Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men spørsmålet mitt er igjen da.

hva er problemet med å bytte fra stang til CBR etter kun 4 uker etter piercing er tatt?

Hvis du bytter smykket for tidlig, så kan du f.eks risikere å få mer 'problemer' med piercingen..

enten at den blir irritert.. evt. så har jeg slitt med at jeg ofte får en 'klump' som tar driiit lang tid å forsvinne..

Men den har jeg nesten fått uansett uten at jeg har byttet smykket også :(

Har derfor gitt opp både hull i nesebor, øyenbryn, og labret.. virker ikke som kroppen min er så glad i piercinger egentlig.. :(

Det får holde med de i ørene da, men har lyst å prøve på en microdermial, men det blir isåfall mellom kragebenet og puppene et sted :p

Lenke til kommentar

ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo.

De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo.

De sa at groperioden er mellom 2-3 uker, og at man helst skal vente 6 uker, men går helt fint å bytte før.

De sa at huden dannes i hullet etter ca 2 uker, og at å bytte til CBR ring ikke er noe problem overhodet.

så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:)

Lenke til kommentar
Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det?

Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene

Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. :) Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...