scarface15 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tror jeg kunne blitt en bedre piercer enn han er tattovør, meeen står over =P Har ikke samvittighet til å eksperimentere på tilfeldige fjortiser som ramler innom butikken Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hahaha. Utrolig dårlig arbeid! Hvordan får han kunder? Fordi ikke alle mennesker rådfører seg hos oss bedrevitere. ^^ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) "Harald: Dersom du skulle lese dette - takk for godt utført arbeid. Du er dyktig." EDIT: glemte....LOL Endret 10. juli 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Men hvis folk FREMDELES går til han der så kan de bare takke seg selv...... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Faen er han billig eller noe? kan aldri se for meg noen gå til han og betaler mye asså. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Husker du Kampen, Bruttern? Der jeg var på rehab. Der gikk det 3 stykker som hadde store tribålz fra Harald :!: Han var den store for de Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det mulig? Lesing av og nedsabling i denne tråden burde være obligatorisk for alle som vil tatovere seg Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 skorpa har gått av nå på tatoveringa mi. hvor lang tid da må man vente før man kan sole seg og bade uten skade for tatoveringa. 6 dager siden jeg tok den Lenke til kommentar
stallman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hovedregel er at det tar 2 uke før tatoveringen er leget. Bruk solkrem med høy solfaktor Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 skorpa har gått av nå på tatoveringa mi. hvor lang tid da må man vente før man kan sole seg og bade uten skade for tatoveringa. 6 dager siden jeg tok den fikk beskjed om å ikke ha den i sola den første måneden, og bruk deretter sunblock eller lignende.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Man kan aldri sole tatoveringen uten fargefalming etc. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Å beskytte tattoveringene mot sola må du gjøre resten av livet...hvis du vil de skal være penest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Er det fare for irritasjon/allergiske reaksjoner ved bruk av plugger laget av akryl? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det spørs. Er du allergisk mot akryl? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det spørs. Er du allergisk mot akryl? Jeg aner ikke, men jeg er ikke overrasket om jeg er det siden jeg har et lass med andre allergier fra før. Riktignok matallergier, men allikevel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Man skal helst ikke strekke med silikon, av diverse grunner, og man skal helst ikke strekke med organiske smykker. Hvis du mistenker allergi, eller er redd for det, er det en måte å finne ut av det på, med mindre du vil innom legen først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og hvilken måte er så det? Når/om/hvis jeg strekker blir det i tilfelle med tapers i kirurgisk stål eller hva det heter. Jeg har kjøpt et sett hvor smykkene er laget av akryl. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Putt smykket i og se om du reagerer? Bioplast, akryl og stål er det de fleste bruker til å strekke, så bare kjør på. Selv synes jeg bioplast is good, selv om jeg har brukt stål de siste to gangene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Putt smykket i og se om du reagerer? Bioplast, akryl og stål er det de fleste bruker til å strekke, så bare kjør på. Selv synes jeg bioplast is good, selv om jeg har brukt stål de siste to gangene. Gudd. Da får jeg vel svar når settet dumper ned i postkassa. ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå