Cortinarius rubellus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sunset Tattoo kan jeg også stille meg fint bak og si at det er en meget god plass. Og er vel den plassen jeg kommer til å forsette å bruke=) Max Tattoo er en plass som garantert skal testes. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 flere en meg som ikke liker den nye modbloggen ? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 svar til deg Lise04. tok tattoo hos Max Tattoo for 2 uker siden, bra erfaring fra dem. De opererer ikke lenger med å bestille timer ettersom mange bestiller timer og ikke møter, så er bare å gå innom og gjøre det. Jeg ventet i ca 45min før jeg fikk designet ferdig med artist og deretter begynt. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 flere en meg som ikke liker den nye modbloggen ? Mhm, jeg savner den gamle Får ikke den samme følelsen eller hva man skal kalle det lengre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den nye modblogen var skammelig stygg. :\ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den nye modblogen var skammelig stygg. :\ Du, husker du at jeg stilte deg et spørsmål om du kunne fikse bilde av venninnen din sin et eller annet? Jeg husker ikke hva det var, men husker at det var noe.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, hun hadde ingen tilgjengelig nå, og nektet å ta et nytt bilde til meg før hun har vært inne til touchup. Hun ble solbrent i mai en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Små, raske spørsmål om suspension her til lands: - Kor/når osv. kan ein sjå dette "live" i Norge? - Kva må til for å få evt. vere med på dette sjøl? Kan "kven som helst melde seg på" eller noko i den duren? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Oslo SusCon er de eneste jeg vet arrangerer dette i Norge, sjekk ut på Wings of Desire sine hjemmesider. Hvem som helst kan melde seg på, ja. Edit: Så sant du er over atten. Endret 15. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Små, raske spørsmål om suspension her til lands: - Kor/når osv. kan ein sjå dette "live" i Norge? - Kva må til for å få evt. vere med på dette sjøl? Kan "kven som helst melde seg på" eller noko i den duren? Er ikke bare SusCon du kan henge på. WoD har mellom 4-6 småarrangementer i året hvor folk kan henge. Er du intressert kan du slenge deg på maillista til Håvve, så får du mail når det kommer noe opp. Du er litt sein for årets SusCon da, det er til helgen - og helt fult. Men du kan komme å se på da. Jeg skal henge lotus. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, hun hadde ingen tilgjengelig nå, og nektet å ta et nytt bilde til meg før hun har vært inne til touchup. Hun ble solbrent i mai en gang. Men hva var det jeg ville se bilde av da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjorteermet hennes og sparesset. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Små, raske spørsmål om suspension her til lands: - Kor/når osv. kan ein sjå dette "live" i Norge? - Kva må til for å få evt. vere med på dette sjøl? Kan "kven som helst melde seg på" eller noko i den duren? hvis jeg ikke tar feil så vet ivertfal de på solid om private arangemanger i stavanger området . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg syns denne var vakker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg synes det var ganske kjedelig. Bare stilk og blomster bortsett fra kinategnet mellom skuldrene. Men hversin smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er ikke bare SusCon du kan henge på. WoD har mellom 4-6 småarrangementer i året hvor folk kan henge. Er du intressert kan du slenge deg på maillista til Håvve, så får du mail når det kommer noe opp. Du er litt sein for årets SusCon da, det er til helgen - og helt fult. Men du kan komme å se på da. Jeg skal henge lotus. Vel, for det første er eg opptatt til helga, og for det andre ser eg for meg at det hadde blitt litt av ei "utfordring" å på nokre få dagar skaffe togbillett (me snakkar 6-7 timar herifrå til Oslo) og soveplass. :/ Når det var sagt trur eg også at eg hadde følt meg nokså malplassert om eg hadde dratt på eigenhand og ikkje har nokon form for erfaring med "noko som helst" frå før. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Apropos backpiecen til Trygve med pupper.. Hvem har inspirert hvem tro..? Banksy Eller deviant art(?)-artisten? Endret 16. juli 2008 av toth Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Syns ikke at den var så lik men. ^^ Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det jeg tenkte på da var bladene som blir til rød sommerfugler, som blodet på Trygve's også blir. Det kan jo hende begge har kommet på det separat, for all del. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Mener å ha sett en et annet motiv som liknet mye mer. Så den greia med noe som blir til sommerfugler er det nok flere som har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå