RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 aldri hatt noe problem med å sette på kula på ringene. uansett om det er trangt eller ikke. Ta godt tak i kula, sett ene "hullet" på kula inn til ringen og press inn. øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg klarer helt fint å bytte CBR selv. Øvelse gjør mester. Jeg ville ventet til hullet var grodd. *Fikle og famle* Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 men spørsmålet mitt er igjen da. hva er problemet med å bytte fra stang til CBR etter kun 4 uker etter piercing er tatt? Lenke til kommentar
slins Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 men spørsmålet mitt er igjen da. hva er problemet med å bytte fra stang til CBR etter kun 4 uker etter piercing er tatt? Hvis du bytter smykket for tidlig, så kan du f.eks risikere å få mer 'problemer' med piercingen.. enten at den blir irritert.. evt. så har jeg slitt med at jeg ofte får en 'klump' som tar driiit lang tid å forsvinne.. Men den har jeg nesten fått uansett uten at jeg har byttet smykket også Har derfor gitt opp både hull i nesebor, øyenbryn, og labret.. virker ikke som kroppen min er så glad i piercinger egentlig.. Det får holde med de i ørene da, men har lyst å prøve på en microdermial, men det blir isåfall mellom kragebenet og puppene et sted Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo. De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo. De sa at groperioden er mellom 2-3 uker, og at man helst skal vente 6 uker, men går helt fint å bytte før. De sa at huden dannes i hullet etter ca 2 uker, og at å bytte til CBR ring ikke er noe problem overhodet. så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ringte nettopp Oslo Body-Art Studio i munkegata i Oslo. De sa de hadde mest erfaring og eksistert lengst i Oslo. blablabla så tror jeg bytter hos dem etter 4 ukers helingstid jeg:) Huhei, hvor jeg lo! De hadde jeg holdt meg langt unna, du. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) hvorfor ler du av det? lyver de? Endret 9. juli 2008 av Barone Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Fordi de er taltenløse hele gjengen. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 og dette er de fordi? vil gjerne ha en begrunnelse for hvorfor de er talentløse og ikke har peiling på hva de gjør Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 You said it. De har ikke peiling på hva de driver med. En skam for hele miljøet. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dro ikke Glint frem en artikkel hvor de hadde funnet diverse småsnacks i lokalene deres? Hvis du blar litt bakover så finner du det nok etterhvert, jeg orker ikke lete. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Oslo body Art har jo så fantastisk rykte. Nei, vent seks uker, du. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 det driter jeg i. gjør det hos dem uansett Kos deg med aidsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg fatter fortsatt ikke hvorfor folk spør om råd for så å bare ombestemme seg, gi faen i alle råd og gjøre noe idiotisk i stedet. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det? Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Er det noen i denne tråden som kan tegne en tribal tatoo til meg? Eventuelt vet om tatoo-sjapper i oslo området som gjør det? Jeg er ute etter en på ryggen, mellom skuldrene Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. Endret 9. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. Er det noe "alle" gjør? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Få tattovøren til å gjøre det direkte på kroppen din, slik at den følger musklene dine og kroppen din korrekt. Er det noe "alle" gjør? om du spør dem så ja.. burde det iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå