Niqābninja Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er vel noe alle burde gjøre (: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg. Nei jeg har jo ikke peiling. Go for it! Folk har tross alt bare fått hepatitt og annet snadder fra OBA. Lenke til kommentar
bleach91 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, i høyre. høyre for den som har hullet eller? (ikke det at jeg bryr meg, men det var litt uenighet her ) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg. Nei jeg har jo ikke peiling. Go for it! Folk har tross alt bare fått hepatitt og annet snadder fra OBA. Var egentlig det jeg trodde også Nei jeg sier Go for it 2. Ikke hør på erfarne mennesker. det er fyfyfyfy!!! Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Tror du skulle ha hørt på hva Penis Ida sa til deg. Nei jeg har jo ikke peiling. Go for it! Folk har tross alt bare fått hepatitt og annet snadder fra OBA. Var egentlig det jeg trodde også Nei jeg sier Go for it 2. Ikke hør på erfarne mennesker. det er fyfyfyfy!!! skal ikke ta høl der da, herregud. bare bytte et smykke. så lenge jeg passer på at det er en steril ring, de bruker hansker, og har en steril tang er det da ikke noe problem Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo. De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo. De sa at groperioden er mellom 2-3 uker, og at man helst skal vente 6 uker, men går helt fint å bytte før. De sa at huden dannes i hullet etter ca 2 uker, og at å bytte til CBR ring ikke er noe problem overhodet. så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:) Jeg skal si hvorfor hun ler de SUGER, du skal få møte meg og så skal du få se et av de utrolige flotte kunstverkene de klarer å spy ut av seg nedi Oslo gata....Kunne like godt vært et bordell der alle som jobbet hadde hepatittentei osv. Så går du ditt etter å ha hørt alle de flotte komentarene om plassen så skal du få et diplom av meg. Og alle her er snille mener jeg med tanke på det de sier om plassen. Endret 9. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 For all del, gjør hva du vil. Men for meg blir dette som å spise joikakaker når du kan få biff, liksom. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 aight:) da tar jeg hos pinpoint, bare at de var motvillige til å bytte etter 4 uker, det som er problemet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 aight:) da tar jeg hos pinpoint, bare at de var motvillige til å bytte etter 4 uker, det som er problemet De vet bedre enn deg. Pin point. <3 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 nei? franskmenn vet alt. de er verdensmestere:p haha! neida Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var ikke du italiensk for noen sider siden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) haha :!: må innrømme at noen av de beste komentarene leser jeg her inne :!: Barone: Og høre på Penis T. når det gjelder hull er ikke dumt skal jeg si deg (piercing vel og merke) Endret 9. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Kos deg med aidsen. Ikke for å hakke, men jeg syns jeg husker noe om "enjoy aids<3" Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det? Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. Flott svar!Flink jente! *applaus* Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 faren min er Italiensk. Mor er Fransk. Faren min er født i Frankrike, men har italiensk mor og far, derav navnet Barone. så føler meg mest fransk, men er halvt italiensk. boo yah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Flott svar!Flink jente! *applaus* Whaat? Fordi jeg klarte å komme meg inn i tråden før Glimti kom med en teit kommentar om at han kom til å bli flamet for stilvalg slik at vi måtte begynne å bitche med ham igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har bestilt ting til å strekke øreflippene. Jeg er glad. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Må bare spørre, sikkert ren idioti. Men er det farlig å røyke å drikke mens piercingen enda er hoven o.l? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Regner med at det er i munnen du har siden du spør, så lenge du renser og sånt så går det vel bra. Men ikke drikk 96% Rart åssen 96 kan få folk til å se ut som de har hatt kontakt med en Alien i munnen hvis man ikke er så heldig. Endret 9. juli 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Når jeg tok min tungepiercing fikk jeg beskjed om å holde meg unna brun sprit. Vet ikke helt hvorfor det skulle være så mye verre enn blank men.. det løste seg naturlig da jeg sjelden drikker brunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå