. Kjapp levering. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Gå for barbarella. Det er genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå