scarface15 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ENDELIIG oppe i 2x18 i flippene, midt opprinnelige mål, meeeeeen.. Ser nå, med nye, hvite plugger, at det ikke eegentlig er noe spess.. så mye større ut med tuneller =P blir nok mer ^^ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ENDELIIG oppe i 2x18 i flippene, midt opprinnelige mål, meeeeeen.. Ser nå, med nye, hvite plugger, at det ikke eegentlig er noe spess.. så mye større ut med tuneller =P blir nok mer ^^ Damn. strekker ikke du temmelig tjapt? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 njaa, kanskje en smule fort nå, men kjenner på kroppen når ørene takler det og når de trenger pause.. Ingen problemer med å strekke to mm pr mnd for meg, so far.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel ingen som veit om det er nokon tatovørar i Stavangerområdet som tatoverar på innsida av underleppa? Lenke til kommentar
stallman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ENDELIIG oppe i 2x18 i flippene, midt opprinnelige mål, meeeeeen.. Ser nå, med nye, hvite plugger, at det ikke eegentlig er noe spess.. så mye større ut med tuneller =P blir nok mer ^^ Give pics Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel ingen som veit om det er nokon tatovørar i Stavangerområdet som tatoverar på innsida av underleppa? det er vell bare og ta telefonrunden og spørre er jo bare 4 plasser og velge mellom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fire plasser? Er det bare to sjapper i Stavanger? Lenke til kommentar
slins Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fire plasser? Er det bare to sjapper i Stavanger? Mjah, du har vel iaff 4: Solid, Leading light, Tattoo World, og Empire (elns) Jeg har vel fått inntrykk av at Empire bør man holde seg unna.. Tattoo World har jeg ikke hørt så mye om, men det arbeidet jeg så på websidene demmers så nå bra ut - men det kan jo være en grunn til at jeg ikke har hørt noe skryt om de? Solid vet jeg får skryt. Leading light har jeg fått inntrykk av egentlig ikke har faste tattovører nå for tiden? Det er iaff det jeg har fått med meg. regner med noen kommer og korrigerer om nødvendig - hvis jeg har fått feil inntrykk.. (noe som er ikke er umulig dog - siden jeg ikke har bodd her såå lenge ) Og så er det da iaff 2 i Sandnes. Leading light, og en Black-etleanna jeg ikke kommer på nå. Begge de to studioene har jeg bare hørt skryt om. Igjen, correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ettersom jeg kun ferierer (go figure) i Sandnes har jeg ikke helt oversikten, men Solid ligger der nede et sted. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje ikke så lett å gjøre touchup på heller? Lenke til kommentar
stallman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) F-en er feil vei ? oO Juck the Systsem ;> Så mange språklige feil på den tatoveringen som overhode mulig å lage jo. Liten bokstav på the også, det burde vel være "The system" eller "The System" ? Endret 15. juli 2008 av Winball Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor må det være stor T? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 På Amerikansk Er Det Jo Vanlig Å Skrive Sånn Som Dette Herre. "Of" og "the" pleier ikke å få stor bokstav i slike setninger. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) F-en er feil vei ? oOJuck the Systsem ;> Så mange språklige feil på den tatoveringen som overhode mulig å lage jo. Liten bokstav på the også, det burde vel være "The system" eller "The System" ? Eneste feilen er nok systsem. Den F'en er en F, bare litt gammeldags : ) og som sagt, "the", "and" og "of" osv pleier ikke få stor bokstav. Dog, jeg lurte en stund på om det kanskje var med vilje.. systsem.. kan jo hende det er intensjonelt, for å "håne" systemet med feilstaving? Men jeg tror ikke det.. Endret 15. juli 2008 av toth Lenke til kommentar
mfb Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hahaha, det ser ut som the system har fucka han, ikke omvendt:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor må det være stor T? Det er vel hvis det er snakk om et spesifikt "system". Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvor lang tid bør det gå før jeg drar barberhøvelen over en tatovering, eller har ikke det så mye å si? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Beklager for et spm som kanskje har blitt spurt et par ganger, men jeg har lett på google og litt i tråden, og vil gjerne høre deres erfaringer. Er det et bra tattoveringstudio i Oslo, dvs der man ikke angrer for å ha vært. Trenger ikke være best. Hvor lang tid er ventetiden nå i sommer? Kunne jo selvfølgelig ha ringt, men jeg lider av litt telefonskrekk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Max Tattoo, Kunst med Puls, HoP, Sunset. Jeg har ikke oversikt over ventetiden hos alle, men hos Sunset er det vel ca 8-10 uker. Denne var snaxy. Endret 15. juli 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå