Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må en ha en referanse for å finne tatoveringen sin tilfredstillende?

noen trenger vist det for og se forskelden mellom dårlig og crappy arbeide .

men klart har man aldrig sett ordentlig arbeide er det jo ikke lett og vite at det finne bedre

Lenke til kommentar
Så lenge han selv er fornøyd med bildet han har dekorert kroppen sin med har det absolutt ingenting å si.

så du mere folk som ikke vet bedre burde ikke bry seg for at arbeidet er slurvete utført , vi snakker ikke om motiv og utsende på motiv , men teknikke og rette linjer osv .

Lenke til kommentar

vell , du kan lage stygge motiver med bra teknikk , men du kan ikke lage gode bilder med crapy teknikk.

teknikk og motiv er langt fra det samme , en flink tatovør kan jo enkelt lage en teknisk bra kjedlig tialibal , men en dårlig tatovør kan neppe lage en fin med dårlig teknikk .

ergo teknikk og motiv er ikke det samme , en ben og skjev strek er ikke det samme ^^

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke påstått at teknikk og motiv er det samme. Jeg sa at teknikken og linjene utgjør motivet til syvende og sist. Det du sier er fullstendig irrelevant for diskusjonen, og svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor skulle han bry seg om noe annet enn sluttresultatet?

Lenke til kommentar
Så lenge han selv er fornøyd med bildet han har dekorert kroppen sin med har det absolutt ingenting å si.

Synes du tattoveringen hannes var fin?

Jeg har ikke noe å utsette på motivet. Men jeg synes SYND på fyren pga han dessverre har brukt en tattovør som burde revurdere yrket sitt.

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke påstått at teknikk og motiv er det samme. Jeg sa at teknikken og linjene utgjør motivet til syvende og sist. Det du sier er fullstendig irrelevant for diskusjonen, og svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvorfor skulle han bry seg om noe annet enn sluttresultatet?

nei det er sant , men det er ikke alle som vet hva bra arbeide er , er ikke alle som gjør sjekker ut gud og hver ting , da er det faktisk greit og si at jobben er dårlig utført og at man burde sjekket hva man sette på koppen før man gjør det.

nå skal ikke jeg komme og si at jeg har vært så mye bedre har en kjip tallibal på ene skuldra , den er ikke fin eller spesilet bra utført , men man lærer så lenge man lever .

Lenke til kommentar

Synes du tattoveringen hannes var fin?

Jeg har ikke noe å utsette på motivet. Men jeg synes SYND på fyren pga han dessverre har brukt en tattovør som burde revurdere yrket sitt.

Det spiller ingen rolle hva jeg synes, fyren er tydeligvis smørblid og godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Tok en tattovering for en ukes tid siden. Nå er skorpen nesten av og den ser dritstygg ut. Masse lyse felter og ujevn farge. :( Håper det hjelper å farge den opp. Hvor lang tid bør det gå før jeg farger den opp?

Enda et eksempel på hvorfor folk ikke må sprade tankeløst inn i en tattosjappe for å tatovere seg

Så du mener jeg var tankeløs som tok tatovering? Smart å si! Hva mener du egentlig med det? Svar heller på det jeg spurte om i innlegget!

Lenke til kommentar

nei det er sant , men det er ikke alle som vet hva bra arbeide er , er ikke alle som gjør sjekker ut gud og hver ting , da er det faktisk greit og si at jobben er dårlig utført og at man burde sjekket hva man sette på koppen før man gjør det.

Det er på en måte fair å kommentere det ja, men samtidig er det for sent for ham å gjøre noe med det, så det eneste du oppnår er å tråkke på en fyr som i utgpkt er fornøyd, og kanskje få ham til å bli mindre fornøyd. Og det er ganske unødvendig, da det har kun negative konsekvenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...